tiieitiijuu sanoi:Joku isompi ukko veivas 70kg hauista ja selkää samaan aikaan :D
Kukaan ei seiso suorana tollasten painojen kanssa, kokeileppa ite laittaa tankoon 70kg ja kääntää se ihan tikkuna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tiieitiijuu sanoi:Joku isompi ukko veivas 70kg hauista ja selkää samaan aikaan :D
tiieitiijuu sanoi:Joku isompi ukko veivas 70kg hauista ja selkää samaan aikaan
Bodaaja sanoi:Kukaan ei seiso suorana tollasten painojen kanssa, kokeileppa ite laittaa tankoon 70kg ja kääntää se ihan tikkuna.
hyrre sanoi:Enpä ole hauiskääntöön perehtynyt, mutta eikö isommanpuoleiset mörssärit tuolla 70kg pysty tekemään "tikkuna"?
Bodaaja sanoi:Harvoin kuitenkaan näen treenaajaa joka selkä suorana veivaa vaikka painoa ois 30kg. Kyllä siinä on se swingi kaikilla.
Directions^ sanoi:hmhmhmhm... täällä ainakin on parityyppiä ketä ottaa 70kg heilahtamatta :F ja ei oo voimamiehii. eipä vahvalle janterille 70kg oo oikeen mitään.
tottakai se onMetalviking sanoi:Ehkei..mutta onhan se hienoa, jos jaksaa ton 60 kg ottaa ja painavampi kaveri ei ;)
..
en tee tangolla ollenkaan hauista enkä ole tuota strict curlia kokeillu ku kerran. helppo tuota ois strict curlia ois kehittää. ensin vaan normaali "svingi" hauista tangolla tekemään ja kun on siinä perusvoimat kohillaan niin sitten vasta selkä ja persus seinää vasten.Gdane sanoi:Paljonkos sä neutraali oot nykyjään vääntäny tuolleen?
en tee tosiaan tangolla ollenkaan, mutta kyllähän siinä kohtuu rautoja varmaan pystyis liikutteleen kun sitä muutaman kuukauden tekis ja uskomus perustuu siihen kun silloin kun olin kevyt, niin olin omasta mielestä ihan kohtuu hyvä tankohauiksessa kun sitä tuli aina veivattua. uskallan sanoa että nyt reenaamattomana kyseistä liikettä 100kilolla menis ainakin muutaman kerran mutkatangolla.käsipainolla tein viime reenissä sillain että tuin rinnan selänojennus penkin lätyskään ja käsi roikkui vapaana alaspäin eli onko se nyt sitten jonkin näkönen keskitetty hauis liike, no kuitenkin n,52kilosella tuli muutama toisto. vasemmalla tuli ihan ok toistoja, oikealla ei niin siistejä, toki pikku heilumista mukana oli, mutta ihan tyytyväinen olin, mulle kova suoritus ja isompia kässäreitä ei salilla oo(pakko oli lesottaa tähän loppuun:D;))Bodaaja sanoi:Neutraali: Paljon sulla on rautaa tangossa jos otat swingillä?
neutraali sanoi:en tee tangolla ollenkaan hauista enkä ole tuota strict curlia kokeillu ku kerran. helppo tuota ois strict curlia ois kehittää. ensin vaan normaali "svingi" hauista tangolla tekemään ja kun on siinä perusvoimat kohillaan niin sitten vasta selkä ja persus seinää vasten.