Hauiksissa jokin vikana?!?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mikähän minulla on vikana noissa hauksissa kun treenipäivän seuraavana päivänä hauikset ovat ihan normaalit, eivätkä ole kipeät ollenkaan. Tuntuu ihan siltä kun niitä ei edes oltaisi tehty edellisenä päivänä... Onkohan tämä ihan normaalia? Vai onkohan vika vain mielentilassani :rolleyes:

Kuitenkin kun teen hauistreeniä, niin heti treenin jälkeen polte on aivan hirveä kuin myös pumppikin. Kaikki muut lihakset kyllä aina ovat hieman tai hieman enemmän kipeenä treenipäivän jälkeisenä päivänä.

Auttakee ihimeesä miestä mäessä...

Rascalking sanoi:
Mikähän minulla on vikana noissa hauksissa kun treenipäivän seuraavana päivänä hauikset ovat ihan normaalit, eivätkä ole kipeät ollenkaan. Tuntuu ihan siltä kun niitä ei edes oltaisi tehty edellisenä päivänä... Onkohan tämä ihan normaalia? Vai onkohan vika vain mielentilassani :rolleyes:

Kuitenkin kun teen hauistreeniä, niin heti treenin jälkeen polte on aivan hirveä kuin myös pumppikin. Kaikki muut lihakset kyllä aina ovat hieman tai hieman enemmän kipeenä treenipäivän jälkeisenä päivänä.

Auttakee ihimeesä miestä mäessä...

Harvoilla ne haiukset kipeytyvät, mutta kasvavat silti. En nyt muista äkkiseltään syytä, mikseivät kipeydy, mutta joka tapauksessa treeni toimi ilmankin. Jatka vaan samaan malliin:)

Itse saan minka tahansa lihaksen niin kipeäksi että sitä ei voi seuraavana päivänä käyttää. Mutta huomasin että siitä ei ollut paljoa hyötyä lihaskasvun kannalta. Ja palautuminen alko olemaan aika tiukalla seraavaan reeniin.
Nykyään jalat ovat ainoa lihasryhmä mikä on useita päiviä kipeenä.

Minulla hauikset ovat oikeastaan ainoat lihakset, jotka eivät ole kipeinä seuraavina päivinä treenin jälkeen.

Doggoned sanoi:
Harvoilla ne haiukset kipeytyvät, mutta kasvavat silti. En nyt muista äkkiseltään syytä, mikseivät kipeydy, mutta joka tapauksessa treeni toimi ilmankin. Jatka vaan samaan malliin:)

No mutku mulla kipeytyy vähän muttei tunnu kasvavan :itku:

Normaalia tuo on, ei kipeydy käytännössä koskaan ja silti kasvavat ehkä parhaiten mun lihasryhmistä. Ojentajat taas kipeytyvät melkein aina ja silti kasvavat nekin. Eli ei tosta oikein pysty mitään päättelemään, muuta kuin että aika yleistä on tuo ettei hauikset kipeydy mutta silti kehittyvät.

Shokkitreenillä ja vaihtelevuudella saat ne kipeeks.. Ei niissä sun tumpuissa mitn vikaa oo, mut kokeile vaikka 3*20 tai jotain ihan älyttömiä pudotussarjoja superina..

HarryG sanoi:
Shokkitreenillä ja vaihtelevuudella saat ne kipeeks.. Ei niissä sun tumpuissa mitn vikaa oo, mut kokeile vaikka 3*20 tai jotain ihan älyttömiä pudotussarjoja superina..

No olen kokeillut Tomin lapastreeniä, supersarjoja ja kovia pumppailuja. Aina vaan sama tulos. No onneksi en ole ainoa tässä niin voin pitää itseäni normaalina ;)

HarryG sanoi:

Saa toki, mutta mitään oleellista hyötyä tästä ei sitten saakkaan. Siis toki vaihtelu on hyvästä, mutta eipä se kipu mikään edellytys kasvuu ole, joten en itse ainakaan halua hakemalla hakea sellaista treeniä että saa paikat kipeäksi.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
HarryG sanoi:
Jep. Ajattelinkin vai todeta, että halutessaan ne kyllä saa kipeiks.

Näin on ja sun esimerkillä se todennäköisesti onnistuukin. Mutta jos jotain tuollaista tekee taas pari kertaa perättäin, eipä enää kipeydykkään. En tiedä mikä siinä on, mutta noin on mulla ollut aina hauisten kanssa.

itellä ollu sillein, että hauikset ei oikein kipeydy. mutta sitten pistin vähemmän rautaa ja aloin hiomaan tekniikkaa. pistin sellasia 3x12 sarjoja, ja 2 liikettä, eli 6 sarjaa. vaikka ei ollu hirveen tiukkaa, niin tuli pitkästä aikaa kipeiksi. sitten seuraavalla kerralla lisää rautaa ja taas kipeiksi. ja vielä kerran lisäsin rautaa ja tuli taas kipeiksi. että hyvin mulla tulee kipeeks, jos treenaan kunnolla.

Yllättävää kyllä, painojen vähentäminen auttaa yleensä palauttamaan lihaskivut. Tällöin rasitus kohdistuu paremmin, kun muilla lihoilla (lue etuolkapäät, heijaus) ei jeesata puolväkinäisiä toistoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom