Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alec sanoi:niin paljoa halukkaita ei varmaan ole että joukkueiden määrän voisi nostaa 24?
se olisi sitten 18...6 tarvitaan vielä..anyone? :D vielähän tässä olis melkein kuukausi aikaa...Orid sanoi:VII-divarin ylpeys LeiPS olis ainaki messissä, jos paikkoja olis
Taidetaanpas pelata samassa lohkossa vitosdivarissa. Joukkueeni on Kulkurin Pallo ja tulisin mielelläni mukaan, mutta olen jo lupautunut Laituritreenaajien cuppiin.repe82 sanoi:Oiskohan muuten järkevämpi tehdä uusi thread vaikka nimellä "pakkotoiston HT-cup kausi 29"?
Siihen voisi kerätä ekaan viestiin kaikki ilmoittautunee, ja täten tilannetta olisi helpompi seurata.
Itsekkin voisin tähän pakkiksen cuppiin ilmoittautua. Joukkue on: jalkapallon ihme maa (252245)
miska- sanoi:Taidetaanpas pelata samassa lohkossa vitosdivarissa. Joukkueeni on Kulkurin Pallo ja tulisin mielelläni mukaan, mutta olen jo lupautunut Laituritreenaajien cuppiin.
mä ajattelin ottaa LeiPS:n mukaan,kun se sinne waiting listille kerran ensin ilmesty.tyrkkään sitä otteluohjelmaa kunhan kerkiän,viikonlopun aikana.tällä hetkellä mä vaan olen niin perkeleen kiireinen :DfuGii sanoi:Vaihteeksi ylös tätä threadia... No nii, cuppi alkais about kahen viikon päästä. Ei oo vissiin enempää porukkaa tulossa tuohon cuppiin? Eli pitäs arpoa LeiPS:n ja Forza Malmin kesken tuo viimenen paikka? Vai miten jutskataan? Kaikkien pitää vaan muistaa ettei mee ens viikolla sopimaan jotain muuta ystävyysmatsia.
Juu, ehdottomasti ilmoittautumisjärjestyksessä vaan mukaan. Mitä nopeammin, sitä nopeammin.;)Alec sanoi:mä ajattelin ottaa LeiPS:n mukaan,kun se sinne waiting listille kerran ensin ilmesty.tyrkkään sitä otteluohjelmaa kunhan kerkiän,viikonlopun aikana.tällä hetkellä mä vaan olen niin perkeleen kiireinen :D
Ei tule, vaan pitää haastella sit hattrickin puolella..HC Tippis sanoi:Tyhmä kysymys tyhmältä käyttäjältä: tuleeko nuo ottelut automaattisesti otteluohjelmaan?
skillster sanoi:Pelaakos jengi tätä kakkosmiehityksellä?
Oho, heti kärkeen tulee revanssi viime cupin finaalista...;)Alec sanoi:8 Homeboys - straight from the hood! - : - FC Turilaat
Juu, kakkosmiehistö on kehissä treenattavien suhteen, muuten miehitystä katotaan vastustajan mukaan, tosin tärkeimmät pelaajat lepää varmaan kaikki cupmatsit..Skillster sanoi:Pelaakos jengi tätä kakkosmiehityksellä?
H0h0h, toivottavasti tällä kertaa lopputulos tulee olemaan toinen..Haukifile sanoi:Oho, heti kärkeen tulee revanssi viime cupin finaalista...;)