Harrasteautot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teri
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Joko ilkka_83_ on ottanut kärryn pois talviteloilta? Taisin nähdä sut tänään ajelemassa Ouluun päin 20-tietä, muutama kilometri Oulun keskustasta Kuusamoon päin? Tai sitten näin vain ruuhkan aiheuttamasta vitutuksesta johtuen omiani :lol2:
Minäkin tein saman bongauksen, siinä Ruskon kohilla suunnilleen. Autoa ei ollu vaikia tunnistaa, myös lippis näkyi aika kauas.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Rahapunnus miehet voi tehdä lahjoituskia että raskiipi pöristellä kylillä. On muuten semmosta bensan huletta että oikein oksettaa. Siinä ei kauaa kylällä pyöritä tankilla. Eilen oli keskikulutus n.40l/100km ja siihen kuulu vähän kaikenlaista ajoa.

No eipä noita Jenkkimiehiä liikenteessä nävykkään kuin muutaman kerran kesässä, sekin kertoo aika paljon. Kavereiden kanssa Jenkillä pitää ajella ja
tehdä vaikka reissuja eri tapahtumiin.

Onkos täälä porukoilla kokemuksia R129 SL500 vehkeestä, tuollainen on pitkän aikaa ollut kielenpäällä. Jos suunnitelmat sujuu halutulla tavalla niin käyttis poies ja kesät prätkällä ja mesellä rullaillen.. Ajaa sitten vaikka talvet jollain kulkuneuvolla mikä kiikuttaa paikasta toiseen muttei kasvata kullia. Vielä kun napsauttaa lorinserin kiekot alle niin :kuola:

^--- Punisherihan tuommoisen hankki pari päivää takaperin. Eise siitä vielä varmasti mitään ihmeitä tiedä mutta et ole kuumeesi kanssa yksin.

No eipä noita Jenkkimiehiä liikenteessä nävykkään kuin muutaman kerran kesässä, sekin kertoo aika paljon. Kavereiden kanssa Jenkillä pitää ajella ja
tehdä vaikka reissuja eri tapahtumiin.

Kyllä. jotain aivan älytöntä tuo aineen kulutus. Kävin tänäänkin 60eken edestä cruisaan. Näissä ei voi sanoa että jos on vara ostaa niin on vara ajaa :).

Kunhan malttas ajaa rauhassa niin kulutus olis varmasti puolta pienempi mutta kun pitää suditella/luisutella ja kiihdytellä niin eihän siitä mitään tule.

Camaro.webpkone edestä.webpmoottori sivu.webpmuskelit.webp

No siinäpä pari kuvvaa, auto likainen mutta minkäs tekee :)

Molemmat pippelinjatkeet laitettiin yhteen kuvaan.

Onkos täälä porukoilla kokemuksia R129 SL500 vehkeestä, tuollainen on pitkän aikaa ollut kielenpäällä. Jos suunnitelmat sujuu halutulla tavalla niin käyttis poies ja kesät prätkällä ja mesellä rullaillen.. Ajaa sitten vaikka talvet jollain kulkuneuvolla mikä kiikuttaa paikasta toiseen muttei kasvata kullia. Vielä kun napsauttaa lorinserin kiekot alle niin :kuola:

Ilkka tuossa minut jo paljastikin... Oli mulla tässä välissä Porsche 928:kin mutta alkuviikosta vein sen Kotkaan ja paluumatkalla näppäsin itselleni tuollaisen 1993 R129 MB SL500:n :) Just tultiin pääsiäisreissulta sillä, vaikka mulla on ollu yli 40 autoa niin nyt voin sanoa että tää on kyllä paras auto ikinä mitä olen omistanut, tarkotus rullailla tällä nyt ympäri vuoden eli tuli käyttikseksi mulle :) Porschen jälkeen hiljainen ja pehmeä mutta käyttiksen kuuluukin olla mukava ja sitä tämä on, lisäksi tehoa on kyllä kiitettävästi kun tuon 326hv/470Nm vapauttaa nilkka suorana vapaaksi ;)

Just oon tankkaamaan lähössä sitä, jotenki musta tuntuu että tää mese vei "hieman" enempi tuota menolientä kuin mitä mun aikasempi mese joka oli W210 290TDi........ :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Höh. mä mitään raiskattua paksaa näe. Mikä tuosta semmosen tekee?

hyvä kuntoinenhan se pitäsi tottakai olla jos meinaa hankkia, maksaa vaikka tonnin pari enemmän.

Mun mielestä ruman värinen tuo Ilkan linkkaama SL mutta en minäkään kyllä hoksaa mistä ton näkee että raiskatun näkönen.

Tässä on raiskattu yksilö, tuli käytyä katsomassa Helsingissä tätäkin ennen kuin tosta pihalla seisovasta yksilöstä kaupat tein: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sl/4666969

Kuvien perusteella juuri tuo kiinnosti itseäni eniten, mutta puhelimessa puhutut jutut ei kyllä täsmännyt tuon Hki yksilön kanssa sitten paikanpäällä sinne päinkään. Harmi, ulkonäkö olisi itseä miellyttänyt. En nyt ala tähän haukkumaan kyseistä yksilöä mutta varauksella kannattaa tuota katsomaan lähteä :jahas:

Höh. mä mitään raiskattua paksaa näe. Mikä tuosta semmosen tekee?

Pienistä jutuistahan nämä on kiinni, takavalot näyttäs värjätyiltä, maalipinta ei näytä oikeen hyvältä, erilaiset etu ja takarenkaat, jokseenkin
väsyneen näkönen olemus. Voisin heittää villin arvauksen että joskus on tuupattu.

SL pitää olla sellanen saakelin timmin näkönen laite, vaikka olis hieman tuunattu kunhan on hieno vaan.

Nettiautossa oli yks joka vois olla aika hienossa kunnossa http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sl/4550090

..Tossa Tampoonille mese.

Melkein oon enemmän kiinnostunut ulkomaan tarjonnasta kuin Suomipoikien vehkeistä. Mukavaa hakea Saksasta itse kun pääsee sitten paluumatkalla fiilistelemään kunnolla autolla :)!.. Sinänsä facelifti malli olisi sähköjen mukaan parempi vaihtoehto, mutta toisaalta nuo ennen -94 valmistetut omaavat tuon mahtavan 2 värisen korin - omaan silmään helkutin upea.

Minkäs värinen Punisherin oma SL on ja onkos kovakattonen vai rätillä?.. Jos alan oikeen mutuileen niin tuolta nettiauton listasta on poistunut yksi hopea yksilö jossa oli perkele ne lorinserin ja jotkut muutkin kiekot alla, ettet olisi juuri tätä poistanut itsellesi :D

Zone-sarja -42%
toisaalta nuo ennen -94 valmistetut omaavat tuon mahtavan 2 värisen korin - omaan silmään helkutin upea.

Minkäs värinen Punisherin oma SL on ja onkos kovakattonen vai rätillä?.. Jos alan oikeen mutuileen niin tuolta nettiauton listasta on poistunut yksi hopea yksilö jossa oli perkele ne lorinserin ja jotkut muutkin kiekot alla, ettet olisi juuri tätä poistanut itsellesi :D

Itse taas tykkään enempi siitä että on 1-värinen ja varmaan omakin menee maalaamoon jossaki vaiheessa ja tuo alakerta saa saman värin kuin yläkertakin.

Niiiiiin juu, tarkkasilmäinen olet, kyllä tossa pihassa töröttävässä lintassa näyttäs Lorinserit olevan alla, ne toiset valssit oli niin rumat että ne jätin suosiolla entiselle omistajalle ;) Tuossa on molemmat katot, kovakatto nyt päällä ja se rättihän nousee kotelostaan sähköllä sen jälkeen kun tuon kovakaton nostaa pois päältä :)

IMG_1824.webp

Näyttää aika siistiltä tuo Rankasijan meseliini. Onko tuo ovi joskus maalattu vai näyttääkö vaan kuvassa siltä ?

Näyttää aika siistiltä tuo Rankasijan meseliini. Onko tuo ovi joskus maalattu vai näyttääkö vaan kuvassa siltä ?

Siisteyteen en kommentoi mitään kun sulla tuntuu tuo vaatimustaso siistiin olevan hieman erilainen kuin itselläni :D Kyllä tää mulle kelepaa, hyvin pidetty mutta ei toki virheetön. Ei pitäs olla mistään maalattu mutta mistäs noita tietää. Ite en ainakaan huomaa. Just pesin ja vahasin jo AutoGlymilla kertaalleen, vielä pitää vetästä AutoGlymin kultanen vaha niskaan niin saapi olla jonku viikon vahailematta :)

Tää oli viimesen päälle autonpitäjällä ollu, kaikki huollot tehty viime vuosina Team F40:llä ja kunto vakuutti minut ainakin silleen että tein kaupat siltä seisomalta, en käyny tätä yksilöä edes koeajamassa ennen kauppoja :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom