Hattrick-turnaus?

alkaa ketuttaa toi rekkaaminnenn! ei hyväksy mun turvakoodia vaik se on oikea

You didn\'t set your Security Code. To do that, please login into Hattrick site and go to Preferences section.

Noin muuten tein ja ihan oikein!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no meillä ois nyt sitten tällänen tilanne että yksi paikka jäljellä ja 2 joukkuetta pyrkimässä..meillä on Sundado,joka ilmoittaa viestissä 425 23.4. tulevansa mukaan,mutta ilmestyi Waiting listille vasta nyt,ja sitten meillä on BeanMr,joka ilmaantui Waiting listille 6.5.

pitääkö meidän(tai siis teidän) järjestää karsintaottelu viimeisestä paikasta? :D

niin paljoa halukkaita ei varmaan ole että joukkueiden määrän voisi nostaa 24?

Orid sanoi:
VII-divarin ylpeys LeiPS olis ainaki messissä, jos paikkoja olis :)
se olisi sitten 18...6 tarvitaan vielä..anyone? :D vielähän tässä olis melkein kuukausi aikaa...

repe82 sanoi:
Oiskohan muuten järkevämpi tehdä uusi thread vaikka nimellä "pakkotoiston HT-cup kausi 29"?
Siihen voisi kerätä ekaan viestiin kaikki ilmoittautunee, ja täten tilannetta olisi helpompi seurata.

Itsekkin voisin tähän pakkiksen cuppiin ilmoittautua. Joukkue on: jalkapallon ihme maa (252245)
Taidetaanpas pelata samassa lohkossa vitosdivarissa. Joukkueeni on Kulkurin Pallo ja tulisin mielelläni mukaan, mutta olen jo lupautunut Laituritreenaajien cuppiin.

Vaihteeksi ylös tätä threadia... No nii, cuppi alkais about kahen viikon päästä. Ei oo vissiin enempää porukkaa tulossa tuohon cuppiin? Eli pitäs arpoa LeiPS:n ja Forza Malmin kesken tuo viimenen paikka? Vai miten jutskataan? Kaikkien pitää vaan muistaa ettei mee ens viikolla sopimaan jotain muuta ystävyysmatsia.

miska- sanoi:
Taidetaanpas pelata samassa lohkossa vitosdivarissa. Joukkueeni on Kulkurin Pallo ja tulisin mielelläni mukaan, mutta olen jo lupautunut Laituritreenaajien cuppiin.

No hemmetti. Saman lohkon joukkueita tosiaan. Oishan se hieno ollut, jos oisit päässyt mukaan tähän cuppiin, mutta ehkä sitten seuraavalla kaudella?

Mitä tuohon sarjaan tulee, niin ei kannata antaa alkukauden hämätä. Kyllä minä sieltä viimeiseltä sijalta vielä nousen.

fuGii sanoi:
Vaihteeksi ylös tätä threadia... No nii, cuppi alkais about kahen viikon päästä. Ei oo vissiin enempää porukkaa tulossa tuohon cuppiin? Eli pitäs arpoa LeiPS:n ja Forza Malmin kesken tuo viimenen paikka? Vai miten jutskataan? Kaikkien pitää vaan muistaa ettei mee ens viikolla sopimaan jotain muuta ystävyysmatsia.
mä ajattelin ottaa LeiPS:n mukaan,kun se sinne waiting listille kerran ensin ilmesty.tyrkkään sitä otteluohjelmaa kunhan kerkiän,viikonlopun aikana.tällä hetkellä mä vaan olen niin perkeleen kiireinen :D

Alec sanoi:
mä ajattelin ottaa LeiPS:n mukaan,kun se sinne waiting listille kerran ensin ilmesty.tyrkkään sitä otteluohjelmaa kunhan kerkiän,viikonlopun aikana.tällä hetkellä mä vaan olen niin perkeleen kiireinen :D
Juu, ehdottomasti ilmoittautumisjärjestyksessä vaan mukaan. Mitä nopeammin, sitä nopeammin.;)

Kattelin tuossa cupin osaanottajia, taitaa LeiPS joutua liian kovaan seuraan. Mun kakkosporukka varsinkaan ei oo mitenkään kauhean iskukykyinen :) No, saapahan junnut kovia harkkapelejä alle.

nonniinäkkesteen..lohkojaosta tuli tälläinen
Group 1
1. Pikkukokkolan Kovat Pojat
2. Legacy
3. FCsandelit
4. FC Ilmari

Group 2
1. jalkapallon ihme maa
2. FC Kei
3. FF Helsinki
4. Ferry Island Finest

Group 3
1. FC Outcasts
2. FC KuivatKivet
3. RuPu AC
4. Sherwoodin Metsän Ritarit

Group 4
1. Thehe Naseva
2. LeiPS
3. Homeboys - straight from the hood!
4. FC Turilaat

Round 1 ~ 06.06.2006
1 Pikkukokkolan Kovat Pojat - : - Legacy
2 FCsandelit - : - FC Ilmari
3 jalkapallon ihme maa - : - FC Kei
4 FF Helsinki - : - Ferry Island Finest
5 FC Outcasts - : - FC KuivatKivet
6 RuPu AC - : - Sherwoodin Metsän Ritarit
7 Thehe Naseva - : - LeiPS
8 Homeboys - straight from the hood! - : - FC Turilaat

metsästysonnea kaikille :D

skillster sanoi:
Pelaakos jengi tätä kakkosmiehityksellä?

Itse pelaan ainakin siten, että treenattavien suhteen on kakkosjengi jalkeilla. Muuten pitää sitten kokoonpanon suhteen katsoa vähän vastustajaa. Tarkoituksena kuitenkin voittaa pelejä enemmän kuin hävitä.

Alec sanoi:
8 Homeboys - straight from the hood! - : - FC Turilaat
Oho, heti kärkeen tulee revanssi viime cupin finaalista...;)

Edit:
Skillster sanoi:
Pelaakos jengi tätä kakkosmiehityksellä?
Juu, kakkosmiehistö on kehissä treenattavien suhteen, muuten miehitystä katotaan vastustajan mukaan, tosin tärkeimmät pelaajat lepää varmaan kaikki cupmatsit..

Haukifile sanoi:
Oho, heti kärkeen tulee revanssi viime cupin finaalista...;)
H0h0h, toivottavasti tällä kertaa lopputulos tulee olemaan toinen.. :)
*rientää etsimään vahvistusta hyökkäykseen* ;)

Cup-säännöillä pelaantaan? Eli ei tasureita. Vastailkaahan niihin haasteisiin ajoissa, ekassa cupissa oli ainakin sitä ongelmaa että niitä ei muistettu ottaa vastaan kuin vasta viime tingassa.

Mitäs nyt tehdään kun FC Outcasts on sopinut ystävyysottelun jo jonkun toisen kanssa? pistetäänkö FC Kuiville voitto tosta vai alotetaanko vasta
13pv. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom