Hauiskäännön maailmanennätys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Gdane sanoi:
Harmi.. olisi voinut jotakin tavoitteita itselle haamuilla :)
tee yhden käden scottia kässärillä. ite oon joskus veivannu n,42kilosella 4tai5 toistoa. itse pidän sitä kovana suorituksena. teet sillä 42x6, niin ostan pulla kahvit :D

Eipä tää tänne MM -ketjuun kuulu mutta tässä kun ollaan jauhettu strictistä ni kai tän tänne voi heittää. Eilen illalla tuli läpällä koitettua "täydellä tangolla", eli 46,7 ja se tuli.

mä pystyn jopa huijaamatta suoralla tangolla 80kgx 1. tosin liike on suht nopea, koska, jos siinä hidastelee, niin meinaa kaatua eteen päin,kun painopiste muuttu siinä 90 asteen kulma kohdassa.

neutraali sanoi:
tee yhden käden scottia kässärillä. ite oon joskus veivannu n,42kilosella 4tai5 toistoa. itse pidän sitä kovana suorituksena. teet sillä 42x6, niin ostan pulla kahvit :D
mä olen vetänyt 41kg 3 kertaa per käsi, ottaa forkkuihin mukavasti. bbc:llä oli 80kg kässärit ja vedin epäkkäitä niillä 7 toistoa (160kg)

Tällä hetkellä faija rykii 80kglla mutkatangolla sarjaa, vois varmaa videoo lykkiä jahka kerkiää.

Zone-sarja -42%
kaNi- sanoi:
taasko se bodaajan isukki

Monettakohan kertaa tässä tredissä :D

Emmä ny Bodaajaa paskanpuhujaks väitä, mutta ihan mielenkiinnosta haluaisin nähdä noita hauiskääntöklippejä, kovin harvassa kun tuntuvat netissä olevan.

iso-erno sanoi:
mä olen vetänyt 41kg 3 kertaa per käsi, ottaa forkkuihin mukavasti. )
juu, mää en vetänyt, mää käänsin :D;) ja n,42kg:hyper:. eiköhän täältäkin löydy tyyppejä jotka vaan naureskelee tällaisille hilupainoille mielessään. tuossa muuten on ihan kauhea ero tekeekö esimerkiksi 37kilosella vai 42. 37 oon tehnyt helpon 10 ja sen saamiseen ei edes kauaa tuota liikettä tarvinnu tehdä. tuolla n,42kilosella taas joka toisto painoi aivan helvetisti. todi herkkä liike siinä mielessä.

mulla ei kyllä forkkuihin ottanut yhtään vaan taipeeseen ja hauiksen alaosaan. tuntui joka kerta että hauis repeeää tuosta taipeen kohdalta kun tuota teki. se on muunmuassa yks syy miksi en sitä enään tee, koska en halua katkoa hauiksiani kuitenkaan.

bodaaja, 80kiloa ei nyt sellanen rauta ole hauiskäännössä, että siitä kiinnostas klippiä ees nähdä, mua ei ainakaan säväytä niin paljoa, että klippi kiinnostas.

edit: no jaa hyrreä kiinnostaa:D makuasioita.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nii, mutku ei täällä ees uskota, ihme porukkaa. Tuskin täällä kuiteskaa ihan kaikki sellasilla romuilla vääntelee. Jos se on niin epäkiinnostavaa niin so not:D Jokatapauksessa mä laitan sen tänne.

neutraali sanoi:
tuossa muuten on ihan kauhea ero tekeekö esimerkiksi 37kilosella vai 42. 37 oon tehnyt helpon 10 ja sen saamiseen ei edes kauaa tuota liikettä tarvinnu tehdä. tuolla n,42kilosella taas joka toisto painoi aivan helvetisti. todi herkkä liike siinä mielessä.

eiks toi oo vähän sama ku laittais 10kg lisää tankoon ku tekee hauiskääntöä? onhan toi jo yli 10% lisäys muutenkin.

kaNi- sanoi:
eiks toi oo vähän sama ku laittais 10kg lisää tankoon ku tekee hauiskääntöä? onhan toi jo yli 10% lisäys muutenkin.

Ei se ainakaan mulla tunnu olevan... kun tekee koko olkavarsi tukea vasten käsipainolla kääntöä ja jos tiukkaan 8 sarjaan lisää 5 kiloa niin nippanappa saa liikkeelle..

Tangolla taas jos 8 toiston sarjapainoon lätkii kympin lisää niin varmaan kuutosen vääntää :)

Tuo KUNNOLLA tuettu hauiskääntö on jotenkin ihan ihmeellinen liike.. Siinä joko saa väännettyä sarjan tai sitte ei saa liikkeelle ollenkaan. Näin siis ainakin minulla. (enkä tee sitä scottipenkissä vaan nostan vinopenkin pystyyn ja teen niin että se selkänojan yläpää on kainalossa ja koko olkavarsi on näin tuettuna)

Edit: no toisaalta eipä ne mun painotakaan ole ihan nuin isot kun tuossa esimerkissä :(

tuollain se just menee niinkuin gdane sanoo minullakin. se on todellakin erikoinen.

5kg käsipainoon lisää = 10 tankoo. ja kyse hauiksesta, eron on oltava iso!!!

koitin tuota seinää vasten hauista tangolla, 2x50 tuli, tosin oli eka reeni 2vkoon ja 1vkon olin siitä kipee... seli seli. 5kg vois tulla lisää.

käsipainoilla oon heilunut 6x26

Suositut

Back
Ylös Bottom