HBO: True Blood

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
2.kaudella näkyi. Kyllä minä muistan.

Oli kyllä helvetin naurettava ja kliseinen sarja :D Sisko ihan mielissään kyyläs, katoin 5 jaksoa sen kans maratoonina... Krääääh ! :D Never again

Hyvä ja koukuttava sarja, vaikka eka kausi aika tylsää kuraa olikin. Alkaa vaan pikkuhiljaa se homostelun määrä ottamaan päähän. Saisko vaikka lesboja välillä?

Jos sarjan parhaimman näköistä tyttöä ruvetaan etsimään on minun valintani ehdottomasti tämä kuningatar

evan-rachel-wood_trueblood.jpg

Lisäksi omistan pienoisen mancrushin Ericiin, mutta se on hänen ja minun välinen asiani joten ei siitä sen enempää. :haart:

Niin, mutta kun tosiaan en tiedä kirjoista mitään, niin sarjan perusteella voisi nyt luulla että niillä ei ole kauhean vahvaa ajatusta siitä mihin sarja on menossa. Ei nyt olla niin pallo hukassa kuin Lostissa a.k.a. "TV-fail-of-the-century", mut vähän hakee. Eihän TV-sarjoissa tosin tarvitse olla mitään aina jatkuvaa juonta, on paljon loistavia sarjoja ollut ilman sen suurempaa tarinaa, mutta se vaatii sarjalta sitten jotain aivan muuta.

Sarja periaatteessa seuraa kirjojen juonta, mutta aika paljon tyhmiä muutoksiakin on tehty :D Samoin sarjassa on annettu kirjoihin verrattuna enemmän tilaa pienemmille juonikuvioille ja joillekin henkilöhahmoille.

Toivottavasti 4. kausi ainaki noudattelee vastaavan kirjan juonikuvioita...sitä innolla odotellessa.. ;)

Sellanen loppu uusimmassa jaksossa. :hyvä:

Kyllähän tätä seuraa ihan mielellään edelleen.

Rupee pikkuhiljaa meneen hermot, kun kukaan ei paljasta, että mikä se sukiii nyt on naisiaan :jahas:

Viimeisin jakso oli kyllä selvää parannusta edellisiin verrattuna. Mua tosin nyppii Sookie/Bill-kuvio, keijujen korni esittely ja muutamat muutkin seikat, mutta jos niihin ihan tosissani takertuisin, niin hulluksi tulisin.

Tuon yhdeksännen episodin lopulle oli pakko revetä ääneen. "Now time for the weather... Tiffany?" :lol2:

No nyt menee 3. kausi hyvään suuntaan, ehin jo pelkäämään, että juonikuvioita on muutettu vähän turhankin dramaattisesti :D

Eric se on vaan niin lääääh :kuola:, ja edelliseen postiin viitaten myös Jessica :kuola:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ehdin jo huolestua missä 3. kauden lopetus viipyy mutta air on näköjään poikkeuksellisesti vasta 12.9.

Joo.. Hyvä avaus oli.

Mulla taas fiilikset että alkoipa hyvin. Hyvä että sai tähän saumaan jotain laadukasta katteltavaa, rupesi jo vähän sekundasarjat ärsyttää kun suurin osa meni tauolle.

Tosta kun vielä saadaan Breaking Bad kohta mukaan kiertoon.

Back
Ylös Bottom