Harjoitteluun välineitä??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja John83
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Joo, olen vasta aloittelija tässä voimaharjoittelussa tai siis voimannostossa. Eli haluaisin teiltä vähän tietoja: Minkälaiset harjoitteluhanskat olisivat hyvät lähinnä maastanostoon, koska siinä tuntuu ymmärrettävästi kädet tiukilla nahan puolesta. Vielä ainakaan ei ole nahka repeillyt, mutta eihän sitä tiedä, jos aletaan lähentelemään 200 kiloa mv:sta.

Ehdottakaa monenlaisia mallisia ja hintaisia ja laatuisia, jos mahdollista! Sitten toinen kysymys: Minkä mallinen vyö on olisi hyvä maastavetoon ja penkistä nostoon?? Huom! Nämä kummatkin välineet pitäisivät olla kumpaakin lajiin (mv ja penkkin.) sopivia ja mieluummin maastavetoon painotettuna!

John83 sanoi:
Joo, olen vasta aloittelija tässä voimaharjoittelussa tai siis voimannostossa. Eli haluaisin teiltä vähän tietoja: Minkälaiset harjoitteluhanskat olisivat hyvät lähinnä maastanostoon, koska siinä tuntuu ymmärrettävästi kädet tiukilla nahan puolesta. Vielä ainakaan ei ole nahka repeillyt, mutta eihän sitä tiedä, jos aletaan lähentelemään 200 kiloa mv:sta.

Ehdottakaa monenlaisia mallisia ja hintaisia ja laatuisia, jos mahdollista! Sitten toinen kysymys: Minkä mallinen vyö on olisi hyvä maastavetoon ja penkistä nostoon?? Huom! Nämä kummatkin välineet pitäisivät olla kumpaakin lajiin (mv ja penkkin.) sopivia ja mieluummin maastavetoon painotettuna!

Ööö...itte en oo koskaan mitään hanskoja käyttäny, enkä käytä! :D Kädet kovettuu ja magnesiumilla saa kädet pysymää kuivina. En oo kyllä itseasiassa vielä koskaan kenenkään voimanostajaksi itseään kuvaavan henkilönkään nähnyt hanskoja käyttävän.

Semmonen voimanostovyö on paras, eli tasaisen leveä joka puolelta. En nyt mitään tarkkoja senttimääriä muista, kuinka leveitä ne on mut esim. Wrangella on semmonen kun tricolor tod. hyvä...

Mä aina leikkaan vaan puukolla kovettumat pois ,kun ne menee sen verran isoks ja sen tuntuseks ,että repee seuraavassa kovassa veto reenissä. Siitä ne kourat tottuu. :thumbs:

Ei vetoon mitään hanskoja tarvita. Sillon on vedetty kunnolla ku sääristä on nahka rullalla ja veri tirisee. Käsien puristusvoimaa lisää tai opettele pitämään vedossa tanko "sormenpäillä". Itelläni tulee helposti känsiä kouraan, jotka kyllä lähtee sitten puukolla...leikkuun jälkeen päälle vähän jotain rasvaa.

Vetoon leveä vyö, joka ei kyllä sitten välttämättä sovi penkkiin oikein hyvin, koska saattaa estää kaaren tekemisen. Toisaalta onko se vyö penkkiin pakollinen?

En edes suosittele mitään hanskoja vetoon, musta vaan huonontaa pitoa...
Ja niinkuin muut sanoi, semmonen levee vyöhän se paras on voimanostossa, mitä en kuitenkaan itse käytä mave-sarjoissa, pelkästään ykkösissä.

Välineitä

Joo, kiitoksia kaikille tiedoista! :D Minulla on tosiaan sellainen leveän puoleinen vyö jo valmiina, jota ollaan kait jo huomenna tuomassa tänne asustolle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom