Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Linkit sitten pois, keskustelkaa rauhassa ohjelmasta, mutta mainoksesta ei kukaan ole maksanut, eikä siellä ole Pakkotoiston linkkiä. Riittänee kun on tuhansia katsojia tällä ketjulla.
Juu jokaista, joka kilpailee P-storen kanssa. Force ei maksa penniäkään tästä ketjusta. Alkaako täällä vähän lipsumaan homma kun mun sanomisia ei uskota? Jos sanon, että linkkejä ei laiteta, niin siitä ei napista, vaan uskotaan kerrasta, koska turhaan en ole kieltämässä, vaan aina mulla on siihen peruste.Tarkoitatko siis, ettei saa laittaa ohjelman nettisivujen linkkiä tänne? Koskeeko sama kaikkia muitakin ohjelmia mitä tv:stä tulee eli jos ei Pakkista mainita niin ei saa mainita linkkiä? (wink wink)
Ja minusta juontaja ei sitä penkkiä tehnyt, ne oli vaan pinottu tankoon näön vuoksi. Pec-deck oli ainoa liike mitä se oikeasti teki.
Ensin opetellaan rintatreenin alkeita ja sitten keskustellaankin jo kisadieetin loppuvaiheesta:hyvä:
Oisivat pysyny enemmän sellaisella "tavisperuslinjalla".Ja treenannu esim.Sitä rintaa ja tehneet vaikka jonku pienen treeniohjelman.Tuosta ohjelmasta ei kyllä taval salilla kävijä saanu mun mielestä oikein mitään irti.Ei taida kyllä olla tarkoituskaan?vaikka 99% ohjelman katsojista juuri näitä "taviksia" onkin..
Ja se Hovilainen ei kyllä oikein vakuuttanut siinä lopussa(kaikella kunnioituksella)