Hauiskääntö tangolla

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
16x50kg. Tuo rest/pausena jossa aluksi 13, pieni tauko ja 3 päälle. Kohtuu siististi, en yleensäkään revi/riuhdo missään liikkeissä.

Viimeksi tein 3x10 35-45 kilolla 30sek palautuksilla. Siis tangolla ja viimeisenä liikkeenä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulla menee 5x10 (20kg) Z-tangolla tai suoralla. Käsipainot on 10kg niillä 8 toistoa. Ennätys 2x30kg.

Oon treenannu kuukauden ja hanska on kasvanu 2cm. 30->32 pumppi:33
Mun lemppari haba liike on ehdottomasti Z-tangolla, ilman heijareita.

Scotissa mutkatangolla meni edellisessä treenissä 10 x 42,5 ja tämä tehtiin sittein alhaalta asti, ei tietenkään kädet lukossa, mutta ehkä 1/6 vajaata liikerataa käyttäen, eli puhtaasti!

Tangolla seisten en ole paljon tehnyt, mutta joku 55 kg voisi kymppi mennä.

Scotissa 10 tangolla ja 20 lätkät päässä meni viime kerralla 2x6.
Suoralla tangolla seisten omasta puhtaalla tekniikalla 14x40kg ja perään 6x50kg.

meillä tanko ilman lukkoja 12,5 kg siis mutkatanko vai mikä lie kiemurteleva..
ja tokihan se lasketaan mukaan..vai etkö itse laske esim.penkissä tai kyykyssä tankoa???

ranteet kipeäksi

mulla tulee ranteet kipeäksi kun tekee z-tangolla scott-penkissä. miten muilla?
mistäköhän se johtuu? heikot ranteet? eh?

päästättekö muutenkädet ihan suoraksi alas asti kun teette scott-penkissä tangolla?

Timba79 sanoi:
Scotissa mutkatangolla meni edellisessä treenissä 10 x 42,5 ja tämä tehtiin sittein alhaalta asti, ei tietenkään kädet lukossa, mutta ehkä 1/6 vajaata liikerataa käyttäen, eli puhtaasti!
Tää on mun mielest tärkee pointti scotis, ettei laske käsiä ihan lukkoon asti. Tekee pahaa kattoo välillä ku joku vetelee oikein ronskilla tavalla scottia:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
3x10 25 kilolla... menis varmaan 30:lläkin, jos oikein yrittäisi. Nyt kun suunnittelin pitää erillisen käsipäivän niin nostan tuohon 30 ainakin.

Mä en saa kuin 35kg hauiskäännöllä :D
Sattuu kyynärvarsiin niin saatanasti kovissa sarjoissa :(

Tomekkio sanoi:
Kuin vanha olet?

31v. Melko tyypillinen narukäsi-ongelma minulla. Aika harvoilla ne Arskan geenit on käsissä.. Osittain kyllä johtuu siitä, että en ole oikein koskaan kunnolla paneutunut käsien treenaamiseen. Nyt aion tehdä niin.

Krice sanoi:
31v. Melko tyypillinen narukäsi-ongelma minulla. Aika harvoilla ne Arskan geenit on käsissä.. Osittain kyllä johtuu siitä, että en ole oikein koskaan kunnolla paneutunut käsien treenaamiseen. Nyt aion tehdä niin.
Ootko sä sitten muuta kroppaa treenannu?

Mutkatangolla menee 35 kilolla 12 toistoa.

Zone-sarja -42%
mutkat. 48 tai 50.5 toistot 6-8 (salin mutkatanko 8 kg, punnitsin itse...)
levyt. 50 toistot max. 8

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom