Hattrick-turnaus?

Lortto sanoi:
Kannattaako tässä vaiheessa jo vaihtaa valmentajaa, vai onko paree odotella, jos sieltä tulis vaikka voittoja? Vai syydänkö rahat uusiin pelaajiin?

Itse olen sitä mieltä, että heti alkuun kannattaa hommata hyvä valmentaja kehnolla johtajuudella (hinta 268 700e) tai vähintään kelvollinen valmentaja kehnolla johtajuudella (hinta 79 600e).
Tämän jälkeen jäljellä olevilla rahoilla kannattaa ostaa junnujatreeniin (17-19v, koska tuota vanhemmat ovat jo liian vanhoja aloittamaan treenin).
Nuo hommat kun on tehnyt, niin perusta on kunnossa, ja sen jälkeen alkaa itse pelaaminen.
Treenista vielä sen verran, että kannattaa tehdä itselleen pitkäntähtäimen suunnitelma sen suhteen. Viikko sitä, toinen tätä ei toimi.
Uusille joukkueille maalivahtitreeni on halpa tapa aloittaa, joten sitä kannattaa harkita.

Treeni on kuitenkin pelin kannalta tärkein asia, ja mitä parempi valmentaja sitä tehokkaampaa on treeni. Joten valmentajaan kannattaa sijoittaa heti alussa. Ja nimen omaan valmentajan taitoon ei johtajuuteen. Myöhemmin kerkeää sijoittamaan siihen johtajuuteenkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Orid sanoi:
Tällä kertaa tuli turpaan Turilailta :) Luotin LeiPSin yllätysmahdollisuuteen, vaikka Turilaat ylemmässä divarissa pelaakin. En olisi uskonut 0-4 tappioon, taisi Turilaat pelata ykkösmiehistöllä? ;)
Neljä ykkösmiehistön äijää oli kentällä, ei oo kaikille korvaajia ystävyyspeleihin...;)

Mites pitkään odotellaan, että haaste otetaan vastaan? Koska jos nyt syystä tai toisesta haastettu ei ole paikalla vastaanottamassa haastetta, en voi jättää treeniä väliin ja tiistai iltana alkaa olee jo aika kusiset paikat ettii vastustajaa ystävyysotteluun....

Sininenporkkana sanoi:
Mites pitkään odotellaan, että haaste otetaan vastaan? Koska jos nyt syystä tai toisesta haastettu ei ole paikalla vastaanottamassa haastetta, en voi jättää treeniä väliin ja tiistai iltana alkaa olee jo aika kusiset paikat ettii vastustajaa ystävyysotteluun....
Oisko sunnuntai-ilta mitään, tai jos kantti kestää niin maanantai, veemäinenhän se on alkaa ettimään enää tiistaina treenivastustajaa, jos ei ulkomailta onnistu saamaan.

OHoho, turilaat teki sitten sen mitä ei ollu pitänyt tehdä. Odotin nimittäin turpakeikkaa tuosta thehe naseva-matsista, vaan pirulaiset veti 3-0 tappioasemasta vielä 3-4 voittoon, ja jatkopeleihin!

puolivälierät
25 FC Ilmari - : - FC KuivatKivet
26 FC Turilaat - : - jalkapallon ihme maa
27 FCsandelit - : - Sherwoodin Metsän Ritarit
28 Homeboys - straight from the hood! - : - Ferry Island Finest

Tulipahan otettua edes yksi voitto alkulohkossa :) .

Tais Geillä olla pasmat sekasin ku voitin rupujengillä 3-2.

P.S. Eipä ollu montaa suomalaista kaveria dream teamissä..

Puolivälieriin mentiin vaikka olin rankattu viimeseks. No, olihan siinä yks luovutusvoitto mutta kuitenki. :D

Tähän taitaa päättyä Kuivien cuppi. :jahas:

HC Tippis sanoi:
Tulipahan otettua edes yksi voitto alkulohkossa :) .

