eli ongelmana on että hauis ei vaan kehity.
tiedän, että hauistreeneistä on puhuttu.
mutta haluaisin vinkkejä/huomautuksia omasta treenistäni.
heti alkuun pitää sanoa, että olen kokeillut erilaisia sarjoja ja liikeitä mutta ei.. ei se vaan kasva!
olen treenannut noin 5 vuotta enemmän ja vähemmän aktiivisesti. eikä ole kiva katsoa kun junnut alkaa jo vetään hauiksella enemmän kuin meikäläinen. muut lihasryhmät ovat kyllä kehittyneet.
oli noin puolen vuoden tauko tässä sairastelun takia, mutta nyt olen taas käynyt 3 kertaa viikossa salilla noin kuukauden ajan.. ja aina kerran viikossa olen treenannut hauiksen olkapäiden kanssa.
olen kokeillut seuraavilla sarjoilla..
3 x 8 scotti
3 x 6 mutkatanko
2 x 10 hammer
treenin aikana tuntuu että hauikset räjähtävät, mutta eivät kipeydy.
tämä sama ongelma on ollut aina!
tuntuu että melkein seuraavana päivänä voisi mennä vetämään uuden hauistreenin.
onko kukaan muu törmännyt vastaavaan ongelmaan?
ovatko treenini liian löysiä?!
vai pitäisikö treenata hauista useammin kuin kerran viikossa? vai pitäisikö käyttää enemmän lisäravinteita? vai mistä tämä johtuu? geeneistä?! alan kohta käyttämään aineita, jos hauis ei ala kasvamaan!! :D
ikää on 19v, pituutta 178cm ja painoa 78kg.
treenipäivinä olen nyt ottanut viking poweria ja reco2 tai hera85
tiedän, että hauistreeneistä on puhuttu.
mutta haluaisin vinkkejä/huomautuksia omasta treenistäni.
heti alkuun pitää sanoa, että olen kokeillut erilaisia sarjoja ja liikeitä mutta ei.. ei se vaan kasva!
olen treenannut noin 5 vuotta enemmän ja vähemmän aktiivisesti. eikä ole kiva katsoa kun junnut alkaa jo vetään hauiksella enemmän kuin meikäläinen. muut lihasryhmät ovat kyllä kehittyneet.
oli noin puolen vuoden tauko tässä sairastelun takia, mutta nyt olen taas käynyt 3 kertaa viikossa salilla noin kuukauden ajan.. ja aina kerran viikossa olen treenannut hauiksen olkapäiden kanssa.
olen kokeillut seuraavilla sarjoilla..
3 x 8 scotti
3 x 6 mutkatanko
2 x 10 hammer
treenin aikana tuntuu että hauikset räjähtävät, mutta eivät kipeydy.
tämä sama ongelma on ollut aina!
tuntuu että melkein seuraavana päivänä voisi mennä vetämään uuden hauistreenin.
onko kukaan muu törmännyt vastaavaan ongelmaan?
ovatko treenini liian löysiä?!
vai pitäisikö treenata hauista useammin kuin kerran viikossa? vai pitäisikö käyttää enemmän lisäravinteita? vai mistä tämä johtuu? geeneistä?! alan kohta käyttämään aineita, jos hauis ei ala kasvamaan!! :D
ikää on 19v, pituutta 178cm ja painoa 78kg.
treenipäivinä olen nyt ottanut viking poweria ja reco2 tai hera85