Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sikaheijarihauiskäännöllä olen nähnyt 100-kiloisen 23-vuotiaan natikan ottavan 130 eikä kaveri ollut mikään kisaava tyyppi vaan normi reenari.
Persus, selkä ja pää seinää vasten ja siitä hauiskääntöä.mimmonen on strict curl? :O
mikä mahtaa olla maailman ennätys hauiskäännössä, siis nimenomaan strict curlina?
ennemminkin menee samat painot kuin mitä hauiksen ympärysmitta
niin sarjana
Aika pitkä sarja kun tällä hetkellä käsi on 32-33 cm. :D:Originally Posted by Takin No Shortz
ennemminkin menee samat painot kuin mitä hauiksen ympärysmitta
niin sarjana
Tuo olis tavoitteena strictinä ottaa. Ilmoittelen sitten kun menee. =) En kovin ihmeellisenä pida tuota itseni kaltaiselle 70-kiloiselle pikkupojalle.
Keväämmällä meni jo 60kg mutta sen jälkee ei oo paljoo muuta ku laiskoteltu... Täytyy koittaa.
Aika pitkä sarja kun tällä hetkellä käsi on 32-33 cm. :D
hirviä tulos aivan sama miten heiluu tuon kanssa. siis jos jokseenkin muistutti hauiskääntöä eikä sisältänyt mitään tangon alle menoja painonnosto tyyliin
minä en ainakaan usko että olet nostanut 60kg puhtaasti 70 kilosena...
perse,hartiat ja pää seinässä kiinni,täysin vauhditta.
No mä en taas ymmärrä miks toi ei vois olla mahollista? On sitä ihmeellisempääkin nähty.
Täydellistä bullshittiä. Eipä kovin usein tule nähtyä edes tavan heijari hauskääntöä tehtävän 60kilolla jos tekijän kädet on 32cm luokkaa.Tuo olis tavoitteena strictinä ottaa. Ilmoittelen sitten kun menee. =) En kovin ihmeellisenä pida tuota itseni kaltaiselle 70-kiloiselle pikkupojalle.
Keväämmällä meni jo 60kg mutta sen jälkee ei oo paljoo muuta ku laiskoteltu... Täytyy koittaa.
Aika pitkä sarja kun tällä hetkellä käsi on 32-33 cm. :D