Niin, suomessahan noita matching numbereita ei niinkään arvosteta kuin jenkeissä. Täällä tuntuu että kun on museorekisterissä niin saa laittaa tuplahinna autolle, joku maksaa joku ei.
Itsellähän on juurikin tuollainen, "edellinen omistaja laittanut mitään papereita ei ole". Mutta aika paljonhan siitä selviää kun käy ajamassa miten vaihteet jysähtelee ja miten kone käyvä louskuttaa, ei ole tarvinut pettyä vaikka aika sika säkissä tulikin ostettua. Todella paljon kertoo kyllä auton yleiskunto.
Oli vaikka minkälainen mätsinnumberi niin mielummin itse otan isolohkon kuin pikkulohkon, mitä enemmän rouhiampaa hilpettä koneeseen/autoon vaihdettu sen parempi
. Näitä 2gen 70-73 camaroita ei ainakaan haitaksi asti ole isolohkoina(etenkään suomessa), se yksi musta oli myynnissä ja silläkin oli se pyynti vaivaiset +40000ekeä...
Ostajiahan on monellaisia, jotkut haluavat mahdollisimman orginellin vauvanpaskan väristä huolimatta ja jotkut haluavat vain hienon ja isosti pörisevän. Jokaiselle varmasti aina auto löytyy ja siitähän maksetaan sitten se hinta minkä arvoiseksi itse sen näkee.
Itselläkin tarkoitus yli maalata auto jossakin välissä, halvemmaksi tulisi maalata tuolla dayttona yellow värillä joka autossa on ollut tehtaalta lähtiessä mutta se musta väri vähän polttelis. En kyllä tiedä kumpaan tulen sitten päätymään. Moni arvostaa tuota tehtaalta lähtenyttä väriä mutta aika monen muunmuuassa itseni mukaan ainoa oikea väri autossa on musta