Hauiskäännön maailmanennätys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tankossa kun on kiinni kaksi kättä,niin poistuu kokonaan huojunta yhteen suuntaan, ja toiseenkin tulee mukaan huomattavaa hidastusta toisen käden takia, vähän sama juttu kuin monopodin käyttö valokuvauksessa. Olen siis itse Gdanen ja Neutraalin kannalla. Jos tällä liikeradan huojumisen vähenemisellä ja tukemisen parantumisella ei olisi merkitystä, niin samantienhän nuo liikkeet voisi tehdä koneilla :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
mä en oikein ollu mukana tossa koko jutussa, mietiskelin vain että 5kg lisää hauiksessa on aika paljon ja varsinkin 10kg, jos vertaa esim kyykkyyn tai penkkiin.

ja onhan kp penkkikin "raskaampaa" eli jos saat satasella 10, niin et kyllä saa 50 hanteilla 10.

veikkaan, että kaveri ei ole lukenut pakkista ja koettaa kasvattaa hauiksen yläosaa !
Pakkistapa on hyvinkin tainnut videon vahvamies lukea,eivätkös ne ole vielä PAKKOTOISTOJA ja oikein kahdella varmistajalla!

Magnus Samuelsson vetää tossa 4*140kg hauiskäännössä ja penaaki kakkosen 270kilolla..:worship:

http://www.youtube.com/watch?v=l4GzrW2-ovM

Vähän ihme touhua. Penkki oli ainut josta edes jotenkin näki jotakin, muissa vaan zoomailtiin kasvoihin/käsiin, heti rupes epäilyttämään. Gripperin puristusta ei nähnyt ollenkaan ja tuo hauiskääntö tangolla näytti jotenkin epäilyttävälle, en epäile painojen aitoutta, mutta tangon liike näytti jotenkin oudolle, tiedä sitten..miks toi tangonnostokin penkiltä piti kuvata eri otolla kuin itse hauiskääntö?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vähän ihme touhua. Penkki oli ainut josta edes jotenkin näki jotakin, muissa vaan zoomailtiin kasvoihin/käsiin, heti rupes epäilyttämään. Gripperin puristusta ei nähnyt ollenkaan ja tuo hauiskääntö tangolla näytti jotenkin epäilyttävälle, en epäile painojen aitoutta, mutta tangon liike näytti jotenkin oudolle, tiedä sitten..miks toi tangonnostokin penkiltä piti kuvata eri otolla kuin itse hauiskääntö?

Älä marise:) Voima puhuu..

Zone-sarja -42%
Isoin hauiskääntö minkä oon tangolla nähty tehtävän on 70kg x 3, oli muuten 17v poika kuka ton teki ilma suurempaa heijausta.

Isoin hauiskääntö minkä oon tangolla nähty tehtävän on 70kg x 3, oli muuten 17v poika kuka ton teki ilma suurempaa heijausta.

Kaverini teki 70 kilolla 8 toistoa ja sit sai 80 kilolla 2 toistoa aikaan. Oli aika rajun näköistä toimintaa. Ikää hepulla oli tai on vieläkin 22 vuotta kun eipä tuosta kauaa ole kun sen näin:)

Itellä ois tavoitteet liikutella kans tuota tankoa jossa on 70 kiloa painoa.. nyt menee kuutonen 60 kilolla että ei varmaa ihan mahdottoman kauaa mene että tuota uskaltaa jo alkaa kokeileen:)

Itellä ois tavoitteet liikutella kans tuota tankoa jossa on 70 kiloa painoa.. nyt menee kuutonen 60 kilolla että ei varmaa ihan mahdottoman kauaa mene että tuota uskaltaa jo alkaa kokeileen:)
Eiköhän tuo nyt menis jo?

Suositut

Back
Ylös Bottom