Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by tommih
Kuinkas monta sarjaa vedätte okapäille?
Onkos 6 sarjaa liikaa jos vetää ne veren:evil: maku suussa?
Originally posted by Wanger
PS. älä tee alle 5 sarjaa Olkapäille!!!
Originally posted by slade
Hyvin nuo olkapäät on kehittyny vaikka oon tehny 4 sarjaa niille (2 x pystypunnerrus + 2 x viparit sivulle, takaolkapäät sitten eri päivänä).
Originally posted by slade
Hyvin nuo olkapäät on kehittyny vaikka oon tehny 4 sarjaa niille (2 x pystypunnerrus + 2 x viparit sivulle, takaolkapäät sitten eri päivänä). Nyt tosin aattelin lisätä sarjat viiteen, eli lopuksi vielä kevyt pumppisarja vipareissa.
Originally posted by kiewi
Teet varmaan sitten pakotettuja toistoja? Aika pirun vähältä kuulostaa. Monenkos päivän kierto sulla on? Sehän on oikeestaan aika oleellinen asia kun puhutaan sarjojen määristä.
Originally posted by kiewi
Teet varmaan sitten pakotettuja toistoja? Aika pirun vähältä kuulostaa. Monenkos päivän kierto sulla on? Sehän on oikeestaan aika oleellinen asia kun puhutaan sarjojen määristä.
Originally posted by meitsi
Miksei? Onko tämä joku olkapäätreenien kultainen sääntö?
Originally posted by Wanger
Jokainen on erilainen, joten jos kehittyy vähällä tekemisellä niin sitten kannattaa tehdä niin, mutta tämän kysyjänä oli tietoni mukaan aloitteleva kaveri, joten voisi olla nuo suuremmat sarjamäärät ihan hyvät. Siinä tulee opittua liikkeet paremmin ja alussa ei saa kaikkea muutenkaan irti itsestään niin ajattelin näin. Mut vaan mun mielipide.:kippis1:
Originally posted by Tohveli
Eihän niitä sarjoja tarvi vetää niin saatanasti tai käyttää erikoistekniikoita saadakseen maksimaalisen lihasärsykkeen. Neljä kovaa sarjaa ilman mitään pakkotoistoja tai muita erikoistekniikoita riittää. Haluaisin kyllä nähä kun joku vetää 9 sarjaa olkapäätreenissään maksimiteholla. Et taida olla Mega Duty fani
:D
T: Vihaisia kommentteja odotellen.