Hauiskääntö tangolla

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
zztop sanoi:
65kgx5 puhtaasti,lievä heijaus kahdessa viimeisessä toistossa,ei ne painot muuten kasva:D

Joo no ei varmasti lihaksetkaan :whip: ;)

Suoralla tangolla viimeisenä liikkeenä teen yleensä 35kg-50kg 10-20 toistoa
Rippuen fiiliksistä

Niin ja PUHTAASTI

suora tanko, 40kg:lla menee suht puhtaasti 10 toistoo...en sen suuremmilla romuilla oo vielä jaksanu touhuta, mutta vois kait sitä kohta kopasta isompaa rautaa tankoon....

Käyrällä tangolla kolme kahdeksan sarjaa 40kg:lla. Ensi kerralla voisi yrittää jo hieman suuremmilla romuilla.

Zone-sarja -42%
käytän pudotussarjaa joten sarjalle tulee pituutta 8-10 toistoa ja jos aina veivaa selkä seinää vasten niin kyllä saa ihmetellä miksi ei patti ole kasvanu vuosiin tai painot jumii samassa...

Max 1x60kg ja 5x50kg sarja suoralla tangolla ja puhtaita! Oma paino 68.. :) Mut treenaat vaan kovaa, etkä mieti turhia..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
2x8 40kg mutkatangolla. Oon nyt alkanu tekemään silleen että kun saa hyvällä tyylillä ton 2x8 niin pistetään fiiliksestä riippuen 2,5 - 5kg lisää tavaraa tankoon ja sit pyritään taas tohon puhtaaseen 2x8 :)

Powerhousu sanoi:
Viitaten tekniikkaan vai toistomäärään?

Tekniikkaan enimmäkseen. Mut ei ne kyl oikeen kasva muutenkaan jos noin lyhyttä sarjaa tekee, ainakaan itellä. 8-20 toistoa kun aloin tekeen niin johan rupes kehitystä tapahtuun siis kasvun osalta ja tietenkin painot kasvoi siinä samalla. Suosittelen kokeileen tollai "pumppaamalla"

Näin mulla.

noniin..tässä taannoin salilla 45kg mopopojat pisteli scottissa 3 toiston sarjoja 15kg limput päissä perse penkistä 30cm ja heijausliike oli isompi kuin ylätaljassa,taisii tuntuma olla aika heikko:david: mut ehkäpä ne haki vaan voimaa:rolleyes:

Kovin sarja on 8 x 45kg suoralla tangolla ja kahdessa viimeisessä toistossa heijaria mukana. Ihme kyllä, että käsipainoilla menee taas 8 x 25kg ja taas kaksi viimeistä enemmän tai vähemmän heijarilla. Outoa, koska yleensä kaikissa liikkeissä, jotka voi suorittaa niin tangolla kuin käsipainoillakin, on tangolla kevyempää.

Kannattaiskohan mullaki pidentää sarjoja...oon tehny hauiksia 3x6 n. neljän päivän välein vuorotellen scotissa, käsipainoilla, taljassa tai vapaalla tangolla..
Ja täytyy sanoa että painot ei oo kyllä noussu juuri yhtää parin kuukauden aikana vaikka oon alottelija..mikäköhän mättää. Kaikissa muissa liikkeissä kyllä on kehitystä tullu hyvinki.. skotissa on 30,5kg ja käsipainoissa 15kg. :nolo:

Miten muuten teette suoralla tangolla? kapealla otteella kyynärpäitä vartaloon tukien vai ihan kyynärpäät vapaana?

Ainii, se vielä..hanskat on kyllä kasvanu parilla sentillä..:rolleyes:

Tanu sanoi:
Max 1x60kg ja 5x50kg sarja suoralla tangolla ja puhtaita! Oma paino 68.. :) Mut treenaat vaan kovaa, etkä mieti turhia..

käännös: treenaat vaan hauista ja penaa, etkä mieti jalkoja ja selkää

antti1 sanoi:
Tekniikkaan enimmäkseen. Mut ei ne kyl oikeen kasva muutenkaan jos noin lyhyttä sarjaa tekee, ainakaan itellä. 8-20 toistoa kun aloin tekeen niin johan rupes kehitystä tapahtuun siis kasvun osalta ja tietenkin painot kasvoi siinä samalla. Suosittelen kokeileen tollai "pumppaamalla"

Näin mulla.
Sama homma mulla, pitkät sarjat toimii hyvin kasvuun. Ja muutenkin saan itse ainakin paljon paremman tuntuman hauiksiin kun vähän pitempää sarjaa tekee (15-20).

hauis on sen verta pieni lihas ettei siitä nyt oikein hirveitä voikaan saada irti,
itsellä toimii 6-8 toistomäärät hauiksille tosi hyvin,kuvia voi katsella vippien kuvapuolelta.toiseen sarjaan tulee sitten toistoja 8-12 suorana ja vielä päälle 2 liikettä joissa toistot 8-10.mm. savolaisen make treenasi v.92 bodauslehdessä 4 toiston sarjoilla ja se oli silloin kun käsiä kasvatettiin...
kyllä hauiksia voi rankaista voimasarjoilla ihan yhtä hyvin kuin vaikka jalkoja,
on tietysti ilkeän tuntuista rutistella 3-5 toistoa,mutta voiman kasvaessa myös lihas kasvaa ja ärsykettä voi muutella,ei aina tarvi tehdä kovia kolmosia tai kovia kaseja,ei pudotussarjoja eikä suoria sarjoja..
itsellä vaihtuu treenityyli 4 viikon välein,on myös psyykelle hyväksi välillä katsoa missä voimatasot menee.ainoat lihakset joille en itse ikinä tee alle kutosia on pohkeet,kyynärvarret ja vatsat.
niin,ja tosiaan,eihän kaikille edes sovi voimaharjoittelu ja joillakin ei edes pää kestä tehdä todella kovia sarjoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom