Hauiskäännöt

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kumpi liike on parempi hauisten kasvattamiseksi, hauiskääntö scott-penkissä kulmatangolla vai hauiskääntö seisten levytangolla?

Ja mitä liikkeitä yleensäkin suosittelisitte mahdollisimman isojen ja vahvojen hauisten saavuttamiseksi?

Itse teen tällä hetkellä kerran viikossa hauikset seuraavasti:
-Hauiskääntö scott-penkissä kulmatangolla n. 3 sarjaa
-Hauiskääntö seisten levytangolla 1 sarja (tosin aika väkisin nylkyttämistä, kun vedän jo scott-penkissä hyvin loppuun asti)
-Hammer kääntö 2 sarjaa

Keskitetty hauiskääntö on tosi hyvä. Kerro toisto määristä???
Jos nuo on jotain 6-8 toiston liikkeitä niin sitten loppuun vois vaikka lyödä jonkun 30 toiston tapposarjan.

Ihan jees tuo laittamasi ohjelma. Ei kannata alussa loppuun tehdä, riittää paukkuja loppuun paremmin. Ja voisi melkein alkuun siirtää tuon tankokäännön ja tehdä ihan ronskisti.

Itse tekisin tuon nuo peruskäännöt ensin ja siitä eristävämpään, eli esim. seisten tangolla - scott - keskitetty kp. Arveluttavaa on myös se, että sulla on tuossa perus tankoveivausta 1 setti, mutta esim. hammeria, joka on brachialikselle keskitetty liike, kaksi. Varmaan siinä peruspalassakin vielä vähän kasvunvaraa on?

Kumpi liike on parempi hauisten kasvattamiseksi, hauiskääntö scott-penkissä kulmatangolla vai hauiskääntö seisten levytangolla?

Itse teen pääliikkeenä hauiskäännön kulmatangolla seisten. Mahdollisimman siististi kaksi ekaa sarjaa. Kolmannessa voi sitten jo vähän selällä auttaa, että saa viimeiset puristettua. Sitten joskus jotain eristäviä kuten keskitettyä, jos on aikaa ja innostusta. Jos tekee kunnolla selkää niin hauikset saavat kyytiä niissäkin. En tee hauista selän kanssa samana päivänä.

Kyllä kait hammeri "peruspalaankin" ottaa? Mutulla näin.

Totta helvetissä, mutta tokihan normaaliote paremmin hauislihasta kurittaa. Mukavahan hammeria tietysti on tehdä, kun saa isommat painotkin liikkeelle,heh!

en tiiä mistä johtuu mut keskitetyssä hauiskäännössä saan tehtyy paljo helpommin/enemmän toistoja ku esim seisten... sit taas strict curl, jos se oli se seisten selkä seinää vasten ni on mulle ku tehty.... ei tuu heilumista ym ja tosi hyvä tuntuma hauberissa.... eli ite teen eka 3x scottii tangol ja sit 2-3x strictiä...

Ei kannata alussa loppuun tehdä, riittää paukkuja loppuun paremmin.
Mä tekisin just toisin päin. Alussa kun on voimat jäljellä, niin painoa kunnolla ja vähän ronskimmalla tekniikalla. Saadaan kaikki hyöty irti. Sitten kun voimat alkaa loppua, niin siirrytään pumppinylkytysliikkeisiin ja pidennetään sarjoja. Eli kuten sanoitkin, niin siirtäisin minäkin raskaimman liikkeen ekaksi ja tekisin kunnon raivolla.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tai sitten tehdään koko kroppa kerralla ja tehdään kolmesti viikossa kaksi sarjaa kerrallaan. Saa tehtyä aina sillä kovalla painolla ja jaksaa tehdä sarjat kunnolla. Viikossa tuleekin sitten 6 kovaa sarjaan sen sijaan että tekisin kerralla tuon 6 sarjaa, josta korkeintaan 2-3 ekaa on kunnon tehoilla ja loppu sellaista kikkelinvenytyspumppailua. ;)

Ite oon nyt tehny 2-jakosella joka toinen viikko kulmatangolla scotissa 3 sarjaa ja jokatoinen viikko seisten levytangolla 3 sarjaa ja sitten noiden pääliikkeiden perään vielä 2 sarjaa hammeria, ja hyvin näyttäs potkivan:rock:

Täälläkin raskaat runttailut ekaksi hitailla raskailla ja sitten runsastoistoista pumppausliikettä raskailla ja sitten pienillä pumppausta. Joskus väsytykset alkuun. Joka kerta joku liike pois ja toinen tilalle. Vaihtelee paljon liikkeitten välillä niin alkaa turpoamaan.

Näitä vaihtelee esim:

-taljassa tasapenkillä lattialla
-istuen tuplina vinopenkillä
-taljassa seisten
-yksitellen alataljassa scotissa
-yksitellen käsipainoilla scotissa
-Hauikset tuplina tuplaposena
-Haukset tuplina alataljassa scottina
-Haukset käsipainoilla
-Haukset tangolla
-Hammerit seisten
-Hammerit scotissa

Valitsee setin mieleisen mukaan mutta ei kaikki tosiaan kerralla...

tai ilmassa: pidät toisella kädellä tukea seinästä ja toisella veivaat hauista niin, että siis ei tueta mitenkään.

Hammeri on hyvä erityisesti forkuille z- tangolla

tai ilmassa: pidät toisella kädellä tukea seinästä ja toisella veivaat hauista niin, että siis ei tueta mitenkään.

Hammeri on hyvä erityisesti forkuille z- tangolla

tää toimii kanssa. luulis että tulee heilautettua mutta ihme kyllä ei tuu.
Kyllä siinä tietysti sais heilautettua mutta ei niin tehdä:curs:
Asentoa vaihtelemalla saa muutettua liikeradanpituutta.

Suositut

Back
Ylös Bottom