Sepsis sanoi:Halme sanoo...
Mitä sitten? Mä vaan quottaan niitä sen kirjoja, en tiedä onko totta, mutta totahan kysytään ja vastauksia annetaan;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sepsis sanoi:Halme sanoo...
jto sanoi:RRKalle,
Sanoit, että yksittäisen lihaksen voimantuotto ei ole suhteessa niin hyvä. Siihen tartuin ja kommentoin.
Viimeinen lauseesi on kyllä hetkeen aikaan pahin rimanalitus täällä. Jos olisin sinä, häpeisin silmät päästäni.
Mä saan vastaavalla tekniikalla muutaman toiston 42½ kilolla.RRKalle sanoi:65 kiloon asti menin, olin vähän pettynyt 75 kiloa oli tavote, kun on kumminkin 70 kilolla aika nätisti otettu pitempääkin sarjaa hauiksille heikommassakin kunnossa. Kaikki nyt kokeilemaan, eikä sitten mitään kusetusmeininkiä, mulla on nyt paskin tulos tässä tredissä.
vaikka se 60 ei oo mikään tulos niin oliko se perse ja takaraivo seinässä kiinni koko suorituksen ajan, se jäi epäselväksi tuosta sun postista.Minä Itse sanoi:Toi oli siis mutkatangolla....on kyl suorallaki 50 kg parin toiston verran nypittyä.... Uskokaa tai älkää, ihan sama mulle Asia loppuunkäsitelty.
Hauistuloksia ei sit oikeastaa olekaa muita paitsi leuanveto yhel kädel ja lisäpainoykköne 60 kg.
Muista tuloksista ei sit puhutakaa
ei kerro ei, mutta jos on 2ihmistä joilla toisella on 35 hanska ja toisella 55 ja tehdään sellaista liikettä mitä kumpikaan ei ole aiemmin tehnyt, niin 99,9999% varmuudella 55sentin haba pystyy kovempaan suoritukseen. tuo koko ero on jo niin huomattava että kyllä se tuloksissakin näkyy. olen minäkin peitonnut joissakin hauis liikkeissä sellaisia heppuja joilla on huomattavasti paksummat kädet kuin itselläni, mutta kyse on ollut siitä että minä olen tahkonnut kyseistä liikettä kauan ja sitten paksu kätisempi vain silloin tällöin kokeillut. jos ois tehty samaista liikettä yhtä kauan niin uskon että takkiin ois tullu ja komiastijto sanoi:edelleen: lihaksen koko ei suoraan kerro sen voimaa. piste.
Kielimies sanoi:Hauikseni ovat 38 cm, ja 70 kilolla tulee kaksi toistoa ilman pahempia heijauksia. Suurin paino, minkä olen hauiskäännössä nähnyt, on 100 kg.
muista takaraivo ja perse kiinni seinässä koko suorituksen ajan. pelkkä selkä seinää vasten ei riitä, nimittäin ihmisellä on niin pitkä selkä että siinähän voi velmuilla vaikka miten niin aina joku kohta selästä silti koskis seinään, mutta kun on takaraivo ja persus seinässä kiinni koko suorituksen ajan, niin siinä ei paljoa velmuilla. paitsi jos on kunnon palloperse, niin silloinhan siinä voi vähän vipata ja silti on persus kiinni seinässä ;)Kielimies sanoi:Jes, hyvä minä! En huomannut, että tänne kelpuutetaan habatuloksiksi vain selkä seinää vasten tehdyt. Ei käynyt edes mielessä tollanen vaihtoehto...
Pitääkin kokeilla, paljonko lähtee. Jos vielä 70 kiloa nousee, tarjoan kaikille... ööhh...
:kippis1:
montako toistoa oot ottanu parhaillaan tuolla 140kilolla tai mikä on kovin rauta millä olet jonkinlaisen sarjan tehnyt? heiluu siinä sitten miten tahansa niin aivan kauhea tulos tuo 140kgJani Illikainen sanoi:Kyllähän sitä heijarilla on otettu yli 140kg rautoja, mutta ne muistuttaa enempi rinnallevetoja...Itse en ole mikään haukkari(55cm) poika. Tulipahan kokeiltua ja 95 oli tosi tiukka. Kilokin enempi ei ois tullu loppuun. Alkaa lopussa painaa aivan vi.....
pikku kirppu sanoi:En ole lukenut koko threadia, mutta muistelisin notta joku olisi väittänyt että Neutraali tekee sarjaa 180 kilolla puhtaalla tekniikalla, tämän kuullessani menin ja ajattelin että miten se on mahdollista. Muistan myöhemmin lukeneeni neutraalin itsensä sanovan että 160 kg sarjassa puhtaalla tekniikalla. Onko totta. Mitä tässä nyt jotain 120 kilon tuloksia ihmetellään ku miellä on natu (luulisin), joka vääntää noin isoja romuja. Eikö jossain ole kuva Neutraalin handystä, linnkiä kiitos jos löytyy. Ei sillä että tulokset kokoa määräisi, mutta kyllä tommone rauta jo jotain vihjailee.