BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä on itsekin raahauduttava yli kymmenen vuoden jälkeen katsomoon jos Hanssi vetää itsensä kuntoon. Tsemppiä treeneihin ja koita pysyä ehjänä!

Luonnollisesti edustat sitten varmaan team pakkotoistoa? Olen kuullut huhuja, että mike lupasi vähän sponssata ;)
 
Terve , kattokaas sen kaiman kanssa joku hyvä päivä ja rehatkaa ne ruhonne tänne vaasaan pyörähtään, terv Timppa

Hei Timppa koitan soitella kaimalle jo tänään...josko lykästäs ja päästäs jo viikonloppuna käymään. Kelit olis kunnossa ja toisaalta mulla olis varmaan vipa vähän löysempi viikko menossa.
 
Tässä on itsekin raahauduttava yli kymmenen vuoden jälkeen katsomoon jos Hanssi vetää itsensä kuntoon. Tsemppiä treeneihin ja koita pysyä ehjänä!

Luonnollisesti edustat sitten varmaan team pakkotoistoa? Olen kuullut huhuja, että mike lupasi vähän sponssata ;)

kyllä löyty heti :D ilmettä tälle aamua...nyt ei ehdi pitään puhelinta äänettömällä ollenkaan ...tiedä vaikka joulupukki tois mullekkin jotain tänä vuonna...viimevuosina on tullu vain piiskaa.
 
Nigeria

Eilen katselin uutisia ja huomasin että Nigeriassa oli otettu panttivankeja, mukana myös pari Suomalaista. Mieleeni juolahti eräs tilanne kun itse olin tuossa maassa käymässä. Oltiin hotellissa Jenkki poikien kanssa syömässä ja keskustelimme maan turvallisuustilanteesta. Puhuimme vallitsevasta tilanteesta hotellissa ja siitä miten jokaiseen huoneeseen oli erikseen laitettu
a4 kokoinen paperi jossa varoiteltiin kidnappausuhkista. Puheluista jossa saatettiin houkutella hotellin edustalle bisnestä tekemään tai mahdollisista lentoaikataulujen muutoksista ja niihin liittyvistä kuljetuksista. Kaikkia erilaisia tilanteita miten rikolliset yrittävät houkutella ihmisiä kidnapattavaksi.

Keskustellessamme eräs Jenkki sitten kertoi että hän jätti kreatiininsa pöydälle ja oli jossain poissa huoneestaan ja hänen palattuaan kaikki oli viety. Henkilökunnasta oli varoitettu ja nyt joku oli luullut tätä valkoista pulveria huumeeksi ja oli koukannut sen mukaansa.

Maan paras hotelli oli turvatasoltaan siis kokolailla epävarma. Sitten sattui eräänä aamupäivänä että huoneeseemme koputettiin ja kun emme vastanneet niin joku käväsi sisällä niin että emme edes kerenneet nähdä kunnon vilausta kuka se oli. Niinpä siinä oma epäluuloisuus kasvoi oikein kunnolla ja kun seuraavan kerran tuli tilanne että joku koputti niin menin oven taakse väijyyn ja kun tiesin että kaveri tulee sisälle niin arvasin että rivastahan se kiinni pitää ovea aukaistessaan. Niinpä kun kaveri tuli tiesin mista nappaan kiinni ja otin otteen kohden oven ripaan tarttunutta käsivartta ja vedin kaverin turvallensa lattiaan. Yön musta kaveri hiukan säikähti tilannetta ja minä varmistelin siinä sitten mistä oli kyse. Hetken siinä keskustelimme tilanteesta ja asiat selvittyämme kaveri osoittautui jonkinlaiseksi huonepalvelijaksi (ei silti todista millä aikeilla kaveri liikku). Näin sitä voi sattua pientä ylireagointia välillä mutta koskaan et voi olla varma kun liikut epävarmassa seurassa joten parempi vara kuin vahinko.
 
Saisinko kysyä herra Felliltä, että miten aloittelevan kehonrakentajan (1v takana KO. 2v treeniä ylipäätään) tulisi hakea tietämystä lajista + mistä kaikkea, ruuasta yms yms ?
 
Saisinko kysyä herra Felliltä, että miten aloittelevan kehonrakentajan (1v takana KO. 2v treeniä ylipäätään) tulisi hakea tietämystä lajista + mistä kaikkea, ruuasta yms yms ?

Kyllähän perustiedot parhaiten löytyvät alan lehdistä. Toimittajat ovat pääsääntöisesti alan ammattilaisia joten eiköhän siihen tietolähteeseen voi luottaa. Itse luin aikanaa sekä kotimaisia että ulkolaisia julkaisuja.
Seuraavana on myös tämänkaltaiset sivustot joista esim löytyy aloittelijoille ihan oma osio.

1-3 vuoteen harjoittelun pitäisi olla lähestulkoon perusliikkeitä jonka jälkeen
3-6 vuodet sisältävät jo runsaasti apuliikkeitä

6- < vuodet alkavat olla siinä rajoilla että oman kehon kuuntelu määrää mitä tehdä.

Kaikki tietenkin riippuu omasta edistyksestä. Tätä rataa kuitenkin jos kilpailut ovat tähtäimessä.
Vasta alkaja voi ajatella treenamisessaan nostettavia kiloja mutta pidemmälle edistynyt ajattelee lähinnä fysiikkansa tasapainottamista.
Muuten mun suvussa on kyllä niitä herrojakin mutta minä en ole yksikään heistä...herra tuo mieleen lähinnä mustan puvun jota minä kaikkein viimeseksi päälleni puen. Tosin kun puen niin yleensä siitä maksetaan hiukan mun tapauksessa. Leikki leikkinä mutta herra en oo...ja viihdyn löysissä vaatteissa aina kun niitä löytyy.
 
juu kiitos avusta, mulla on nimenomaan noiden tiettyjen perusliikkeiden kanssa tekniikkaongelmia, lihaa on tullut ihan kivasti kun treenaan avoimella mielellä ja kokeilen uusia asioita. Kulmasoutu ja penkki tuottavat eniten tuskaa. En saa niissä mitään tuntumaa oikealle puolelle.. Olenkin joutunut tasoittamaan symmetria eroja koneiden avulla.. Se on toiminut tähän mennessä... Ja tietysti treenaan heikomman ehdoilla. *lue:*painoilla
 
Vielä pari kuvaa. Molemmat ovat hyvin samanlaisia mutta toisessa näkee paremmin olkapäät ja toisessa taas reidet. Vaan vaikka kuinka monta kuvaa otin niin kamera tuppasi heilahtamaan ja niinpä hiukka epätarkkojahan ne ovat. Ajattelin vielä jonku selkäkuvan ottaa ja sitten alkaakin pakolliset työkiireet joten kuvat on toistaiseksi slut. Treenaaminen jää pikkasen vähemmälle ja keskitytään itsensä hemmotteluun...tai sit ei.
Palstaa pyrin kyllä välillä lukaseen ja kyllä aina jokuseen kysymykseenkin vastaan.

Kaikille palstaa lukeneille ja kannustusta antaneille kiitokset. Ilman teitä ja hyviä treenikavereita tuskin olisin näin
hyvin motivoitunut.
 

Liitteet

  • DSC00205--.jpg
    DSC00205--.jpg
    39,3 KB · Katsottu: 2 957
  • DSC00213--.jpg
    DSC00213--.jpg
    108,7 KB · Katsottu: 2 824
Ei voi muuta kuin ihmetellä tuota massiivisuutta! Toivottavasti pääset mahdollisimman hyvin reenaamaan ja syömään työkiireiltä ja niiden jälkeen taas jatkamaan fysiikan työstöä.

Kiitos itsellesi, on tämä ketju vaan niin antoisaa luettavaa että huhhuh
 
Olet kyllä todella iso ja kunnossa :rock: Näin se kai on et "hiljaa hyvä tulee ja maltti on valttia" Noita kuvia katsellessa pitää muistaa että Hanssi on 190cm pitkä!
 
paljoko mave?

Maastaveto on aina ollut mulle lähinnä apuliike jolla saadaan vähän paksuutta
keskiselkään. Tästä johtuen treenaan vetoja lähinnä kerran kuussa...300 vedin joskus jonkilaisen sarja. Varsinaista ykköstä en koskaan kokeillut koska mun treenin tarkoitus on aina se että lihas pitää saada kunnolla pumppiin.
15 sentin korokkeelta sarjapainot ovat olleet jossain 260 kilon paikkeilla.
Sitävastoin soututaljaa tein yli 250 kilon painoillakin jotta saisin kunnon pumpin selän ojentajiin (kerran meni vaijerikin poikki isoilla raudoilla..vaan onneksi ei mitään sattunut). Ylätaljaakin tuli tehtyä jollain 220-230kilolla.
Nykyään treenaan aikatavalla eri tyylillä. Panostan enemmän kontrolloituihin liikkeisiin. Tkulmasoudussakin oli joskus reilusti yli 200 kiloa.
 
yksi liike vielä on davidin vipuvarsi selälle jolla olen tehnyt 350 kilolla 10 sarjoja pitkällä liikeradalla. Lavat edessä reilusti auki josta vedän ne loppuasennossa ihan kiinni toisiinsa. Hyvä liike joka antaa kunnon venytyksen selälle ja samalla latseihin paksuutta. Sarjoja tehdään aina useampi ..noin 5-10 kappaletta yleensä. Sitten ne muut liikkeet.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom