Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
samout sanoi:molemmilla saan tuntuman hauikseen, mutta mutkatanko on ergonimisempi käyttää, varsinki ranteet tykkää mutkasta enempi
Timba79 sanoi:Näin se menee. Kannattaa siis kuunnella kehoaan ja tässä tapauksessa ranteitaa. Tämäkin on vähän sellainen juttu, että jos on mahdollisuus kääntää kulmatangolla, niin miksi tehdä suoralla? Lopputulos kun on hauiten kannalta varmasti ihan sama.
mutta mä en ymmärrä ollenkaan tota, kun jotkut sanoo kyynärvarsia käsivarsiksi. Koko käsihän on käsivarsi olkapäästä lähtien. Käsivarsi jakautuu olkavarreksi ja kyynärvarreksi. Tästä joskus väännettiin kaverin kanssa, kun se väitti ettei ole kuullytkaan puhuttavan kyynärvarsista, vaan käsivarsista.Vichy_V sanoi:Mutka tangolla tehdessä forkut (eli käsivarret) auttaa hieman.
meneekö mutkatangollakin forkuille? suoralla se menee kyllä forkuille todella paljon.kaNi- sanoi:en tee tangolla ollenkaan... menee pelkälle forkulle koko liike.. käsipainot ja talja on ainoot mitkä toimii mulla.
Mul ainakin hajoo ranteet suoralla tangolla, oli sitten kuinka kapee ote tahansa. Olen kuiteski muutavan vuoden käyny salil jo ettei se ranteiden heikkoudest voi johtuu, sillä ei tartte pistää ku suoran(10kg)tangon päätyishin 2.5kg painot, ni ranteita vihloo. Kun taas vinoon tankoon voi huoletta heittää 10kg kiekot...PenttiK sanoi:Onko perää semmoisella että, suora tanko olisi haukkaa tehdessä pahaksi tai vaarallinen käsille? Jos kyllä niin onko syytä sen takia alkaa ostamaan kotisalille myös mutkatankoa?