Hauiksen Venytys

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hei kokoakaa tänne mielestänne hyviä hauiksen venytysliikkeitä.. Niitä ei taida kovin montaa olla. Itsestäni tuntuu ettei biceps brachiita saa venymään ollenkaan. :dance2:

Hankala selittää mutta itse käytän tämän tyylistä venytystä.
Kättele itseäsi selkäsi takana, eli laita kämmenet vastakkain ja ojenna se käsi suoraksi
kumpi on päällimmäisenä. Tee myös sama homma toiselle kädelle eli vaihdat vain käsien paikkaa keskenään. Yksinkertainen venytys mutta hankala selittää :D toivottavasti ymmärsit.

Vaikeuksia ollut itsellänikin aikoinaan. Mutta, lopulta löytyi: Ota esim. oven karmissa olevasta listasta kiinni niin, että kämmen on kyynärpään puolella. Pidä käsi suorana ja kierrä vartaloa niin, että käsi sojottaa takaviistoon. Hitusen vaikea selostaa mutta itse saan tällä ainakin erinomaisen venytyksen hauberiin.

Hankala selittää mutta itse käytän tämän tyylistä venytystä.
Kättele itseäsi selkäsi takana, eli laita kämmenet vastakkain ja ojenna se käsi suoraksi
kumpi on päällimmäisenä. Tee myös sama homma toiselle kädelle eli vaihdat vain käsien paikkaa keskenään. Yksinkertainen venytys mutta hankala selittää :D toivottavasti ymmärsit.
Kokeilin, mutta tuntui venyttävän ojentajia tehokkaasti? :D

Suositut

Back
Ylös Bottom