Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kuka on tuo mysteeri leidi joka Taran otti hoiviinsa?
mitäs veikkaatte, kuka on tuo mysteeri leidi joka Taran otti hoiviinsa?
Mun mielestä on vaan hyvä asia, ettei sarjaan haettu mitään überhottista, jolla on ydinfyysikon tutkinto perstaskussa. Oikeastaan silloin se aitous puuttuisikin, jos kaikki henkilöt olisivat suuren yleisön toivomia perinteisiä hahmoja. Ja kyllä sarjassa ainakin mustaa huumoria piisaa, joka on aina parempi kuin sata kertaa ennestään nähdyt mukahauskat jenkkipuujalkavitsit ja sen sellaiset.Muuten OK sarja, mutta vihaan sitä Sookieta näin parin jakson perusteella. On juuri niin tyhmä ämmä miltä näyttää. En oo vielä onnistunu samaistumaan keneenkään, kun esimerkiksi Lostissa heti alusta alkaen kaikki hahmot tuntui jollakin tapaa omilta. Tunnelma on myös heikko, vaikka tuo deep south tapahtumapaikkana pirun hyvä onkin. Alkuasetelma on mun mielestä ihan hyvä, että ollaan tultu kaapista jo ulos ja näyttäydytty maailmalle.
En tiedä onko kukaan pelannu sellasta peliä kun Vampire: the masquerade - bloodlines, mutta vähän sellasta tunnelmaa ja maailmaa kaipaisin. Siinä oli sellanen kieroutunut huumori, joka sopii vampyyriteemaan ihan mahtavasti; true bloodissa ei ole huumoria oikeastaan ollenkaan.
Ihan mukavaa viihdettä kuitenkin, joten meenpä kattoo kolmannen jakson.
Mun mielestä on vaan hyvä asia, ettei sarjaan haettu mitään überhottista, jolla on ydinfyysikon tutkinto perstaskussa. Oikeastaan silloin se aitous puuttuisikin, jos kaikki henkilöt olisivat suuren yleisön toivomia perinteisiä hahmoja. Ja kyllä sarjassa ainakin mustaa huumoria piisaa, joka on aina parempi kuin sata kertaa ennestään nähdyt mukahauskat jenkkipuujalkavitsit ja sen sellaiset.
Lafayeten ja Taran ghettobitch-jutut on varsin osuva valinta ottaen huomioon miljöön.
Oma mielipiteeni sarjasta:En olisi ikinä uskonut että pidän tästä sarjasta. Mutta nytten kun tätä on kattonut niin ei voi sanoa muuta ku että loistavin sarja pitkiin aikoihin