Mitäpä sitä muuta lahjakas tarvii :lol2:RRKalle sanoi:Vetäsen ite sitten muutama viikko ennen skaban päättymispäivää pari kovaa treeniä ko. liikettä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäpä sitä muuta lahjakas tarvii :lol2:RRKalle sanoi:Vetäsen ite sitten muutama viikko ennen skaban päättymispäivää pari kovaa treeniä ko. liikettä.
tee yhden käden scottia kässärillä. ite oon joskus veivannu n,42kilosella 4tai5 toistoa. itse pidän sitä kovana suorituksena. teet sillä 42x6, niin ostan pulla kahvit :DGdane sanoi:Harmi.. olisi voinut jotakin tavoitteita itselle haamuilla
neutraali sanoi:tee yhden käden scottia kässärillä. ite oon joskus veivannu n,42kilosella 4tai5 toistoa. itse pidän sitä kovana suorituksena. teet sillä 42x6, niin ostan pulla kahvit :D
mä olen vetänyt 41kg 3 kertaa per käsi, ottaa forkkuihin mukavasti. bbc:llä oli 80kg kässärit ja vedin epäkkäitä niillä 7 toistoa (160kg)neutraali sanoi:tee yhden käden scottia kässärillä. ite oon joskus veivannu n,42kilosella 4tai5 toistoa. itse pidän sitä kovana suorituksena. teet sillä 42x6, niin ostan pulla kahvit :D
kaNi- sanoi:taasko se bodaajan isukki
juu, mää en vetänyt, mää käänsin :D;) ja n,42kg. eiköhän täältäkin löydy tyyppejä jotka vaan naureskelee tällaisille hilupainoille mielessään. tuossa muuten on ihan kauhea ero tekeekö esimerkiksi 37kilosella vai 42. 37 oon tehnyt helpon 10 ja sen saamiseen ei edes kauaa tuota liikettä tarvinnu tehdä. tuolla n,42kilosella taas joka toisto painoi aivan helvetisti. todi herkkä liike siinä mielessä.iso-erno sanoi:mä olen vetänyt 41kg 3 kertaa per käsi, ottaa forkkuihin mukavasti. )
neutraali sanoi:tuossa muuten on ihan kauhea ero tekeekö esimerkiksi 37kilosella vai 42. 37 oon tehnyt helpon 10 ja sen saamiseen ei edes kauaa tuota liikettä tarvinnu tehdä. tuolla n,42kilosella taas joka toisto painoi aivan helvetisti. todi herkkä liike siinä mielessä.
kaNi- sanoi:eiks toi oo vähän sama ku laittais 10kg lisää tankoon ku tekee hauiskääntöä? onhan toi jo yli 10% lisäys muutenkin.
Bodaaja sanoi:Paljos täällä liikkuu jengillä kiloja jos ottaa vuorotahtiin kpllä?
Mniska sanoi:5kg käsipainoon lisää = 10 tankoo. ja kyse hauiksesta, eron on oltava iso!!!