Tais Geillä olla pasmat sekasin ku voitin rupujengillä 3-2.

P.S. Eipä ollu montaa suomalaista kaveria dream teamissä..
Joo ykkösverskari kuoli viideksi viikoksi ja nyt noita cuppi-pelejä hoitelee läpimätä kolmosveska. Muutenkin vähän kriisissä toi mun Hattrick pelailu :lol2:

Pulla sanoi:
Joo ykkösverskari kuoli viideksi viikoksi ja nyt noita cuppi-pelejä hoitelee läpimätä kolmosveska. Muutenkin vähän kriisissä toi mun Hattrick pelailu :lol2:
Jätkällä sentään on kolmosveska... tai edes kakkosveska :D. Itse peluutan ystävyysmatseissa tuhoisaa pelleä. Ykkösveska korvataan ostamalla uusi jos loukkaantuu, ei siellä kannata pitää edes toista jannua arvoaan menettämässä ja palkkaa kuittaamassa.

Arvid sanoi:
Jätkällä sentään on kolmosveska... tai edes kakkosveska :D. Itse peluutan ystävyysmatseissa tuhoisaa pelleä. Ykkösveska korvataan ostamalla uusi jos loukkaantuu, ei siellä kannata pitää edes toista jannua arvoaan menettämässä ja palkkaa kuittaamassa.
Juu no mun entinen ykkösveska (n. 300 000) korvattiin 2 000 000 hintaisella seulalla joka vielä kaiken kukkuraksi loukkaantui 5 viikoksi ja kun budjetti ei riitä ihan joka viikko ostella uusia niin tässä on tulos :). Muutenkin tuo kakkosveska on aivan jätettä mutta saa sillä edes jotain tukkimaan sitä maalipuiden väliä. Kolmosveska taas on jotain jäänteitä ekalta kaudelta eikä kelpaa kenellekään vaikka ilmaisella antais pois...

lalalalalalosvälierät
29 FC Ilmari - : - jalkapallon ihme maa
30 FCsandelit - : - Homeboys - straight from the hood!

MM-kisojakin suurempi Finaali: FC Ilmari - FCsandelit ?

En voi haastaa, onko sandelit kieltänyt haastamisen? Pistäpä haastetta ajoissa. :)

Mistäköhän edellisen pelin kokoonpano on repäisty kun en muista mitään siihen laittaneeni... melko erikoiselta näyttää (ketä sattuu missä sattuu), mutta voitto tuli :D

Hei Ilmari on uusi Pakkiksenmestari hei Pakkiksenmestari!

Kyllä nyt unohtuu maailmalta Zizoun puskut ja Materazzit, Ilmari vei finaalin niin komeasti tuurilla, että tätä muistellaan vielä kiikkustuolissakin (right?)... :D

FC Ilmari, 2x Pakkiscupin voittaja.

Kiitokset kaikille cupista, erityisesti järjestäjille ja FCsandeleille tiukasta finaalista!

Milloinkas seuraava Pakkiscupi järjestetään. Voisin vihdoinkin VI-divariin nousun kunniaksi lähteä mukaan :D

Milloinkas seuraava Pakkiscupi järjestetään. Voisin vihdoinkin VI-divariin nousun kunniaksi lähteä mukaan :D
Eiköhän se järkätä siinä ens kauden puolessa välissä, kunhan porukka alkaa tippumaan Suomencupista.

Meinaapa mennä jännäksi mikä on houmpoissien ens kauden tilanne. Sarjatilanne vaikuttais vähän siltä, että vitosen ovia kolkutellaan, turpaanhan siellä tulee. :itku: Tekis mieli jäähä vielä kaudeksi kutoseen, mutta ajattelin Pullan sanoin vetää vaan täysillä päin (ja paareilla pois)! :) Saa nähä minkälainen karsintaraja vitoseen on.. :zzzz:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom