Hauiskäännön maailmanennätys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
mä tein normina hauista vissiin pari kertaa tänä vuonna.. tais olla huippupainot 20 kiloo per käsi - tosi maksimaalista ;) ..mitä niillä onnettomilla hauiksilla tekee.. ainiin pitää treenata hihattomia paitoja varten..

Zone-sarja -42%
21 normaali hauiskääntöä on varmasti kovempi kuin 7x7x7. itse pidän koko ventti treeniä melko tuubana = ei ainakaan parempi kuin normi hauiskääntö.

no eipä se 7+7+7 (ei siis 7x7x7 taatusti :D ) oikein mitään perusteita taakseen saa.

Mites RRKallen strict curl kisa meni? Eikös se syyskuun loppuun asti ollut vai peräti lokakuuhun asti..?

Otin videolle 70 kg. En kyllä treenannut lajia tippaakaan enkä muutenkaan hauiksia paljon yhtään ja tiputin painoa (kootut selitykset :D ), mutta sainpahan ton. Kimola koittaa tällä viikolla sitten omansa, se kun oli nyt flunssassa.

Kai pistätte tänne sitten videoista linkit ? :p

Ei huono tulos kuitenkaan oo..Enemmän kuin minä painan et sillee:rolleyes:

Kattoo nyt, weak laittanee mun videon rapidiin ja kai sen voi sit tännekin linkittää. kattoo kuinka rumalta näyttää videolla ;) Paska tuloshan toi on, varmasti panostuksella olisi saanut vaikka 80 kg jo tähän mennessä, mutta ei helvetti anna nuppi periksi panostaa mihinkään hauiskääntöön, tuohon yleishyödyllisimpään voimamittariin :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Totta munassa, eikös perse seinässä kuulu strictiin? Ja takaraivo kanssa.

Gdane: totta tuokin, enpä koko asiaa ole ajatellut kun ohimennen ennen viime viikkoa :D

strict curlissa meni 55 ja 10x40 :worship:

ja mikä parasta ei tullut lainkaan polttoa kyynertaipeeseen kuten yleensä habaa tehdessä. luulenpa että nyt rasittuu oikea lihas :D
pitää treenata hauista useimmin näin, jospa se alkaisi kasvamaankin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom