Hattrick-turnaus?

fuGii sanoi:
Tosta viime cupin finaalista jäi kyllä "hieman" katkera maku! :D Eka puoliajan jälkee johdin 3-1, mutta menin sitte kusemaan sen 3-4. :) Ens kerralla ei anneta armoa, vaan kaikki tulisieluiset äijät kehiin! :evil:
Juu, itekin katoin vielä tilastot, 89. minuutilla voittomaali keskikentän rupuäijältä, suunniteltua taktiikkaa finaaliin.:rock: Pitäisköhän vähän tän kauden pakkiscupia varten parannella kakkosjoukkuetta.....;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
FC kynikset ilmottautuu myös pakkis kuppiin.

onhan tossa tuo vajaa kolme viikkoa aikaa mutta voin mä sitä alotusta siirtääkki jos niin sovitaan

Alec sanoi:
onhan tossa tuo vajaa kolme viikkoa aikaa mutta voin mä sitä alotusta siirtääkki jos niin sovitaan
On kyl, mut suomencup alkaa vissiin vasta parin viikon päästä, eli tolla viikolla pelataan ilmeisesti toista kierrosta vasta, kyllä tota sopii siirtää ainakin pari viikkoa eteenpäin että kerkee varmasti kaikki mukaan.
/me siirs alkamaan 30.5.
Hjuva.

/me siirs alkamaan 30.5.

Mites tuohon liitytään? oon kirjautunut tonne sivuille jo mut en osaa liittyä tuonne.. :/

e: Löyty! Fc KuivatKivet on mukana!

FC Ilmarilla (74935) oli heikohko kausi V-divisoonassa. Cupissa tuli pataan sen uudistuksen bugin "ansiosta" ensimmäisellä kierroksella VII-divarilaiselta, lisäksi hävisin selvin numeroin sarjassa tärkeän pelin, jossa voitin hatstatsit tasan 50 pisteellä ja kaikki osa-alueet (paitsi maalit :D), kaverit otti saikkua (maalivahti 4 viikkoa kipsissä ja kunto -> tuhoisa) ja tärkeä keskikenttämies otti vielä pelikiellon viimeiseen peliin. Noh, täpärästi viivan yläpuolelta karsintaan, mutta kaiken järjen mukaan peli pitäisi voittaa. Jipii.

Taidanpa tulla mukaan tällä kertaa, vaikka olen käytännössä lopettanut 2. joukkueen ylläpitämisen treenattavia lukuun ottamatta. Pakkis I:n mestari siis taas geimeissä!

uppii
vasta 6 tiimiä ilmottautunu,mikä teitä vaivaaaaa :D

Alec sanoi:
uppii
vasta 6 tiimiä ilmottautunu,mikä teitä vaivaaaaa :D

Oiskohan muuten järkevämpi tehdä uusi thread vaikka nimellä "pakkotoiston HT-cup kausi 29"?
Siihen voisi kerätä ekaan viestiin kaikki ilmoittautunee, ja täten tilannetta olisi helpompi seurata.

Itsekkin voisin tähän pakkiksen cuppiin ilmoittautua. Joukkue on: jalkapallon ihme maa (252245)

skillster sanoi:
sanokaas nyt miten ilmoittaudutaan, ni saatte yhen jengin lisää.

edit: löyty!! Ferry Island Finest odotuslistalla.
Pistetääs nyt vielä tähän pikaohje rekisteröitymistä varten, eli:
Rekisteröi itsesi www.cupmanager.org käyttäjäksi.
Kirjaudu sisään.
Mene suuren ja virallisen pakkis-cupin sivuille: http://www.cupmanager.org/files/index.php?nCupId=29159
Painele kerran rekisteröidy(tai vastaava)-nappulaa.

kannatti älähtää,nyt on kaks paikkaa enää jäljellä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom