Hauiskäännön maailmanennätys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
pikku kirppu sanoi:
Kaikkea minä uskonkin :nolo: . Saako udella millaisia rautoja se neutraali sitte hauiskäännössä liikuttelee ja löytyykö sitä kuvaa?
eilen kierreltiin kaverin kanssa oululaisissa liikkeissä ja yhdessä liikkeessä oli sitten pitkä tanko lattialla jossa oli joitain hilu painoja(pikku lätkiä). testin vuoksi kokeilin varsin miltä tuntuu tehdä keskitettyä hauiskääntöä eli menin kyyry asentoon(ku ei ollu penkkiä mihin istua:))laitoin kyynärpään reittä vasten ja veivasin pari toistoa malliksi. laskettiin painot sitten varsin, niin oli siinä n,42kiloa. paino määrä ei sinänsä iso ole, mutta haastvaksi liikkeen teki täys pitkä tanko, kässärillähän tuo on toki helppoa. taipeeseen meinas vähän sattua kun kylmiltään tuommosta meni tekemään.

neutraali sanoi:
eilen kierreltiin kaverin kanssa oululaisissa liikkeissä ja yhdessä liikkeessä oli sitten pitkä tanko lattialla jossa oli joitain hilu painoja(pikku lätkiä). testin vuoksi kokeilin varsin miltä tuntuu tehdä keskitettyä hauiskääntöä eli menin kyyry asentoon(ku ei ollu penkkiä mihin istua:))laitoin kyynärpään reittä vasten ja veivasin pari toistoa malliksi. laskettiin painot sitten varsin, niin oli siinä n,42kiloa. paino määrä ei sinänsä iso ole, mutta haastvaksi liikkeen teki täys pitkä tanko, kässärillähän tuo on toki helppoa. taipeeseen meinas vähän sattua kun kylmiltään tuommosta meni tekemään.

Siis yhellä kädelläkö? :hyper:

Edit: Mulla on menny yhellä kädellä 22,5kg ei taida olla ihan maailmanennätys.

On tuo neutraali kyllä aika MÖHKÖ äijä. :eek:

Alec, kyllä mä ton kuvan nyt oon sentään nähny, en iha nii tyhmä oo ettenkö tuolta ois ettiny. Ilmeisesti kuvat osiosta löytyy handystä kuva

Neutraali: miten niin "mustalais" Tomi. Kutsutko sitä mustalaiseks ku se niissä kisa valmistelu kuvissa näytti kohtuu tummalta ja tuliselta. Miten joku viittii näissä yhteyksissä Tomia haukkua. Jätkä oli ihan vitun hyvän näkönen niissä kuvissa, jos se naisia itselleen etsii ni sillä pärstä kroppa yhdistelmällä ei varmaa tartte kovi paljo vaivaa nähdä ainakaan jos jotain yhden yön juttua hakee. Kaveri voitti kisat, onnea Tomille vielä jos vaikka sattuis lukemaan.

Ymmärrän kyllä että sulla on sen kanssa ollu kränää, mutta se on fiksu joka ensin lopettaa.

PS. niin homolta ku tää viesti kuulostaakin ni homppeli en ole

pikku kirppu sanoi:
Ymmärrän kyllä että sulla on sen kanssa ollu kränää, mutta se on fiksu joka ensin lopettaa.

PS. niin homolta ku tää viesti kuulostaakin ni homppeli en ole
joo, yhtä fiksua oli multa kirjottaa tuo mustalais tomi kommentti kuin tomilta oli kirjoittaa minusta tredissä, jossa hän opettaa miten reenataan hauista. kuitti kuittina. niinhän se tomppeli mainosti itsekin, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

PS epäilen tuota viimeistä riviä;)

TheLORD sanoi:
Onkos siitä mitään etua että kiinnitys kohta on kauempana vai onko se vain evoluution tuottama vahinko?
No onhan siitä paljonkin etua. Nimittäin mitä kauempana kiinityspiste nivelestä, sitä nopeammin käden koukistaminen tapahtuu. Evoluutio on varmaan hionut tuon pisteen hyväksi kompromissiksi nopeuden ja maksivoiman väliltä luonnossa selviytymiseen. Plussana voi myös pitää sitä, että samalla treenaamiseen tarvittava vastus pienenee ja nivelien rasitukset vähenee.

neutraali sanoi:
joo, yhtä fiksua oli multa kirjottaa tuo mustalais tomi kommentti kuin tomilta oli kirjoittaa minusta tredissä, jossa hän opettaa miten reenataan hauista. kuitti kuittina. niinhän se tomppeli mainosti itsekin, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

PS epäilen tuota viimeistä riviä;)

Nyt alkaa jo metsä vastaamaan, kun ei ihan kaikkea voi sivusta seurata :( .

Neutraalille:
1. "mustalainen", vaikka lainausmerkeissä, on halpa rasistinen heitto
2. vielä halvemmaksi menee, kun morkataan tomia, joka ei enää toimi palstalla eikä pysty vastaamaan
3. sen jälkeen kun näin clipin siitä, kuinka teet alataljaa ylätaljalla (vrt. miken kommentti), en itse olisi ensimmäisenä neuvomassa puhtaita hauisliikkeitä. Alaselälle on olemassa paljon parempia harjoituksia.

ps. suurinumeroisella posts-luvulla ei ole välttämättä mitään tekemistä postauksien laadun kanssa

J&M sanoi:
Neutraalille:

:offtopic:

Ei ainakaan niiden mustalaisten mielestä joiden kanssa olen ollut tekemisissä. "Manne" on heidän mukaan haukkumasana.

J&M sanoi:
Nyt alkaa jo metsä vastaamaan, kun ei ihan kaikkea voi sivusta seurata :( .

Neutraalille:
2. vielä halvemmaksi menee, kun morkataan tomia, joka ei enää toimi palstalla eikä pysty vastaamaan
3. sen jälkeen kun näin clipin siitä, kuinka teet alataljaa ylätaljalla (vrt. miken kommentti), en itse olisi ensimmäisenä neuvomassa puhtaita hauisliikkeitä. Alaselälle on olemassa paljon parempia harjoituksia.

ps. suurinumeroisella posts-luvulla ei ole välttämättä mitään tekemistä postauksien laadun kanssa
1. ei kiinnosta
2. kyllähän mullekki vittuiltiin moderaattorien toimesta eräässä tredissä vaikka se oli jo suljettu, itse en voinut kommentoida mitenkään ja se ettei tomi ole täällä vastaamassa ei kiinnosta mua paskaakaan.
3. edelleen olen sitä mieltä että mun ylätalja oli aivan siisti, vertaatpa sitä lähes mihin tahansa reeni vilmiin missä tehdään isoilla painoilla ylätaljaa. hiluilla voi jokainen vedellä tikku suorassa ja toki sitä itsekin teen.muista se klippi ei ollut mikään opetus video vaan näyte miten se malmi liikkuu, no samapa tuio mulle. heikot ja jollain tapaa kateelliset märisee aina.

ps. mun tarkoitus ei ole olla laadukas postaaja.

sori tää:offtopic:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tarkistin sen Kazmaierin ennätyksen vanhasta Muscle Magista. Se on 405 paunaa. Se oli kerrottu jutussa missä Manfred Höberl haastettiin todistamaan puheet sarjoista 440 paunalla, 5000$ palkkiota vastaan. Siinä mainittiin, että Kazmaierin 405 lbs on mailman kovin tulos. Tuo 405lbs on n. 183,7kg.

Nyt on lyöty KimOlan kanssa virallinen strict curl-veto.

Syyskuun viimeinen 2006 koitetaan strict curl enkat perse, selkä ja takaraivo seinässä suoralla tangolla. Suorituksista video tänne, ja kun voitto on hyväksytty, häviäjä on 2kk ajamatta partaansa, ja laittaa siitä partaisesta naamastaankin kuvan tänne Pakkikselle:D

Olisi kyllä kiva tietää sen Hoeberlin parhaat tulokset habakäännössä, mutta ei helvetti kukaan voi ottaa sarjaa 200kglla?!?:eek:

mahtaakohan muuten olla totta, kun halme väittää kirjassaan, että on saanut hauiskäännössä 3x140kg ? tosin saahan sitä kirjottaa kirjaan mitä haluaa..mutta toisaalta voi olla ehkä mahdollista.joskus kun halme oli kunnossakin.

StuntMan91 sanoi:
mahtaakohan muuten olla totta, kun halme väittää kirjassaan, että on saanut hauiskäännössä 3x140kg ? tosin saahan sitä kirjottaa kirjaan mitä haluaa..mutta toisaalta voi olla ehkä mahdollista.joskus kun halme oli kunnossakin.

Se oli muistaakseni peräti kuusi toistoa;) Mutta tuostakin on jälleen kerran todisteena vain miehen omat puheet, joten...

Jossain vahvamieskisassa joskus -90 luvulla oli hauiskääntö satasella toistoina. Rikui Kiri tais ottaa 16 ja Kari Pötrönen 18. Voi olla, että muisti pätkii mutta jotain siihen suuntaan meni. Siinä parhaat suoritukset. Tyyli tietenkin vapaa.

Hyvä ystäväni Kari Pötrönen otti scott-haukkaria muistaakseni ysikympillä sarjoja. Oli ihan hemmetin vahva mies ja paino hiukan päällä satasen.

RRKalle sanoi:
Ja koittakaa te molemmat GDane ja Larzan, saahaan taa referenssiä.

Koitin kylmiltään niska, selkä ja perse seinässä 60 kiloa kevyen reeniviikon kunniaksi ja eipä tuo ainakaan mitään juuri painanut.. ainoa että niskaan tuli joku ihme suonellaveto :)

Pitää koittaa maksimi kun jaksaa ja joutaa jopa lämmitelläkkin, mieli kyllä teki jo mutten uskaltanut ku ei ollut aikaa lämmitellä ja vasta oon tumpun kuntoon saanut :)

Miten tuossa saapi kyynärpäitä liikuttaa?

Gdane sanoi:
Miten tuossa saapi kyynärpäitä liikuttaa?
Itse ainakin pidän kyynärpäät ihan paikallaan, eiväthän ne edes liiku juuri yhtään jos puhtaasti tekee.

Suositut

Back
Ylös Bottom