Elikkäs asiani koskee haustinen suhteetonta voimaa verrattuna muuhun lihaksistoon. Olen nyt käynyt hieman yli vuoden ajan 3-4 kertaa salilla viikossa ja tulokset ovat nousseet ihan mukavasti, muuten kuin hauis. Olen (ainakin) yrittänyt treenata ojentajia ja hauista tasapuolisesti, mutta mitä todennäiköisemmin epäonnistunut.
Esimerkki saliviikostani:
Ma: ojentajat, olkapäät, jalat
Ti: hauis, rinta, selkä
ke: lepo
to: pikatreeni ojentajia, vatsa
pe: lepo
la: hauis, rinta, selkä
su: lepo
Saliviikon ohjelman on kuitenkin hyvin usein vaihteleva.
Ja tässä vähän taustatietoa tuloksistani: mave n. 150kg, penkki n.100kg, kyykky n.120kg, taljapunnerus seisten menee kevyesti 75kgx10 ja itse ongelma onkin hauikset joilla menee hauiskääntöä käsipainoilla vaivalloisesti 10kgx10. Joten kysyisinkin onko muilla antaa vinkkejä miten treenata jatkossa ja pitääkö joitakin asioita ottaa huomioon liikkeissä?
Tälläisstä on melko noloa itkeä täällä, mutta vielä nolompaa heilua sokeripusseilla salilla. Kiitos!
Esimerkki saliviikostani:
Ma: ojentajat, olkapäät, jalat
Ti: hauis, rinta, selkä
ke: lepo
to: pikatreeni ojentajia, vatsa
pe: lepo
la: hauis, rinta, selkä
su: lepo
Saliviikon ohjelman on kuitenkin hyvin usein vaihteleva.
Ja tässä vähän taustatietoa tuloksistani: mave n. 150kg, penkki n.100kg, kyykky n.120kg, taljapunnerus seisten menee kevyesti 75kgx10 ja itse ongelma onkin hauikset joilla menee hauiskääntöä käsipainoilla vaivalloisesti 10kgx10. Joten kysyisinkin onko muilla antaa vinkkejä miten treenata jatkossa ja pitääkö joitakin asioita ottaa huomioon liikkeissä?
Tälläisstä on melko noloa itkeä täällä, mutta vielä nolompaa heilua sokeripusseilla salilla. Kiitos!