HARDCORE Bodybuilding & Fitness

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja inflames
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyvä pätkä oli mielestäni mutta tosiaan vielä vähän sekava fiilis jäi kun pompittiin perusliikeohjeistuksista kisadieetti viimeistelyihin. Mutta eiköhän tuo ohjelman rakenne parane sarjan edetessä....

Riippuu varmasti siitäkin, mikä on kohderyhmä ja ohjelman tarkoitus. Mä sain sellaisen käsityksen, että homman pointtina on näyttää enemmänkin ns.tavalliselle kansalle, mitä on kilpakehonrakennus ja mitä juttuja siihen kuuluu. Samalla niille näytetään rintatreenistä perusasiaa ja hieman valotetaan pintaraapaisevasti sitä, mitä ehkä viimeiselle viikolle kuuluu. Sen sijaan ohjelman tarkoituksena ei liene jakso jaksolta edetä siihen , miten valmistautuminen kisaan etenee tai miten kehoilijaksi tullaan.

Riippuu varmasti siitäkin, mikä on kohderyhmä ja ohjelman tarkoitus. Mä sain sellaisen käsityksen, että homman pointtina on näyttää enemmänkin ns.tavalliselle kansalle, mitä on kilpakehonrakennus ja mitä juttuja siihen kuuluu. Samalla niille näytetään rintatreenistä perusasiaa ja hieman valotetaan pintaraapaisevasti sitä, mitä ehkä viimeiselle viikolle kuuluu. Sen sijaan ohjelman tarkoituksena ei liene jakso jaksolta edetä siihen , miten valmistautuminen kisaan etenee tai miten kehoilijaksi tullaan.

No jos näin oli taas tarkoitus, niin tuskin ohjelma pyörii kauaa(katsojaluvut kun tahtoo merkata), kohderyhmän ollessa aikaste pieni...
Jos meinataan jatkossakin lajia tuoda esille niin pitäisi ehkä asettua sen tavallisen kansan näkökulmasta tarkastelemaan asiaa.
En tunne ketään ns.tavista, jota kiinnostaa kilpakehonrakennus.
Itseasiassa eilinenkin ohjelma herätti lähinnä inhoa kun töissä sitä katsoin muutaman "taviksen" kanssa.
Hovilaisellakin oli "liian isot lihakset" jne...
N.10 ihmistä sitä töllötti minun lisäkseni ja yksikään ei innostunut, onko silloin jotain vialla?Mukana kuitenkin muutamia muita urheilulajeja harrastavia ihmisiä.

En usko että tällä Hc-osastolla houkutellaan juuri ketään uutta "tavista" lajin pariin, pikemminkin karkoitetaan loputkin. Ne jotka haluaa lajia tosissaan harrastaa löytää varmasti tiensä asiallaiseen valmennukseen yms ilman ko.ohjelmaakin.

Mutta toki tälläiselle ohjelmalle on paikkansa, voin olla väärässäkin noiden mielipiteitteni kanssa.

Mutta niin, itsekin taviksena/kuntoilijana kun asiaa katson, niin ohjelmasta puuttui logiikka. Ja se on paha puute se.
Jouduin aika monelle selittämään kisadiettiä, ja lukuisiin lisäkysymyksiin vastaamaan. Sitten sain vastakommentiksi vain jotain tyyliin "sairasta", "eihän tossa oo vittu mitään järkee".

Joillakin oli nyt jopa sellainen käsitys, että bodaajat on kokoajan kisadietillä..."on perkele ankaraa hommaa, ei ihme että ei oo rasvaa yhtään"-oli yhden vanhemman miehen tokaisu kun Hovilainen treenasi...kun luuli että vuodesta toiseen ollaan vähillä kaloreilla jne:)

Niin, monesti se mikä itselleen on selvää pässinlihaa onkin muille aivan outoa.Tämä minusta tekee sen ongelman, ei osata asettua sen toisen asemaan.

Vähäisillä katsojamäärillä saatetaan tehdä hallaa sikälikim, mikäli tulevaisuudessa tehdään n.kevyempi versio(lue:puntinnosto harrastuksena tyylinen pläjäys).
Sitä ei nimittäin tule, kun "edellistäkään bodyohjelmaa ei kukaan kattonu"...tämä siis lähinnä mahdollinen negatiivinen seuraus...

Odotukset ja toteutus eivät kohdanneet tällä kertaa.

Suurimmaksi osaksi häiritsivät lapsukset jotka osuvat niin pistävästi silmään telkkarissa: kamerat olivat hukassa, esiintyjien kokemattomuus/hermostuneisuus vei huomion itse asialta, juonnoista osa oli heikohkoa (pääjuontaja oli hyvä), äänen taso ihmeellisen matala, osa kohtauksista tuntui siltä että niissä on tyydytty suosiolla "kakkoslaatuun". jne.

Oppirahoja varmaan on maksettu usempia tämän projektin aikana, joten odotan mielenkiinnolla miten ohjelma kehittyy (vai onko kaikki jaksot jo kuvattu?).

"HCBB on tarkoitettu kaikille katsojille, jotka haluavat nähdä minkälaista on kova saliharjoittelu sen koko karuudessaan". Tämä lupaus ei vielä täyttynyt ensimmäisessä jaksossa.

Seuraavaa jaksoa odotellessa...

Jep, kunhan vain oletin.:) Mutta kaiken kaikkiaan ihan huippua, että ylipäätään tuollainen ohjelma on. Mie ainakin oon ihan täpinöissäni.:D Ainahan löytyy parannettavaa. Urheilijoiden/muiden ns. jäykkyys kameran edessä varmasti johtuneekin siitä, ettei kukaan ole aiemmin moiseen tilanteeseen joutunut, kun asiaa käsittelevää ohjelmaa ei ole ollut. Paitsi Henkka, joka on pyörinyt ruudussa kauemmankin aikaa. Ja häneltähän homma sujuu varsin mallikkaasti. Toivottavasti niitä katsojia sen verran kuitenkin pyörii kanavalla, että ohjelma kenties saisi joskus jatkoa, ja sillon sitten paremmin eväin.

Odotukset ja toteutus eivät kohdanneet tällä kertaa.

Suurimmaksi osaksi häiritsivät lapsukset jotka osuvat niin pistävästi silmään telkkarissa: kamerat olivat hukassa, esiintyjien kokemattomuus/hermostuneisuus vei huomion itse asialta, juonnoista osa oli heikohkoa (pääjuontaja oli hyvä), äänen taso ihmeellisen matala, osa kohtauksista tuntui siltä että niissä on tyydytty suosiolla "kakkoslaatuun". jne.

Oppirahoja varmaan on maksettu usempia tämän projektin aikana, joten odotan mielenkiinnolla miten ohjelma kehittyy (vai onko kaikki jaksot jo kuvattu?).

"HCBB on tarkoitettu kaikille katsojille, jotka haluavat nähdä minkälaista on kova saliharjoittelu sen koko karuudessaan". Tämä lupaus ei vielä täyttynyt ensimmäisessä jaksossa.

Seuraavaa jaksoa odotellessa...

Näytti olevan juontajan firman oma tekele eli tuskin kauhean isoilla budjeteilla ollaan oltu liikenteessä mikä selittää osin tuon karun toteutuksen. Toki aina ei tarvita suuria rahasummia laadukkaaseen tuotantoon mutta tästä tuo ns. halpuus ainakin paistoi aikalailla...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aika sekava kuva ohjelmasta jäi. Parasta oli Mähösen osuus ja mun puolesta saisi hoitaa vaikka nuo kaikki osuudet. Aino-Maijaa on kyllä kiva katsella, mutta eikö noihin haastatteluihin voisi ottaa A-M:n ja KP:n tilalle "juontamaan" jotain media-alan ammattilaista edes vaikka sitten tuon tuottaja-Henryn.

Q&A-palsta oli kyllä ihan pelkkää ohjelma-ajan täytettä, ei muuta. Halonen oli kyllä myös ihan ok ja edesmenneessä Fit4You-ohjelmassa Matin ravintojutut oli mielenkiintoisia ja hyvin tehtyjä. Myös minua ihmetytti tuo epäloogisuus ravinto-osiossa.

Parempi tämäkin kuin ei mitään, mutta toivottavasti paranee seuraavissa jaksoissa.

Aika lailla pettymys oli HCBB, mikä on harmi sinänsä.:( Tuntuu, että juuri kuntosalitreenaukseen keskittyvälle ohjelmalle olisi tilausta.

Alun treenikoulu oli tosiaan ohjelman paras osa. Sen jälkeen olisi toivonut ohjelman tekijöiltä edes hieman logiikkaa, että olisi aloitettu ravinto-osiossakin ihan perusasioista. Aloittelijalle ei ole mitään hyötyä tietää dietin loppukikkailuista, kun pelkkä diettikin voi olla outo käsite. Puheet mineraaleista ja tyhjennyksistä enemmänkin vain hämmentävät aloittelijaa.

Lähes koko toisen puoliskon vienyt vierailijaosuus oli lähinnä kiusallista seurattavaa. Hovilainen vastaili fiksusti, mutta haastattelija oli rento kuin kilon puntti ja suurin osa kysymyksistä oli hyvältä varaa typeriä.

Lopputulos: Ohjelma tarjosi aloittelijalle hyvin vähän tietoa, vain hieman lajiin perehtyneet saivat jutuista jotain irti ja sekin oli enimmäkseen tuttua asiaa.

Jäi semmoinen vaikutelma, että ohjelman sisältöä ja toteutusta ei oltu kovin tarkkaan mietitty. Tuli Bodaus lehti mieleen koko ohjelmasta.

Yleisemmin ja laajemmin sanoisin, että ohjelma oli justiin semmoinen, mitä odotinkin.

Mitä taas tulee pikkuasioihin, niin eikö kenenkään korvaan Hovilaisen äänensävy ja nouseva intonaatio kuulostaneet yhtään hassulta?

Mitä taas tulee pikkuasioihin, niin eikö kenenkään korvaan Hovilaisen äänensävy ja nouseva intonaatio kuulostaneet yhtään hassulta?

No kyllä kuulosti...

Innolla odotin tätä ohjelmasarjaa ja tuli pistettyä jakso talteenkin.No ei tarte seuraavaa jaksoa tallentaa,jos kerta taso on tuo.Enkä tarkoita Hovilaista,vaan koko jaksoa yleensäkin.

Alkoiko tietty tutka piipittämään? No kerrankin saattoi olla väärässä, koska ohjelmassakin olleiden tietojen mukaan kyseessä oli perheellinen mies:D.

Fiksun oloinen mies oli kaikin puolin.

Oli Mähönenkin hieman hassu.

Koko setti

Olen ihan samaa mieltä.

Kun ottaa huomioon sen ajan ja vaivan mitä tämänkin ohjeman eteen on nähty (ja onhan se ton KP:n vuosien haave), niin miksi tehdä sitten tälläistä? Olisiko ollut liikaa vaadittu, jos olisi näyttänyt ohjelman esim. 20 koekatsojalle, kerännyt heiltä hyvät palautteet, parantanut sitä mistä tuli eniten palautetta ja taas ois juna puksuttanu eteenpäin..

Tuli vain mieleen mieleen, että tuotekehittely on ohitettu kokonaan tai se on jätetty loppukäyttäjille. Vähän kun Turkan seittämän seinähullua veljestä; jengi odotti sitä ihan täpinöissään, ja kuis sitten kävi.. :jahas:

Mutta kyllä mä sen ymmärrän että Suomessa on kehonrakennuksesta kiinnostuneita satoja miljoonia, niin ei se oo niin justiinsa millainen se lopputulos on, aina löytyy katsojia.

Mä sain sellaisen käsityksen, että homman pointtina on näyttää enemmänkin ns.tavalliselle kansalle, mitä on kilpakehonrakennus ja mitä juttuja siihen kuuluu. Samalla niille näytetään rintatreenistä perusasiaa ja hieman valotetaan pintaraapaisevasti sitä, mitä ehkä viimeiselle viikolle kuuluu. Sen sijaan ohjelman tarkoituksena ei liene jakso jaksolta edetä siihen , miten valmistautuminen kisaan etenee tai miten kehoilijaksi tullaan.
sama käsitys jäi mulle,
ja mitä ravinto osuuteen tulee, niin eipä ainakaan ollut joka paikasta pursuavaa perus laihdutus sontaa.
perus kuntoilu/laihdutus ohjelmia on ollut ennenkin joten onhan tää jotain vähän erilaista.
ehkä olis kaivannut enemmän treeniä ja vähemmän puhetta.
Täytyy toivoa että seuraavat jaksot on vähän enemmän treeni painotteisia.

Mä olin jopa positiivisesti yllättynyt. Ei tietenkään mitään uutta ja mullistavaa asiaa tullut kun on näitä asiota pieni ikä tullut luettua ja tehtyä, mutta aivan loistava juttu että pääsee tv:hen asti tällaiset ohjelmat. Hienoa että viedään kuntosalikulttuuria eteenpäin. Vielä kun saataisiin tällaiseen ohjelmaan vähän tieteellistä faktaa peliin miksi kuntosali on hyödyllistä ihan käytännössä kaikille jne. Ja varmasti esiintyjätkin pienen kokemuksen jälkeen ovat tv:ssä vähän luonnollisempia kuin nyt. Toki jotain vähemmän aloittelijoille suunnattua voisi olla jossain jaksossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom