hauiksen mitta suhteessa pituuteen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maikki
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
On kaverin kanssa ollut tossa pientä vääntöä..kun verrataan hauksien mittaa keskenämme, kaveri kuittaa häviönsä sillä että hän on 174cm pitkä, kun minä taas 182cm pitkä..että pidemmälle kuuluukin isompi hanska luonnostaan??
pitää tuo paikkansa noissa pituus suhteissa??

:rolleyes:

Ainakin lyhyissä raajoissa samankokoinen lihas näyttää isommalta. Ainakin mielestäni pitkällä apinakädellä saa olla reilusti isompi lihas, että että näyttää edes samankokoiselta, kuin se 50% lyhyemmän käsivarren omistajan.

Jos puhutaan ympärysmitasta, niin ei. Jos taas puhutaan koosta(tilavuus), niin yleensä pidemmässä kädessä on suurempi lihas.

Kyllä se kuulkaas niin on että mitä pitempi ihminen, sen isompi hanskakin sillä yleensä on ihan luonnostaankin jos ruumiinrakenne on samanlainen kuin lyhyemmällä. Rasvakerroskin tietenkin vaikuttaa paljon.

Powerhousu sanoi:
Kyllä se kuulkaas niin on että mitä pitempi ihminen, sen isompi hanskakin sillä yleensä on ihan luonnostaankin jos ruumiinrakenne on samanlainen kuin lyhyemmällä. Rasvakerroskin tietenkin vaikuttaa paljon.

Juuri näin. Itse harkitsin eilen saman postaamista, mutta ajattelin odottaa että pääsen allekirjoittamaan jonkun toisen postaamana tämän.. laiska kun olen. :D

Kyl se on niin et samankokonen lihas näyttää pitkässä raajassa pienemmältä kuin lyhyessä.

Zackcer sanoi:
Kyl se on niin et samankokonen lihas näyttää pitkässä raajassa pienemmältä kuin lyhyessä.

Niin näyttää, mutta nyt ei ollut kysymys tästä, vaan siitä onko pitkällä ihmisellä luonnostaan ympärysmitaltaan suurempi hauis kuin lyhyellä, ja vastaus on kyllä. Täten pitkä ihminen voi kasvattaa hauiksensa suuremmaksi kuin lyhyt, mutta lyhyemmän hauis voi silti näyttää isommalta.

ilman mittauksia lyhyemmän miehen hanska voi näyttää suuremmalta koska lihakset ovat yleensä luonnostaan pyöreämmät...mutta silti isomman miehen käsivarsi on mitattaessa luultavasti paksumpi koska pidempi lihas on luonnollisesti suurempi.

edit: powerpöksy kerkes jo...

Millaisia tuloksia saitte? Onko paljonkin isompi haba kuin lyhyemmällä keverilla?

edit: Meinaan että jos sulla on 52 cm hauis ja kaverilla 35 cm, niin ei sitä kyllä mitkään maailman pituuserot selitä.

No eipä toi reilu 40 cm haukkari 195 rungossa ja pitkissä käsissä miltään vielä näytä. Tai oikeestaan se näyttää 39 senttisenä nyt paremmalta, kun on dieetin aikana lähteny rasvat aika hyvin tieltä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Manuel sanoi:
No eipä toi reilu 40 cm haukkari 195 rungossa ja pitkissä käsissä miltään vielä näytä. Tai oikeestaan se näyttää 39 senttisenä nyt paremmalta, kun on dieetin aikana lähteny rasvat aika hyvin tieltä.

mulla pituutta 187.5cm ja hanska samaiset 39cm...eikä ole kehumista :( ...snadiltahan se näyttää tässä varressa.

no onneksi hanska ei anna kokonais kuvaa miehestä :)

Mulla on pituutta juuri ja juuri 185 (illalla 183 tai 184) :) Mutta omaan pitkät apinakädet. Eipä tuo max 41cm haukkari miltään näytä. Lisäksi vielä tämmöinen tynnyrivartalo. Kauluspaitaa ostaessa ensin katsotaan meneekö ylin nappi kiinni, mutta useasti silti on hihat lyhyet. Ja toinen käsi on pidempi. Hyvänä puolena pitkissä käsissä on, että maastaveto on helpompaa, mutta penkissä häviää...

:offtopic: Vipiksi juuri olen liittynyt. Pitää laittaa "kehityskuvat" tuonne kuvien puolelle. Ensin hieman aurinkoa pintaan. Naurettiin kaverin kanssa sitä, ettei voi tuonne tielle mennä ilman paitaa lenkille, koska autoilijat häikäistyy liiaksi. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom