Olen samoilla linjoilla Metallican kanssa, ei kai se loppurutistus ole olennaista kun hauis ei enää yläasennossa tee työtä maksimaalisesti. Vähän niin kuin jännittäisi habaa vaan liikeen välissä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä saan hauikseen mielettömän poltteen "itse keksimälläni" liikkeellä" (Ainakaan en ole missään näin nähty tehtävän) Elikkä menen tasapenkille vatsalleni makaamaan, otan käsipainot maasta käteen ja alan siitä tekemään hauista.Ainakin minulla ottaa tämä liike vain ja ainoastaan hauikseen ja hyvin ottaakin.Pitkäkätinen tarvitsee tähän melko korkean makuualustan ettei puntit ota maahan negatiivisen vaiheen lopussa.
Toivottavasti tästä saa selvää.
Minä saan hauikseen mielettömän poltteen "itse keksimälläni" liikkeellä" (Ainakaan en ole missään näin nähty tehtävän) Elikkä menen tasapenkille vatsalleni makaamaan, otan käsipainot maasta käteen ja alan siitä tekemään hauista.Ainakin minulla ottaa tämä liike vain ja ainoastaan hauikseen ja hyvin ottaakin.Pitkäkätinen tarvitsee tähän melko korkean makuualustan ettei puntit ota maahan negatiivisen vaiheen lopussa.
Toivottavasti tästä saa selvää.
Ite en saa ikina haukkareita jumiin oikein, mitä neuvoks? esim normi haukkari suoraltangol ei tuota mitään.
21 antaa kyllä sairaan hyvän poltteen..
Toi avi-pätkä oli muistaakseni pelkkä fleksausvideo, eli siinä ei ollut mitään treeniä. En tiedä onko mulla edes tuota pätkää enää tallella.alkuperäinen video ei enää toimi. olisiko mahdollista saada videosta toimiva linkki niin näkisi tekeekö itse sen täysin eritavalla.