Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep. Se oli tietty aika kova ku juontaja penkkas pari toistoo 240kg(?)
Riippuu varmasti siitäkin, mikä on kohderyhmä ja ohjelman tarkoitus. Mä sain sellaisen käsityksen, että homman pointtina on näyttää enemmänkin ns.tavalliselle kansalle, mitä on kilpakehonrakennus ja mitä juttuja siihen kuuluu. Samalla niille näytetään rintatreenistä perusasiaa ja hieman valotetaan pintaraapaisevasti sitä, mitä ehkä viimeiselle viikolle kuuluu. Sen sijaan ohjelman tarkoituksena ei liene jakso jaksolta edetä siihen , miten valmistautuminen kisaan etenee tai miten kehoilijaksi tullaan.
Odotukset ja toteutus eivät kohdanneet tällä kertaa.
Suurimmaksi osaksi häiritsivät lapsukset jotka osuvat niin pistävästi silmään telkkarissa: kamerat olivat hukassa, esiintyjien kokemattomuus/hermostuneisuus vei huomion itse asialta, juonnoista osa oli heikohkoa (pääjuontaja oli hyvä), äänen taso ihmeellisen matala, osa kohtauksista tuntui siltä että niissä on tyydytty suosiolla "kakkoslaatuun". jne.
Oppirahoja varmaan on maksettu usempia tämän projektin aikana, joten odotan mielenkiinnolla miten ohjelma kehittyy (vai onko kaikki jaksot jo kuvattu?).
"HCBB on tarkoitettu kaikille katsojille, jotka haluavat nähdä minkälaista on kova saliharjoittelu sen koko karuudessaan". Tämä lupaus ei vielä täyttynyt ensimmäisessä jaksossa.
Seuraavaa jaksoa odotellessa...
Älä saatana! Eikö tehnyt? nyt meni päiväunet.....
Ainiin, sori, unohdin sen sarkasmi hymiön...
:jahas:
Mitä taas tulee pikkuasioihin, niin eikö kenenkään korvaan Hovilaisen äänensävy ja nouseva intonaatio kuulostaneet yhtään hassulta?
Mitä taas tulee pikkuasioihin, niin eikö kenenkään korvaan Hovilaisen äänensävy ja nouseva intonaatio kuulostaneet yhtään hassulta?
Koko setti
sama käsitys jäi mulle,Mä sain sellaisen käsityksen, että homman pointtina on näyttää enemmänkin ns.tavalliselle kansalle, mitä on kilpakehonrakennus ja mitä juttuja siihen kuuluu. Samalla niille näytetään rintatreenistä perusasiaa ja hieman valotetaan pintaraapaisevasti sitä, mitä ehkä viimeiselle viikolle kuuluu. Sen sijaan ohjelman tarkoituksena ei liene jakso jaksolta edetä siihen , miten valmistautuminen kisaan etenee tai miten kehoilijaksi tullaan.