Harjoitus ohjelman toimivuus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Madaa
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
36
Terve!
Kyselisin tämmösen ohjelman toimivuutta. Ja tohon Lauantain punttipäivälle, jonkin näköistä ohjelmaa/ehdotusta. Sen verran tiedoksi, että olkapää on hajalla ja laji on alppihiihto, johon reenailen.

Ma: Rinnalleveto (5,4,3,3,2,1), Rinnalleveto terävästi(5x8), Penkki (10,5,4,3,3,2,1), Penkki terävästi(4x6)+ Vatsat ja selät
Ti: 45min-1h 30min juoksu
Ke: aamulla loikkatreeni ja illalla kevyt palauttava pyöräily
To: Takakyykky(10,5,4,3,2,2,2,1), Staattinen kyykky (4x(3x3)), Polven ojennus(2x10, 2x8), Maastaveto(10,5,4,3,3,2,2,1), Polvenkoukistus 2x15,2x12) Selänojennus(4x15)+vatsat
Pe:Lepo
La:Puntti
Su: aamu 30min lenkki ja Illalla Höntsy pelejä(koris,futis, jne)

Kommentoida saa. Kiitos näin etukäteen.
(ps. toivottavasti tuli oikeaan paikkaan)

Notta tuota sittenhän sen toimivuuden tietää kun sitä vähän kokeilee... Tiedä sitten onko alppihiihtäjille noista ykkösistä niin hyötyä. Itse koittaisin tehdä pidempiä sarjoja varsinkin kyykyssä, ehkä jopa kellon kanssa 1min, 2min tai jotain. Staattiset kyykyt ovat varmasti toimivia teikäläisille. Lauantaille lisää kyykkyä ja esim. keskivartalotreeniä.

Notta tuota sittenhän sen toimivuuden tietää kun sitä vähän kokeilee... Tiedä sitten onko alppihiihtäjille noista ykkösistä niin hyötyä. Itse koittaisin tehdä pidempiä sarjoja varsinkin kyykyssä, ehkä jopa kellon kanssa 1min, 2min tai jotain. Staattiset kyykyt ovat varmasti toimivia teikäläisille. Lauantaille lisää kyykkyä ja esim. keskivartalotreeniä.

Täytyypä kokeilla. Olen siis reenannut nyt aika kauan tuollaisilla pitkillä sarjoilla ja tuollaista ohjelmaa tehnyt nyt 2viikkoa. Mutta, kokeilempas heti ku paranen. Kiitos !

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom