Hauiskäännön maailmanennätys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
pikku kirppu sanoi:
En ole lukenut koko threadia, mutta muistelisin notta joku olisi väittänyt että Neutraali tekee sarjaa 180 kilolla puhtaalla tekniikalla, tämän kuullessani menin:eek: ja ajattelin että miten se on mahdollista. Muistan myöhemmin lukeneeni neutraalin itsensä sanovan että 160 kg sarjassa puhtaalla tekniikalla. Onko totta. Mitä tässä nyt jotain 120 kilon tuloksia ihmetellään ku miellä on natu (luulisin), joka vääntää noin isoja romuja. Eikö jossain ole kuva Neutraalin handystä, linnkiä kiitos jos löytyy. Ei sillä että tulokset kokoa määräisi, mutta kyllä tommone rauta jo jotain vihjailee.
sehän oli "mustalais" tomin vittuilua hänen hauis tredin abc tredissään minulle. sehän on selvä jos ite hierotaan 2kilon limpuilla haukkaa että tekee mieli vittuilla sellaiselle joka pystyy tekemään hieman isommilla;)

edit: niin ja vittua sais tosiaan huutaa aika lailla että 160 tai 180sais käännettyä:D. ei edes parhaimmissa unissa tollanen ole mahdollista.

Minä Itse sanoi:
No tänää tuli se 60kg vedettyä ja perse ja takaraivo oli seinässä. Tiukkaa teki kylläkin :)

Täähän on paras tulos kehon painoon suhteutettuna, jos siis profiilin 75kg pitää kutinsa. :whip:

neutraali sanoi:
sehän oli "mustalais" tomin vittuilua hänen hauis tredin abc tredissään minulle. sehän on selvä jos ite hierotaan 2kilon limpuilla haukkaa että tekee mieli vittuilla sellaiselle joka pystyy tekemään hieman isommilla;)

Tomiko se olikin? No näin ne tosiasiat sekoittuvat fiktioon... :rolleyes:

jto sanoi:
edelleen: lihaksen koko ei suoraan kerro sen voimaa. piste.
muistin jostain lääkäri kirjasta lukeneeni,että jos olisi kaksi henkilöä jolla olisi yhtä vahva/voimaa tuottava hauis,mutta toisella sen kiinnitys kohta olis tässä tapauksessa 2cm lähempänä rannetta(en muista käden/vipuvarren pituutta) olisi tämä edullisemman kiinnityskohdan omaava kaveri tuplasti vahvempi... jos menee juupas eipäs väittelyksi,niin haen kirjan kirjastosta uusinta lukuun..

iso-erno sanoi:
muistin jostain lääkäri kirjasta lukeneeni,että jos olisi kaksi henkilöä jolla olisi yhtä vahva/voimaa tuottava hauis,mutta toisella sen kiinnitys kohta olis tässä tapauksessa 2cm lähempänä rannetta(en muista käden/vipuvarren pituutta) olisi tämä edullisemman kiinnityskohdan omaava kaveri tuplasti vahvempi... jos menee juupas eipäs väittelyksi,niin haen kirjan kirjastosta uusinta lukuun..

Onkos siitä mitään etua että kiinnitys kohta on kauempana vai onko se vain evoluution tuottama vahinko?

Olen koittanut seurata tätä, mutta osa viesteistä on mennyt kyllä ohi.

Onko tässä nyt löytynyt niitä ihan virallisia voimanostokisan hauistuloksia jossain vai ei? Niistä tuloksista olisi hyvä hahmottaa muihin huhutulokseen, että mikä on luultavasti legendaa ja mikä ei.

Ei ole löytynyt voimanosto-hauiskääntö tuloksia. En tiedä miksi ovat kivn alla. Eivät varmaankaan olleet kovin tasaisia tasoltaan, eli oli heijaria ja strict-curlia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
neutraali sanoi:

edit: niin ja vittua sais tosiaan huutaa aika lailla että 160 tai 180sais käännettyä:D. ei edes parhaimmissa unissa tollanen ole mahdollista.

Jaa näin se menikin no mietinkin että mitä ihmettä. Kaikkea minä uskonkin :nolo: . Saako udella millaisia rautoja se neutraali sitte hauiskäännössä liikuttelee ja löytyykö sitä kuvaa?

Mikäs se maailman ennätys on? Ja en usko että joku 150kgn hauiskääntö on enää hauiskääntö vaan joku rinnalleveto yms.

pakkiksen porukka on alkanut tekemään sitä maailmanennätystä..ihan selvästi tästä on tulossa pakkotoiston kovin hauiskääntö!:lol2:

ja täällä luotetaan miehen sanaan!!!

neutraali sanoi:
ei kerro ei, mutta jos on 2ihmistä joilla toisella on 35 hanska ja toisella 55 ja tehdään sellaista liikettä mitä kumpikaan ei ole aiemmin tehnyt, niin 99,9999% varmuudella 55sentin haba pystyy kovempaan suoritukseen.
Ymmärtääkö joku tosta jotain.Mä en edes ymmärrä miten voi olla 55 sentin
hauis tekemättä liikettä jota kumpikaan ei ole aiemmin tehnyt.
No joo asiaan...toi ei ollut vittuilua.
Kovia tuloksia täällä monet saa.Pitäisi tehdä vahvin-mies kisoihin yksi laji
hauiskääntöä.Suonenvirta ja Nummisto huhuu...

Bodaaja sanoi:
Mikäs se maailman ennätys on? Ja en usko että joku 150kgn hauiskääntö on enää hauiskääntö vaan joku rinnalleveto yms.

Kai se kovin virallinen suoritus on tuo Fatson linkistä löytyvä 105kg tulos.

Aika hurjia nuo Kazmaierin ja Manfredin +200kg tulokset, paljonkohan sitten on rinnallevedon "me" vapaalla tyylillä? :D

kimmo2543 sanoi:
Ymmärtääkö joku tosta jotain.Mä en edes ymmärrä miten voi olla 55 sentin hauis tekemättä liikettä jota kumpikaan ei ole aiemmin tehnyt.

Siis täh, miksei vois olla vaikkapa se 55 sentin hauis ilman, että olisi tehnyt seinää vasten hauiskääntöä? Ja miten se muka vaikuttaa sun hauikses kokoon mitä liikettä joku muu on tehnyt tai ei ole tehnyt? :)

hyrre sanoi:
Siis täh, miksei vois olla vaikkapa se 55 sentin hauis ilman, että olisi tehnyt seinää vasten hauiskääntöä? Ja miten se muka vaikuttaa sun hauikses kokoon mitä liikettä joku muu on tehnyt tai ei ole tehnyt? :)
juuri näin:)

pikku kirppu sanoi:
Jaa näin se menikin no mietinkin että mitä ihmettä. Kaikkea minä uskonkin :nolo: . Saako udella millaisia rautoja se neutraali sitte hauiskäännössä liikuttelee ja löytyykö sitä kuvaa?
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/member.php?u=15201

neutraali sanoi:
ei se oo ku vähän vähän päälle 40kilossa scotissa, tosin yhdellä kädellä. en oo kyllä jaksanu nyt vähään aikaan edes tehdä sitä. käy pällin päälle ainainen isohkoilla tekeminen, välillä on mukava ihan vaan jumppailla ja pumppailla.

ei oo selkä hauis liikkeissä menny.

on siellä vippi osiossa käsi kuvakin jopa :D

iso-erno sanoi:

Lihaksen kiinnittymiskohdalla suhteessa niveleen on todellakin erittäin paljon merkitystä, kun puhutaan ihmisen kyvystä nostaa raskaita rautoja. Muistan jostain lukeneeni, että jossakin (olikohan se venäjällä???) olisi aikanaan yritetty leikkauksin parantaa nostajien lihaksien kiinnityskohtia ja edelleen nostotuloksia.

Suositut

Back
Ylös Bottom