Hauis jäljessä muusta lihaksistosta?!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
4x hauis viikossa WTF ? :D
Kaks kertaa viikos kyllä riittää haukselle hyvin , 3x imo max jos vähän liikkeitä yhellä reeni kerralla, esim. 1-2 eri liikettä.
on of on of of on of on of of jne..

No ei se neljä kertaa paljoa ole, jos kaksi treeniä ovat vähän kevyemmät. Ei se 1-3 kertaa viikossa mikään jumalainen sääntö ole. Itse treenaan koko kropan neljästi viikossa. Kaksi bodityyppistä punttia ja kaksi vähän randomimpaa voimailua.

olen harvemmin nähnyt pienillä hauiksilla varustettua kaveria, joka kyykkää 160kg+, penkkaa 140kg+ ja tekee leukoja 20+ toistoa.

Kyykkään n 190kg ja penkkaan n 130kg, leukoja menee millon vaan 20+ toistoa ja painan n 83kg. Silti minulla on aivan säälittävät hauikset.

En kyllä ymmärrä mitä väliä kyykyllä ja penkillä on hauiksen kokoon :D

Kyykkään n 190kg ja penkkaan n 130kg, leukoja menee millon vaan 20+ toistoa ja painan n 83kg. Silti minulla on aivan säälittävät hauikset.

En kyllä ymmärrä mitä väliä kyykyllä ja penkillä on hauiksen kokoon :D

No ei mitää, koska ei ne muijat sun tuloksia kysele. Hauis näkyy:david:

No ei se neljä kertaa paljoa ole, jos kaksi treeniä ovat vähän kevyemmät. Ei se 1-3 kertaa viikossa mikään jumalainen sääntö ole. Itse treenaan koko kropan neljästi viikossa. Kaksi bodityyppistä punttia ja kaksi vähän randomimpaa voimailua.
Nii jaa jos jotain lepsuja sali kertoja tekee, ei kyllä toimis itellä, kyllästyis veivaa niin pienillä painoilla.

Itelläkään hauikset ei tuntunu kasvavan ensimmäisenä vuotena OMAAN SILMÄÄN kovinkaan paljoa. Mutta nyt kevät/kesä aikaan on tuota muutama yksittäinen sentti tullu lisää mittaa, en kuitenkaan julkia sanoa tarkkaa (35- 50 sentin väliltä) :lol2:.. Vetää aina parin viikon välein vuorotellen heijarempia hauiksia ja sitten vuorostaan keskitettyjä "tyylipuhtaita" liikkeitä. Noillahan tuo pala tuntuu kasvavan paremmin ja pääsee pikkuhiljaa isompiin painoihin, vaikka pieniä silti ovat. Mutta malttia, kyllä ne siinä vuosien varrella rupeavat kasvamaan. :dance2:

Eli se on 36? :rolleyes:

Mulle on tullu 3cm kolmen kuukauden aikana (ei kyllä isot vieläkään). Ennen treenasin omasta mielestäni kovaa käsiä, kun tein AINA supersarjoja 4-5 sarjaa per pari 15-20 toistoa. Oli kova pumppi aina ja tuntu että kuolo korjaa, kyllästyin ja vaihdoin normi 3x10 sarjoihin + leukoja 3-5xmax (7-10). 2 vko sitten päätin repästä kaverin kanssa ja vetää variaation TTT:stä. Ekana päivänä superia ja pumppia. Tokana dippiä, leukoja, ranskalaista ja hauiskääntöä tangolla 3x6-7. Vikana päivänä taas pumppia mutta eri liikkeillä kuin ekana päivänä. Näin sain vielä yhden sentin lisää :)

Hauis on ihan ok kokoinen (suhteessa muuhun kehoon) mutta ojentajilla ois kiva saaha kokoa kasvatettua.

Fedit. Tais mennä ohi aiheen mutta vitun sama ku hokasin vasta ku olin kirjottanu jo:whip: :D

Itseä vituttaa kuin pientä oravaa tuo että hauis ei kasva. Aloitus aikoina (RHP-aikoina) hauis ja rinta oli ylläri pylläri parhaimmat lihasryhmät.
Ja nyt, heikoimmat.... Joskus kun painoin 75 kiloa hauiksen ympärys oli 42cm ja nyt painoa 93 ja hauis 44, eli ei hirveetä kasvua oo ollu.
Ja se vielä kun kerkes tottua siihen että hauis oli "valtava" muuhun kroppaan nähden ja nyt olkapääkin dominoi hauista kuin Tukianen Halmea.
Nyt ois kultaiset reenit vinkit paikallaan?:)

Itseä vituttaa kuin pientä oravaa tuo että hauis ei kasva. Aloitus aikoina (RHP-aikoina) hauis ja rinta oli ylläri pylläri parhaimmat lihasryhmät.
Ja nyt, heikoimmat.... Joskus kun painoin 75 kiloa hauiksen ympärys oli 42cm ja nyt painoa 93 ja hauis 44

Täytyy kyllä sanoa, että hirveet kädet kaverilla on ollu alussa. Onko kuitenkin näin, että nykyisin noi sun hauikset on paljon kireempää sorttia kuin ennen?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täytyy kyllä sanoa, että hirveet kädet kaverilla on ollu alussa. Onko kuitenkin näin, että nykyisin noi sun hauikset on paljon kireempää sorttia kuin ennen?

En osaa sanoa, ehkä vähän. Mutta uskon että nuokin sentit on tullut ojentajaan joka on ollut alusta asti jäljessä. Voisin yrittää koneelta ettiä jos löytyis kuvia siltä ajalta koska se hauis todella oli liian suuri muuhun kehoon.

Itse kun aloitin kädet oli alle 30cm settiset :D Nykyään siellä 38cm, eteenpäin mennään hitaasti mutta varmasti. Lähes kaikki on tullut ainakin peilin mukaan hauikseen, koska tuosta isommasta kädestä en löydä ojentajaa etsimälläkään... Täysin eri muotoinen kuin toisen käden ojentaja.

Nii jaa jos jotain lepsuja sali kertoja tekee, ei kyllä toimis itellä, kyllästyis veivaa niin pienillä painoilla.

Ei tarvitse lepsuilua eikä neitipainoja, matala volyymi riittää. Aloittelijalla toiminee hyvin neljä treeniä viikossa, kun tekee suht vähän sarjoja kerralla. Intensiteettikin saa olla näin ihan kova. Esim. 1-jakoisessa 4x viikossa 10-15 sarjaa per treeni.

E: Olen itse sitä mieltä, että aloittelijan pitäisi treenata usein. Ei ole mitään järkeä treenata 1-2 kertaa viikossa, kun kroppa kestäisi tuplasti enemmän. Aina mahdollisimman kovaa, niin tuloksetkin ovat parhaat.

12 sarjaa haukkareille kyl yhdellä treenikerralla auttamatta liikaa, oman ohjelman 6 sarjaakin menee vähän niillä rajoilla, haukkarit ihan loppu 6 sarjan jälkeen

12 sarjaa haukkareille kyl yhdellä treenikerralla auttamatta liikaa, oman ohjelman 6 sarjaakin menee vähän niillä rajoilla, haukkarit ihan loppu 6 sarjan jälkeen

Itellä hauis ja ojentaja ovat kovin lihasryhmä. Kyllä imo toi 12 sarjaa on ihan sopiva, voisihan se olla myös 10 mutta mielestäni 6 on liian vähän. Mutta nämäkin ovat yksilöllisiä, jollain muulla toimii taas erillain.

Selvästi toi 10x10kg on aika hiton vähän jos vertaa muihin lihasryhmiin...

10x 10kg on kyllä aivan uskomattoman vähän yli vuoden treenin jälkeen? sillonkun alotin salilla käynnin tein noilla painoilla ja penkkitulos oli jotain 50kg luokkaa :eek: Olet joko ehkä tuhonnut omituisilla treenikierroilla hauiksen palautumisen viikosta toiseen tai sinulla on geenimutaatio bicepseissäsi..

Siis millainen olisi esimerkillinen hauis treenikerta?
Ei siihen tarvita kuin yksi, tai kaksi liikettä. Ja niin että pumppi tuntuu. Esim. hauiskääntöjä tangolla/käsipainoilla vaikka 3x8-12 ja lisäksi esim. hammerkääntöjä tai hauista taljassa jos niin haluaa ja pitkillä sarjoilla (10-20). Näin ainakin minä tekisin.

Back
Ylös Bottom