Harjoitusten tallennus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vee
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Vee

Kertokaapa, miten pidätte harjoittelupäiväkirjaa, vihkoon kaikki treenit vai excel- pohjasta yms? Ite suosin excel- pohjaa, mutta ei niin näppärä kuin perinteinen vihko. Tietokone kun ei aina ole mahdollista olla mukana, jos haluaa katsella menneitä treenejä. Ja mitä laitatte treenistä ylös? Sarjat, painot, toistot, fiilikset yms?
Jos teette jotain aerobista, onko nekin teillä ylhäällä? Itse yritän pitää niistäkin kirjaa, sykkeet ja kaikki. Onko jonkulla mahdollista laittaa vaikka esimerkki omasta excel- treenikirjasta tänne? Näkisin vähän miten olette laatineet.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tänne blogiin aloitin kirjailemaan. Ei jaksa mihkään vihkoon kirjottaa kesken treenin.

Aloin kaksi viikkoa sitten tekemään palikkaa, jolla ko toimenpide hoituu helposti.
Homma on siis apache + mysql + python kolmikkoon pohjautuva juttu.
Kännyllä avaan salilla oman nettisivun, jonne syötän sarjan kerrallaan. Tiedot menevät kotiin tietokantaan, josta niitä voi sitten vilkuilla :)

Toteutus olisi ehkä yksinkertaisempi pelkällä kännyllä, mutta en ole perehtynyt mobiiliohjelmointiin juurikaan. Täytyy tutkia lisää.

Minä en laita niitä mihinkään musitiin, koska teen ohjelmaa, ja siitä sen voi sitten katsoa mitä on tehnyt. yksinkertaista

2004 lähtien on tullut kirjoteltua kaikki tuonne treenipäiväkirja-osioon. Jotkut kokee treenipäiväkirjan pidon turhana ajankuluna. Itselle treenipäiväkirjan pidosta on tullut arkinen tapa, jota ei erityisemmin ajattele tai edes huomaa. Paperivihkojen kanssa säätäminen ei oo kyllä minun juttu, vaikka onhan siinä tietty pientä nostalgiahenkeä pitää mukana sitä paljon kärsinyttä ja rypistynyttä rakasta pikkuvihkoa mukana treeneissä :D Säännöllisesti pidetyn treenipäivän kirjan henkilökohtainen arvo vain kasvaa ajan myötä. Vaikkapa 15 vuoden päästä varmasti aika mielenkiintoista katsoa mitä sai aikaiseksi silloin junnuna.

Eihän sitä vihkoa nyt treeneissä mukana kanneta ja joka sarjan jälkeen kirjoitella. Ite kirjoittelen A5 vihkoon treenin jälkeen.

Zone-sarja -42%
Eihän sitä vihkoa nyt treeneissä mukana kanneta ja joka sarjan jälkeen kirjoitella. Ite kirjoittelen A5 vihkoon treenin jälkeen.
kyllä ite näin teen. en mie muista esim tunnin reenin jälkeen millä painoilla oon tehny ja kuinka monta toistoa jossain reenin ekassa liikkeessä. helppohan se on joka sarjan jälkeen laittaa toistot ja painot ylös. menee ainakin oikein.

näin siis täällä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kyllä ite näin teen. en mie muista esim tunnin reenin jälkeen millä painoilla oon tehny ja kuinka monta toistoa jossain reenin ekassa liikkeessä. helppohan se on joka sarjan jälkeen laittaa toistot ja painot ylös. menee ainakin oikein.

näin siis täällä.

Ite muistan vielä seuraavana päivänäkin mitä sarjoja tuli tehtyä. Treenit kun on suunniteltu suurimmaksi osaksi etukäteen niin helppohan se on muistaa.

Mä teen määrällisesti niin vähän semmosia liikkeitä, missä pitäis toistoja ja painoja muistaa, että ne tallentuu tonne korvien välin lisämuistiin. :hyper: Ja voitte uskoa, niitä liikkeitä on sitten todella vähän!! :dance:

Vihkoon merkkaan treenin aikana liikkeet, sarjat, toistot ja painot. Mukava sitten 10 vuoden päästä kattella, että mimmonen lanka joskus oltu.

Sarjojen välillä huilatessa tai treenin päätteeksi kirjaan vihkoon nämä perusjutut eli liikkeet, sarjat, toistot ja painot. Ja tietysti merkkaan ennätykset silloin, kun niitä sattuu tulemaan. Jotain lisätietojakin kirjaan satunnaisesti ylös, kuten oman painon kehittymistä, treeniä haittaavia pitkäaikaisempia kolotuksia ja kreatiinikuurin aloitus- ja lopetuspäivän (käytän kreaa satunnaisesti).

Se rakas rähjäinen pikkuvihko löytyy täältäkin. Siihen aina reenin jälkeen kirjotan painot ja sitten jos on ollu vaikka selkä kipeenä, kevyt viikko niin ne merkkaan kanssa. Ja painon oon pistäny sillontällön ylös.

Pikkuvihko täälläkin. Kyllä ne löytyy nykyään digitaalisessa muodossakin.

Kannettavalle tulee talletettua aina treenit. Tällä tavoin pystyy pitkällä aikajänteellä seuraamaan kehitystään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom