hauistangosta oma paino... mahdollistako?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
siis hauis tangosta opma paino ylös!! onkohan edes mahdollista??
olen itse noin 172cm pitkä ja painan noin 75kg olisiko minun mahdollista saada ylös tuo oma paino (75kg) tuollaisella hauis/scott tangolla ?????
olisihan se he#%&tin siistiä :rock: :rock: :rock:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ihan helposti on mahdollista. Strict Curlina tuo taas alkaa olemaan helvetin vaikea suoritus, mutta heijarihauiskäännöllä helppo nakki. Itse olen heikko paksukainen, ja tuo ei monen kilon päässä ole. Sikaheijarihauiskäännöllä olen nähnyt 100-kiloisen 23-vuotiaan natikan ottavan 130 eikä kaveri ollut mikään kisaava tyyppi vaan normi reenari. tekniikassa tosin oli hiukan rinnallevetomaisia vivahteita :lol2:

No kai se on ihan hyvin mahdollista... ite en ole mitenkään erikoisen vahva hauiksista, ja olen tehnyt kauheella heijarilla 62.5kg:lla ykkösen :D, ja treenin alussa nousis varmasti enemmän. Itellä painoa se vähän alle 70kg...

no tuo nyt riippuu taas omasta painosta. mitä painavammaksi menee niin jossain välissä se homma vaikeutuu helvetisti. normaali ihmiselle tuo on tosi helppo, mutta sanotaan että 150-200kiloselle se ei sitä enään ole :). strict curlina taas keveän tyypin on huomattavasti helpompi saada omapaino kuin painavamman, koska strictissä oman painon merkitys on aika vähäinen toisin kuin normi käännössä.

Sikaheijarihauiskäännöllä olen nähnyt 100-kiloisen 23-vuotiaan natikan ottavan 130 eikä kaveri ollut mikään kisaava tyyppi vaan normi reenari.

hirviä tulos aivan sama miten heiluu tuon kanssa. siis jos jokseenkin muistutti hauiskääntöä eikä sisältänyt mitään tangon alle menoja painonnosto tyyliin :)

Juu kyllä sen oman painon varmasti pikku heijarilla saa, mutta tosiaan strict curlina voi homman unohtaa :)
..tai jos joku laittaa tänne videopätkän omalla painolla tehdystä strict curlista -lähetän sille palkkioksi yhden sikakovan cd:n ;)

Reverse rinnalleveto-tyylillä joka jamppa saa varmaan kovempiakin rautoja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Tuo olis tavoitteena strictinä ottaa. Ilmoittelen sitten kun menee. =) En kovin ihmeellisenä pida tuota itseni kaltaiselle 70-kiloiselle pikkupojalle.
Keväämmällä meni jo 60kg mutta sen jälkee ei oo paljoo muuta ku laiskoteltu... Täytyy koittaa.

:Originally Posted by Takin No Shortz
ennemminkin menee samat painot kuin mitä hauiksen ympärysmitta
niin sarjana
Aika pitkä sarja kun tällä hetkellä käsi on 32-33 cm. :D

Tuo olis tavoitteena strictinä ottaa. Ilmoittelen sitten kun menee. =) En kovin ihmeellisenä pida tuota itseni kaltaiselle 70-kiloiselle pikkupojalle.
Keväämmällä meni jo 60kg mutta sen jälkee ei oo paljoo muuta ku laiskoteltu... Täytyy koittaa.

minä en ainakaan usko että olet nostanut 60kg puhtaasti 70 kilosena...

perse,hartiat ja pää seinässä kiinni,täysin vauhditta.

hirviä tulos aivan sama miten heiluu tuon kanssa. siis jos jokseenkin muistutti hauiskääntöä eikä sisältänyt mitään tangon alle menoja painonnosto tyyliin :)

Ei sitä allemenoa erityisesti ollut, ehkä vähän polvet notkahti. Mutta lantiolyönti oli kova ja muutenkin erittäin räjähtävä nosto. Muutenkin vahva jamppa kyseessä kyllä, mutta tuo oli selvästi joku erityisesti hänelle sopiva liike. Mutkatangolla. Kyllä mä hattua nostin, nostaisin 130 rivellekin, ei siinä mitään.

minä en ainakaan usko että olet nostanut 60kg puhtaasti 70 kilosena...

perse,hartiat ja pää seinässä kiinni,täysin vauhditta.

En usko minäkään.

en usko minäkään:D.

strict curl on semmonen liike että jo pikku vipillä(esim ei takaraivo kiinni seinässä ja pikkusen pepun irrotusta seinästä) saa apuja liikkeeseen hyvin. harva sitä oikein tekee varsinkaan silloin jos ei oo kritiikkiä antavaa reeni kaveria mukana. ite uskon strict curlit vasta ku oon ite tuomaroimassa tai sitten klipin kautta :D

normi hauikset saa kukanenkin tehä niinkuin haluaa(heilua/huojua/muljuta), mutta kun strictistä on kyse niin se tehdään viimeisen päälle "jeesustelemalla" ja se jos mikä on ärsyttävää:)

Epäilijöiden kuoroon liityn minäkin. Tosiaan strict curlissa löytyy monta "jippoa" avittamaan/huonotamaan suoritusta: takaraivo, oteleveys, kyynerpäiden paikka, jalkojen asento (kulma-kuinka monta cm seinästä, onko polvet lukittuna jne)..

Tuo 60 kg strict curl 70 kiloisella sällillä kuulostaa tosi kovalta, arvelen, että perse tai yläselkä on irronnut..

No mä en taas ymmärrä miks toi ei vois olla mahollista? On sitä ihmeellisempääkin nähty.

Täydellistä bullshittiä. Eipä kovin usein tule nähtyä edes tavan heijari hauskääntöä tehtävän 60kilolla jos tekijän kädet on 32cm luokkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom