Hattrick-turnaus?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
FC Noppa mukana cupissa. Odotettavissa sijoittuminen keskikastiin.

Jaaha cuppisivust näyttää olevan down tällä hetkellä. No eniveis, onko tuo 19.9 nyt sitten lukkoonlyöty päivämäärä?

Postatkaas joku sitten eka kierros tänne näkyviin että pääsee haastelemaan. Kuten aikaisemmissakin turnauksissa niin koitetaan taas hyväksyä haasteet mahdollisimman pian ettei tule ikäviä yllätyksiä.

Oma joukkueeni jatkaa cupissa vielä ensi viikolla - silloin tulee kyllä jo lähtö - joten minulle voi merkata luovutustappion ekaan peliin.
Ja vastus voi sitten etsiä itselleen harkkavastusta täydellä innolla.

Mutta 26.9 olenkin sitten täydellä innolla mukana alistamassa vastustajaani.

Unohdin turnauksen alkamisen ja menin sitten hyväksymään haasteen ens viikolle, joten minultakin voi sitten merkitä luovutusvoiton vastustajalle. :(

Cupmanagerin toimimattomuuden takia en saa selville ketä vastaan pelaisin, joten en pysty vielä haastamaan. Ootelkaa sitä haastetta rauhassa, kyllä täältäpäin haaste on tulossa kunhan vastus selviää.

Onnea kaikille neljänteen pakkis cuppiin! :thumbs:

Cupmanagerin toimimattomuuden takia en saa selville ketä vastaan pelaisin, joten en pysty vielä haastamaan. Ootelkaa sitä haastetta rauhassa, kyllä täältäpäin haaste on tulossa kunhan vastus selviää.

Onnea kaikille neljänteen pakkis cuppiin! :thumbs:

Olin tuossa itekin vasta joku päivä menossa sivustolle tekemään cuppia vaan oli matalana, nyt siirretään vaan viikolla eteenpäin kun itekin sovin jo matsin epähuomiossa ens viikolle. Niin ja siis jos vaan kaikille käy tuo siirtäminen. Eli ens viikolla älkää sopiko enää uusia ystävyysotteluita ennen ku pakkiscupin listat on julkaistu.
Edit: Piru vie, vieläkin näkyy olevan alhaalla cupmanageri.

No niin, nyt on cupmanageri pystyssä, ja aloituspäivä siirretty ensi viikolle, vielä mahtuu pari joukkuetta mukaan, 14 oli ilmoittautunut tähän mennessä, jos ei tule 16 täyteen, pitää osallistujia karsia siten että cupiin osallistuu 12 joukkuetta. Nyt älkää tämän viikon harkkamatsin jälkeen sopiko ystävyysotteluita ennen kuin Cupin ottelulistat tulevat.

FFH odottelee hyväksymistä.

Ei odottele enää, Pakkotoisto Cup IV on nyt siis kasassa:

Lohko 1
1. FC Turilaat
2. FC Noppa
3. FC Kei
4. RuPu AC

Lohko 2
1. Finnsta IBK
2. Pikkukokkolan Kovat Pojat
3. FC Outcasts
4. jalkapallon ihme maa

Lohko 3
1. FC KuivatKivet
2. Homeboys - straight from the hood!
3. FCsandelit
4. Legacy

Lohko 4
1. Ferry Island Finest
2. Ac Tampester
3. LeiPS
4. FF Helsinki

Ottelulista ihan in a sekönd tulossa myös.

Outcasts - jonka kanssa mulla pitäs olla peli cup managerin mukaan - on sitten sopinut itselleen jo ystävyysottelun ensi viikoksi.
En ois halunnutkaan selvitä helpolla ystävyysottelun suhteen tällä viikolla - matkoilla kun olen.

EDIT: Vois ehkä kaivaa silmät pois persereiästä. Outcastsilla on siis tänään vasta ystävyysottelu, joten sen takia häntä ei voi haastaa.

Ja ensimmäisen kierroksen ottelut:
Kierros 1 ~ 26.09.2006
1 FC Noppa - FC Turilaat
2 RuPu AC - FC Kei
3 Pikkukokkolan Kovat Pojat - Finnsta IBK
4 jalkapallon ihme maa - FC Outcasts
5 Homeboys - straight from the hood! -FC KuivatKivet
6 Legacy - FCsandelit
7 Ac Tampester - Ferry Island Finest
8 FF Helsinki - LeiPS

Outcasts - jonka kanssa mulla pitäs olla peli cup managerin mukaan - on sitten sopinut itselleen jo ystävyysottelun ensi viikoksi.
En ois halunnutkaan selvitä helpolla ystävyysottelun suhteen tällä viikolla - matkoilla kun olen.

EDIT: Vois ehkä kaivaa silmät pois persereiästä. Outcastsilla on siis tänään vasta ystävyysottelu, joten sen takia häntä ei voi haastaa.

joo eli keräilen noita lippuja, niin haastelen ulkomaisii joukkueita, eli tosiaan tänään illalla on vasta tämän viikon peli

Seuraavan kierroksen ottelut:

FC Turilaat - : - FC Kei
FC Noppa - : - RuPu AC
Finnsta IBK - : - FC Outcasts
Pikkukokkolan Kovat Pojat - : - jalkapallon ihme maa
FC KuivatKivet - : - FCsandelit
Homeboys - straight from the hood! - : - Legacy
Ferry Island Finest - : - LeiPS
Ac Tampester - : - FF Helsinki

FCSandelit vissiin suostuu luovariin kun pelasi cuppia vielä eilen?

Ei mun noin paljoo pitäny hävitä Homeboyssille. Siinä meni haaveet jatkopaikkaan prkl! :)

[avautuminen]Siis tää on aivan käsittämätöntä. Tällä kaudella ollu 13 peliä ja kahdeksassa niistä on joku pelaaja loukkaantunu. Treeni pyörii niin prkln mahtavasti kun kaikki muut paitsi yks treenattava on skipannu treenipäivityksiä loukkaantumisien takia. Aivan niinku tällä joukkueella ei tuolla vitosessa muutenkin olis vaikeeta! :curs:

Tämä kausi ei todellakaan oo putkeen menny, mutta silti keikuttelen 4. sijalla omassa lohkossa. Vähäisetkin pisteet oon saanu muiden joukkueiden töppäilyjen tai randomin avustuksella. Vois ehkä hakee kutosesta uudestaan vauhtia. :jahas: [/avautuminen]

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom