BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nuo jalat:eek: .. kun pituutta on vielä sen 190cm. Muutenkin on hyvin lihhoo:D ! Kyllähän sitä laitettas raskaan sarjan bodauspakka ihan sekaisin, kun astelisit lavalle:)

Jalat vaatii vielä lisää töitä..vertailen huippuaikoihin kun ne olivat kunnossa.
Mitä sitten ajattelen kilpailuista...tärkeintä on vaan että mulla kivaa...muut kilpailkoon jos siltä tuntuu. Mulle pääasia on että show must go on....


kuinka ollakkaan kun astuin äsken salille niin radiosta jyrähti "here I go again"
tuntuu kuin joku vainoos mua...kyllähän maailman radiokanaviin nyt muitakin biisejä mahtuu ja paljon uudempiakin sellaisia.
 
Jalat vaatii vielä lisää töitä..vertailen huippuaikoihin kun ne olivat kunnossa.
Kuvista oon kyllä nähny, että ne olivat tosi kovat tuollaiselle melkein koripalloilijan pituiselle. Isothan ne on nytkin..
Mitä sitten ajattelen kilpailuista...tärkeintä on vaan että mulla kivaa...muut kilpailkoon jos siltä tuntuu. Mulle pääasia on että show must go on....


kuinka ollakkaan kun astuin äsken salille niin radiosta jyrähti "here I go again"
tuntuu kuin joku vainoos mua...kyllähän maailman radiokanaviin nyt muitakin biisejä mahtuu ja paljon uudempiakin sellaisia.

:lol2:

Ei tässä vainota, mut mitenkäs kehonrakennus eroaisi muista lajeista? Aina täytyy spekuloida uusilla tulemisilla;). Varsinkin kun oot noin kovassa kuinnossa. Mut ihan rauhassa, eiköhän se oma fiilis treenata oo tärkeintä.. kisaa jos sitten jos niin tykkää.
 
Kuvista oon kyllä nähny, että ne olivat tosi kovat tuollaiselle melkein koripalloilijan pituiselle. Isothan ne on nytkin..


:lol2:

Ei tässä vainota, mut mitenkäs kehonrakennus eroaisi muista lajeista? Aina täytyy spekuloida uusilla tulemisilla;). Varsinkin kun oot noin kovassa kuinnossa. Mut ihan rauhassa, eiköhän se oma fiilis treenata oo tärkeintä.. kisaa jos sitten jos niin tykkää.

Kyllä tässä tämä loppuvuosi menee miten menee treenien suhteen. Aion nautiskella ihan rauhassa kaikesta ja kerätä kunnon "kondiksen".
Vuodenvaihteen jälkeen on kiva katella sitten joko hermo pettää ja on taas aika ruoskan. Takataskussa on taas paljon hyviä ideoita joilla saa kyllä aikaiseksi selvää jälkeä tarvittaessa. Totuushan on että kyllä ihminen syö paremmin kun on oikea nälkä...yksi esimerkki viimeviikon jalkatreeneistä oli kun tein prässillä186 toistoa yhdessä sarjassa. Kyllähän oli jalat pumpissa ja siihen päälle reisiojennuksia. Toistomääriä en muista. Ennen tuota pitkää sarjaa laitoin tuolin prässin viereen ja katselin uudesta mediasoittimestani battle for olympia 2005 pätkää. Pätkää katsomalla tuli ladattua hiukan psyykettä ja samalla kun pumppailin prässiä niin jatkoin katselua..tosin ei paljoa enää ymmärtänyt 100 ensimmäisen toiston jälkeen.

Huomenna muuten kannattaa katelle ylen aamutelkkaria jossa vieraana suomen kovimman pyttykokelman kerännyt bodari Boogie Mustonen. Klo 6.25 ja 8.45
Hyvin muuten oli verisuonet pinnassa sarjan jälkeen.
 
Kyllä tässä tämä loppuvuosi menee miten menee treenien suhteen. Aion nautiskella ihan rauhassa kaikesta ja kerätä kunnon "kondiksen".
Vuodenvaihteen jälkeen on kiva katella sitten joko hermo pettää ja on taas aika ruoskan. Takataskussa on taas paljon hyviä ideoita joilla saa kyllä aikaiseksi selvää jälkeä tarvittaessa. Totuushan on että kyllä ihminen syö paremmin kun on oikea nälkä...yksi esimerkki viimeviikon jalkatreeneistä oli kun tein prässillä186 toistoa yhdessä sarjassa. Kyllähän oli jalat pumpissa ja siihen päälle reisiojennuksia. Toistomääriä en muista. Ennen tuota pitkää sarjaa laitoin tuolin prässin viereen ja katselin uudesta mediasoittimestani battle for olympia 2005 pätkää. Pätkää katsomalla tuli ladattua hiukan psyykettä ja samalla kun pumppailin prässiä niin jatkoin katselua..tosin ei paljoa enää ymmärtänyt 100 ensimmäisen toiston jälkeen.

Huomenna muuten kannattaa katelle ylen aamutelkkaria jossa vieraana suomen kovimman pyttykokelman kerännyt bodari Boogie Mustonen. Klo 6.25 ja 8.45
Hyvin muuten oli verisuonet pinnassa sarjan jälkeen.

Huh... rajuja sarjoja, on sulla vaan eläimellisiä treenejä...:)
 
Maailmalla joskus liikuessaan täytyy pitää hauskaa..ainakin jos se ei maksa!
Sovittiin kaverin kanssa että hän kävelee muutaman metrin perässä ja
kuvaa ihmisten ilmeitä...joskus saa aika hupaisiakin kysymyksiä peräänsä.
Niin bodaaminen on oikeasti hauskaa.

Hauskoja kuvia. :) Oltiin yhtenä kesä Savolaisen kanssa paikkakuntamme eräässä yökerhossa ja vaikka Make oli silloin kaukana huippukunnostaan niin hanskat pullotti melko helvetillisesti tiukan T-paidan alta. Joku nuori muija käänsi päätään katsoakseen ympärilleen, ensin meijän suuntaan ja sitten pää alkoi kääntymään toiseen suuntaan mutta otti sitten pikaisesti "takapakkia" Maken hanskan suuntaan tämän näköisenä --> :eek: Toisin kuin taviskuolevaisilla, Makella pullottaa hemmetinmoinen bicep peak myös rystypuolelta katottaessa.. :)
 
Kaverini, joka muuten oli itsekin iso voimanostaja tuli kertomaan minulle joskus vuosia sitten kun oli nähnyt ikituurissa polkevan kuntopyörää jonkun helvetillisen kokoisen äijän. Reidetkin oli kuulema jotain käsittämätöntä. (tällä kaverillanikin niissä omissa varmaan 80 cm ympäryysmittaa) Samoin Turussakin isoja kehonrakentajia piti sihen aikaan löytyä, joten ei ihan pienet lihat olisi hämmästyttäneet.

Turun ikituurissa järjestettiin sinä viikonloppuna Body SM kisat, joten kyllä se iso mies sitten sieltä tunnistettiin... Hanssihan se järkäle oli ja kaveri kehui vielä lisäksi, että oli todella miellyttävä jättiläinen vaikka viimeisiä rasvoja kehosta kuivattikin.
 
Moroooo!!
Käytiin joskus -98 tai -99 vuonna salilla siellä (silloisen) Askon yläkerrassa liikuntatunnilla, muistan vieläkin sen sekavan tunteen kun ihmettelin Hanssia siellä kulmassa.. ..hyvä ku uskalsin ees kattoa sinne päin, oli meinaa niin pelottavan näkösiä "bodareita"!! :worship:

Kaveri kerto tästä threadista pari viikkoa sitten, että kannattaa käydä kattoos.. ..tunnistin heti, mutta oli pakko lukea vähän eteenpäin että jos se Seinäjoki sieltä tulisi varmistukseksi.

Asun nykyään Helsingissä, mutta Seinäjoella tulee käytyä pari kertaa kuukaudessa. Olis kiva käydä fiilistelemässä punttiksella joskus ku on siellä käymässä.. Missä kannattaisi käydä? Missä itse käyt?
 
Pientä tarinan tynkää...

Huomenna MTV3.n huomenta suomen lähetyksessä tulee pätkä Hong Kongilaisesta loistohotellista (Peninsula) joka käyttää Rolls Royce autoja asiakkaidensa kyyditykseen. Itse asuin lähes viikon tuossa hotellissa ja olen tännekkin postannut kuvia siitä. Tuossa hotellissa on kuvattu elokuviakin mm Chakie Chan.

Tällä viikolla uutinen kertoi näyttelijä Esko Nikkarin kuolemasta. Esko tuli tutuksi kun teimme vuosaaren telakalla MTV.lle Kivikasvot nimistä ohjelmaa
jossa oli pieni tarina. Nikkari oli mafiapomon roolissa ja minä itse , Paaviston Pasi sekä Kinnusen Ile olimme sitten ne ns. likaisen työn tekijät. Mun roolin kohokohta oli kun sain lyödä toista näyttelijää ohtakertoimeen. Telkkarissahan tuo näytti ihan aidolta vaikka varmaan 10 senttiä oli ilmatilaa nyrkin ja naaman välissä (huono osuma, heh heh).

Tuossa joku kysyi mistä tuo Lalli nimi sitten keksittiin. Kuvausten alussa kuvaussihteeri Anu Saikkonen kysyi että minkä nimen minä itselleni haluaisin johon totesin että ihan mikä vaan. Anu hetken katseli ja tokas että Lalli...liekö sitten niin että kirves ja minä kuulutaan jotenkin yhteen???
Totuus kait lienee että minua kun tehtiin niin ei taidettu hienoa santapaperia käytettäneen lainkaan.

Treenailtukin on mutta ihan vain jonkinlaista peruskuntoa ylläpitäen. Totaali taukoa kun en osaa pitää ja toisaalta tästä on sitten taas helppo ponnistaa ylöspäin kun on pohjakunto valmiina. Ehkä tuossa tammi-helmikuussa aletaan taas kiristää tahtia. Niin ja samalla salillahan minä käyn kuin aikaisempinakin vuosina. Tosin joskus haen vaihtelua muiltakin saleilta. Tammikuussa ilmeisesti aukeaa sitten tuo Villposenkin sali Vaasassa joten pakko sielläkin on käydä kurkistelees.

Lopuksi sikäli mikäli en ehdi kirjoitella ennen joulua niin kaikille sitten tovotellaan hyvät sellaiset ja syökää paljon kinkkua ja muistakaa että levossa lihas kasvaa....ja liiassa sellaisessa läski!!!
 
Meh....

En kyllä saa noita sun clippejä millään ladattua ilmoitaa vaan, this file has been deleted Reason no download for longer period.Inactivity Timeout Exceeded, oletko? poistanut, joku vois laittaa suoran linkin tänne sivuille vaikkapa Mike :P
 
Mites, vieläkö se Tatu reenailee Seinäjoen maisemissa?
Intissä olimma yhtä aikaa, ja silloin oli nuoren miehen innostus kova. No, 15 vuodessa ehtii asiat muuttua :jahas:
 
Tatu on keskittynyt kalastukseen, ja jättänyt raudan nostamisen muille. Mies on muuten hallitseva Suomenmestari kalatietämyksen saralla. Asuu kyllä vielä Seinäjoella
 
Lueskelin tässä koko ketjua läpi... hyvää tekstiä.

Oikeesti Hanssi sun kannattais miettiä Boogien kanssa sitä luento juttua mistä tässä ketjussa oli jossain vaiheessa juttua, olis varmasti hyvä juttu!

Nythän FASTin nimissä muutama kaveri on tätä tekemässä.

Hyvää ja lihasta kasvattavaa uuttaa vuotta:kippis1:
 
hanssi! just sain tietää et asut iha kivenheiton pääs:D kumma ku en oo teikäläästä ikinä muutaku kaupungilla nähny...


psst...älä vaan heitä kivellä, tuu mieluummin vaik paiskaan kättä.
Tulipa vähän neuroottinen olo...(x-files) kukahan kumma mua tarkkailee, heh heh.

Muuten mä oon se kaveri joka ottaa aurinkoa puutarhassa terassin pöydän päällä...syy yksinkertaisesti se että aurinkotuoli ei vaan kestäny.
Onneksi tien ja puutarhan välissä kasvaa pari isoo puuta jottei ihmiset ajele kolareita nähdessään oudon ilmestyksen pöydän päällä.

Sitten asiaan..treenejä on taas kiristelty ja mukavalle tuntuu. (joulukuu meni enemmän kiireiden keskellä)
Treenejä tehdään lähinnä improrivisoinnin pohjalta. Hyvä fiilis takaa myös hyvän treenin..pakkopullalla tulee yleensä luovutettua liian aikaisin. Katselin tuossa pätkää jossa Rich Gaspari treenasi vuoden 88 Olympiaan ja pätkää jossa hän esiintyi vuonna 87. Pakko sanoa että ei uskoisi että sama mies on lavalla. Teräksen kova ja kireä Rich jaksaa vieläkin tehdä vaikutuksen. Yrittääkääpä saada käsiin tuo 87 Olympian pätkä. Tuon kaltaista kireyttä ja esiintymistä kyllä kaipaan näihin tämän päivän karkeloihin.
Kandee muutenki verrata näitä tämän päivän "happi loppuu , energiat loppuun" eleettömien körmyjen esiintymistä noihin 80-90 luvun tähtiin. Ehkä hiukan provosoiden ilmaistu mutta kuitenkin (puhun siis ammattilaisista).

:thumbs: :rolleyes:
 
Katselin tuossa pätkää jossa Rich Gaspari treenasi vuoden 88 Olympiaan ja pätkää jossa hän esiintyi vuonna 87. Pakko sanoa että ei uskoisi että sama mies on lavalla. Teräksen kova ja kireä Rich jaksaa vieläkin tehdä vaikutuksen. Yrittääkääpä saada käsiin tuo 87 Olympian pätkä. Tuon kaltaista kireyttä ja esiintymistä kyllä kaipaan näihin tämän päivän karkeloihin.
Samaisessa 1987 Mr Olympia -pätkässä on mielestäni ehkä kaikkien aikojen parhaimman poseeraajan eli Lee Labradan melkoisen mieleenpainuva vapari. En enää edes pysy laskuissa mukana, kuinka monta kertaa olen tuon Labradan vaparin katsonut :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom