Mulla oli tarkoitus laittaa jo viime viikon lopussa videoita tosta lapaluusta, mutta mun hieno htc ei nyt sitten toimi. Uus kamera on jo tilattu, mutta siinä kestää. Tosta rhomboideus-soudusta voisin kuitenkin laittaa todella hyvän esimerkin, jolla itse olen saanut hyviä tuloksia aikaan. Eli jos suunnikkaat ovat heikot, lavat pääsevät kääntymään eteen. Jos ne ovat vahvat, pysyvät yläraajat siellä missä pitääkin. Koska ne vetävät lapaluuta paikalleen ja samalla käsiä taaksepäin, ovat vahvat suunnikkaat oiva keino parantaa etukyykyn kestävyyttä. Monilla alkaa tässä kädet väsyä, kun painopiste tuleekin eteen. Tässä t-natskan artikkelissa on hyvät ohjeet ton soudun (bat wings) tekemiseen. Peukut kainaloon vaan soutaessa.
Laitan vielä noi kuvat tähän erikseen, jos joku on ihan liian laiska naputtamaan tuota linkkiä. Kreditit näistä siis Dan Johnille. John Danille. Whatever.
Laitan vielä noi kuvat tähän erikseen, jos joku on ihan liian laiska naputtamaan tuota linkkiä. Kreditit näistä siis Dan Johnille. John Danille. Whatever.