hauistangosta oma paino... mahdollistako?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No on nähty joo, onhan moni uskovainen tavannut jeesuksenkin,ihan viime päivinä.

No mä ny en jeesusta oo nähny vähään aikaa eikä niin välikskään mut en mä tota niin jäis ihmetteleen vaikka totta oliskin. En mäkään sanonu että se totta olis mut kuka tietää?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Täydellistä bullshittiä. Eipä kovin usein tule nähtyä edes tavan heijari hauskääntöä tehtävän 60kilolla jos tekijän kädet on 32cm luokkaa.

Itse asiassa meillä päin näkee :D
Huvittavaa miettiä seuraavaa: Joku saatanan kokoinen kaveri tekee tiukkaa hauiskääntöä 25 kg kässäreillä niin että suonet pullistuu kympin kohdalla. Viereen tulee puolet painava vinkuheinä, joka rytmikkäästi heittelee vuorotellen hauiksia säästävällä täydellisellä kropan motoriikalla 30 kg kässäreitä ylös. Huvittavaa ettei tuollaisessa tilanteessa tajua tekevänsä jotain väärin :lol2:

Mulla ainakin tuo tanko vaikuttaa suoritukseen: mutkatangolla saa enemmän rautaa liikenteeseen. Strict curlista puhuttaessa puhutaan nyt suorasta tangosta.
Big Evil: Ite muuten tein nuorempana joillain 30 kg kässäreillä keskitettyä hauista ihan pokalla ja suht strictinä. Sitäkin taisi katsoa jokunenkin "saatana kokoinen kaveri" ;)

Juu ei :)
Tosiaan monesti näkee kaikenlaisten kekkuleitten heittelevän noita painoja ylös niin, että hauiksessa tuskin tapahtuu mitään..
Cheat curl on erikseen ja siihen voidaankin sitten jo lastata tavaraa, mutta kyllä siinäkin kannattaa osa työstä haukkarilla tehdä ;)

metalviking: ootko varma että se mutkatanko painaa 10kg? ootko punninnu?nimittäin ne mutkatangot ei lähellekkään aina paina sitä 10kiloa niinkuin luullaan. tossa jeesustelu liikkeessä kun se 1-2kg vaikuttaa jo aikalailla :)(siis jos se tanko sattuukin painaan 8-9kg)

Ööh..en muista maininneeni mitään 10 kg painoisista mutkatangoista, valaisetko vähän?
Totta taas on, että kilot ovat eri suoralla tangolla ja mutkatangolla (ainakin mulla).
Mutkatangoista..eikös about 10 kg ole aika "standardi" niissä "pikkulukoilla" (tanko siis n. 9 kg)ja isoilla lukoillahan tietysti enemmän? Itse en käytä mutkatankoja, mutta hammer-tankoa käytän toisinaan joissain liikkeissä.

Itse siis olen tehnyt strict curleja suoralla 20 kg tangolla.

Zone-sarja -42%
Ööh..en muista maininneeni mitään 10 kg painoisista mutkatangoista, valaisetko vähän?
.

siis tarkoitin että joidenkin mielestä mutkatanko tuntuu kevyeltä kun luullaan että se painaa esimerkiksi sen 10kg vaikka oikeasti painaa 8-9kg. eli kun ollaan tekevinään liikettä esim 60kilolla niin siinä ei olekaan "kuin" 58-59kg ja taas kun suoralla tangolla tehdään(yleens 20kg painaa) ja ollaan laittavinaan 60kg niin toki se tuntuu heti painavammalta, koska painoa on oikeasti tasan 60kg. olipa vaikiasti selitetty, mutta toivottavasti sait selkoa:). toki voi olla että joillekin se mutkatanko on helpompikin, en väitä vastaan. kunhan vain ajattelin että oletko ottanut tuota tanko asiaa huomioon. kunnon hifistelyä/pilkun viilausta :D

.

siis tarkoitin että joidenkin mielestä mutkatanko tuntuu kevyeltä kun luullaan että se painaa esimerkiksi sen 10kg vaikka oikeasti painaa 8-9kg. eli kun ollaan tekevinään liikettä esim 60kilolla niin siinä ei olekaan "kuin" 58-59kg ja taas kun suoralla tangolla tehdään(yleens 20kg painaa) ja ollaan laittavinaan 60kg niin toki se tuntuu heti painavammalta, koska painoa on oikeasti tasan 60kg. olipa vaikiasti selitetty, mutta toivottavasti sait selkoa:). toki voi olla että joillekin se mutkatanko on helpompikin, en väitä vastaan. . kunnon hifistelyä/pilkun viilausta :D

Juu ymmärrän pointtisi. Mulle tuli mieleen tässä 70 kg jamppa & 60 kg strict curl -jutussa, että onkohan siinä ollut sitten tyypillä tuo mutkatanko käytössä..? ( ja ja varmaan on perse ja/tai selkä irronnu seinästä ;) )

Esim. jotkunhan mainostavat ottaneensa pushdownia taljassa "koko pakalla"..kunnes paljastuu, että "ai niin, se olikin ristikkäistalja..) :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jees mutkatanko painaa 8kg. mulla on 43 cm hauikset (enää) ja teen hauiskääntöjä 4x10 toistoa 28kilolla otteita vaihtelemalla. Noh tiukkaa noi ei tee mutta kun vasen käsi piruilee mulle.

Ennätys on 5x70kg suoralla tangolla, suhteellisen puhtaasti. Ja mun mielestä sekin on hirveä rauta. Ei tänään, joskus muinoin. Tänään mennee ehkä muutama toisto 60 kilolla mutta se on kyllä semmosta irvistystä etten edes kokeile.

Hauiskäännön ystävät, ez-tanko tuntuu mukavalta käsissä, mutta mun mielestä rauta nousee paremmin suoralla. Samaa mieltä, anyone ?

Jos omaa painoa koittaa strictistä, se paino on yleensä sen verran pieni jos onnistumisen mahdollisuuksia on ja ukko sen verran sitkeä ettei siinä hauis katki mene :D

Ite olen miettinyt missä vaiheessa kandee tosta hauiksen katkeemisesta alkaa huolestua. Ite vetelen cheat curlit 90 kilolla, ja koitan aika äkkiä päästä 100 tekemään sarjaa, mutten usko että se on liike missä hauikset menee. Kaikki eristävät liikkeet teen aika pienillä. Scott-hauis käsipainoilla taitaa olla monta hauista katkaissut liike, Savo-Makenkin.

Mulla taas oli 43 cm hauikset ;) mutta kait niistä on 1-2 cm lähtenyt, kun painoa on vähemmän..mut suonet näkyy vähä paremmin nyt, heh heh..
Mun mielestä ainakin strict curl suoralla tangolla on vaativampi ainakin mulla. Ihan perus h.kääntöä tangolla seisten en ole tehnyt muutamaan vuoteen (lääkärin kehoituksesta), mutta scott/tuettu jne. käytössä, sekä strict ja cheat :)

Ehkä mulla ton paskan olkapään vuoksi kulma/ez-tanko tuntuu paremmin vain hauiksessa ja suora aktivoi enemmän kipeää etuolkapäätä..en tiedä? Tsin silloinhan siinä olisi vähemmän ns. compound-efektiä ja suoralla siis pitäs nousta enemmän..?

Ehkä mulla ton paskan olkapään vuoksi kulma/ez-tanko tuntuu paremmin vain hauiksessa ja suora aktivoi enemmän kipeää etuolkapäätä..en tiedä? Tsin silloinhan siinä olisi vähemmän ns. compound-efektiä ja suoralla siis pitäs nousta enemmän..?

Kumma juttu. Mullakin jomottaa olkapäissä kun teen peruskääntöä, keskitetyt sensijaan tuntuu aina hyvältä. Kehittyisköhän pelkillä keskitetyillä hmm..

EZ tuntuu taas mulla olkapäissä ja suora vähemmän. EZ tuntuu paremmalta ranteen ja kyynärvarsien osalta. Mikää ei tunnu riittävän hyvältä.

p.s. En vitsaile, oon ihan rikki joka paikasta. Selkä, olkapää, ranteet ja kyynärvarret. Ei hyvin mee. stana ! :rolleyes:

EDIT: Kohta varmaa hajoo pää. Onneksi voimaliikkeet kulkee (kyykky, maastaveto ja penkki) kivutta so far..

Jos omaa painoa koittaa strictistä, se paino on yleensä sen verran pieni jos onnistumisen mahdollisuuksia on ja ukko sen verran sitkeä ettei siinä hauis katki mene :D

Ite olen miettinyt missä vaiheessa kandee tosta hauiksen katkeemisesta alkaa huolestua. Ite vetelen cheat curlit 90 kilolla, ja koitan aika äkkiä päästä 100 tekemään sarjaa, mutten usko että se on liike missä hauikset menee. Kaikki eristävät liikkeet teen aika pienillä. Scott-hauis käsipainoilla taitaa olla monta hauista katkaissut liike, Savo-Makenkin.

ei tartte olla ollenkaan huolissaan tangolla tehdessä. scotti on paha tosiaan hauiksen kannalta. siinä oikein tuntee miten se repii hauista+jänteitä käsistä.

ei tartte olla ollenkaan huolissaan tangolla tehdessä. scotti on paha tosiaan hauiksen kannalta. siinä oikein tuntee miten se repii hauista+jänteitä käsistä.

Joo, muistan kun tosta oli joskus juttua, oikein hirvitti ajatella niitä teikäläisen isojen kässäreiden scotteja, siinä kun on paikat helisemässä. En ole ikinä tehnyt 23.5 kilosia isommilla, enkä tee. Nykyään 19 kilon kässäreillä teen sen kerran puolessa vuodessa kun ko. liikettä koitankaan. Pumppiliikkeiksi on parempiakin vaihtoehtoja, yhtä turhia IMO silti kaikki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom