Hauskat Salitreenit!! PRO's?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Terve!

Olen aloittanut taas salilla käymisen pitkän tauon jälkeen ja parikin kertaa sali treenit on mennyt kirjaimellisesti "pilvessä" ... Osaako joku kertoa onko kyseisestä tavasta haittaa elimistölle, mikäli treenaa pilvessä? Viimeisen pilvikäynnin aikana penkkasinkin huomattavasti paremmin kuin aikasemmin, vai johtuukohan tuo ainoastaan siitä, että ruokahalut on kunnossa? Ensimmäisen kovan penkki sarjan jälkeen silmät pärähti täysin punaisiksi (kuin mälleis konsanaan) ja tuli erittäin hyvä pumppi lihakseen.

Veltommaksi ja laiskemmaksihan kyseinen treenimuoto kehon vetää, mutta eihän ne lihakset mihinkään "hatsit" vetäessä katoa .. hyvin ainaki tulokset parantanut tähän mennessä. Sarjojen aloittaminen tuntuu raskaalta, mutta heti ensimmäisen toiston jälkeen, saa normaalin raivon päälle. Tupakkaakin menee 1 aski päivässä, joten hapenottokyvyn parantamisesta ei tarvi kirjoitella :)

Mielipiteitä tai kokemuksii?

-Ei niin vakavana treenaava

haha :D
ehdin. :jahas:

edit: varmaan mukava penkata sateenkaarien ympäröimänä kun levypäinot hymyilee ja tanko laulaa musiikin tahdissa.

:))) .. hauskaa kyllä kieltämättä on ja raskasta....

** Onko totta että cannabis laskee kehon testosteroiini arvoja peräti 30%?**

-Ei niin vakavana treenaava

erkjetter sanoi:
haha :D
ehdin. :jahas:

edit: varmaan mukava penkata sateenkaarien ympäröimänä kun levypäinot hymyilee ja tanko laulaa musiikin tahdissa.

kaikkea sitä kuulee...no jokainen taplatkoon tyylillään...

Hmm.. Ehkä kannattais jättää menemättä salille pilvessä? :D

Eipä sitä kannata hiisailla ennen salille menoa, voipi olla voimat vähissä:D
Mut palutukseen voi olla ihan hyvästä, kun vetää kilonkarkkia pitsaa ymsp mässyihin hittien päälle.
Imo tekee vaan ihan hyvää;)
T.ei niin tosissaan reenaaja

lukkoon,...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Oletko nyt ihan tosissasi :D ?

Mäki vedin kossua pullon..paskansin muovipussiin..laitoin muovipussin päähän ja sidoin tiukasti sen kaulalta kii..ja eiku treenaa..pena nous +20kg..kyykky 50kg ja mave 80kg..Muilla kokemuksii?

WhiteExorcist sanoi:
Mäki vedin kossua pullon..paskansin muovipussiin..laitoin muovipussin päähän ja sidoin tiukasti sen kaulalta kii..ja eiku treenaa..pena nous +20kg..kyykky 50kg ja mave 80kg..Muilla kokemuksii?
onko paskan määrällä vaikutusta tulokseen?
enemmän paskaa,paremmat tulokset?

E: ainiin,ja :kuvia:

WhiteExorcist sanoi:
Entä onko muovipussin merkillä mitään väliä?? Onks j&j muovikassi parempi kuin siwan?

T: tosissaan treenaava ;)

Alec sanoi:

Ja jatkoa noihin: kyl mä tajuun noi muut tulosnousut mut miten se paska vaikutti tohon maveen?? Olikse niinku hyvää magnesiumin korviketta vai? Olikko syöny pizzaa vai kebabbia aiemmin?

Juupa, mulla ei ainakaan pilvessä voimia ole treenaamiseen, mutta huhuja oli joskus että itärannikon sällit olisi jenkeissäkin usein reenanneet pilvessä. kaikkeen tottuu, uskon minä.

En silti itse aloita kyseistä treenausmuotoa.

Ja tuntuman saa varmasti ihan eri tavalla pikku pilvessä. Mind-Muscle connection, kyllä te tiedätte;)

Alec sanoi:

E: ainiin,ja :kuvia:

Suosittelen paskana käyttämään aamuista verensekaista ripulikakkia. Kuvia tulee kun kuvaaja herää koomasta

Desert sanoi:
Entä onko muovipussin merkillä mitään väliä?? Onks j&j muovikassi parempi kuin siwan?

T: tosissaan treenaava

Suosittelen Lidl:n kasseja..

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom