BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisi se hienoa nähdä tuollainen pitkä mies lavalla kun itelläkin tuota pituutta on kertynyt niin toisi vähän motivaatiota treeneihin kun näkisi, että pitkä mieskin voi pärjätä kehonrakennuksessa. Itse olen vielä aika vasta-alkaja näissä hommissa kun on vasta 7 vuotta treeniä takana. Tosin olen treenannut pelkällä kaurapuuron voimalla toistaiseksi. Olen tällainen hölmöläinen joka uskoo vielä puhtaaseen urheiluun.. Mutta halu olis kyllä kova kisalavoillekkin..
 
Ota Hanssi joskus joku kunnon posekuva esim. tuplat edestä niin näkyy tuo kokonais kunto hieman paremmin :)

Olisi se hienoa nähdä tuollainen pitkä mies lavalla kun itelläkin tuota pituutta on kertynyt niin toisi vähän motivaatiota treeneihin kun näkisi, että pitkä mieskin voi pärjätä kehonrakennuksessa. Itse olen vielä aika vasta-alkaja näissä hommissa kun on vasta 7 vuotta treeniä takana. Tosin olen treenannut pelkällä kaurapuuron voimalla toistaiseksi. Olen tällainen hölmöläinen joka uskoo vielä puhtaaseen urheiluun.. Mutta halu olis kyllä kova kisalavoillekkin..

No eikös se Hulkkikin ihan hyvin pärjää ja ilmeisesti pelkällä kaurapuurolla kulkee sekin kone. Lihasten kiinnityskohdistahan tuo on pitkälle kiinni saako itsestään näyttävän pitkänä miehenä, mutta kyllähän sitä kovalla treenilläkin pitkälle pääsee vaikka rakenne ei muuten ihan paras olisi.
 
No eikös se Hulkkikin ihan hyvin pärjää ja ilmeisesti pelkällä kaurapuurolla kulkee sekin kone. Lihasten kiinnityskohdistahan tuo on pitkälle kiinni saako itsestään näyttävän pitkänä miehenä, mutta kyllähän sitä kovalla treenilläkin pitkälle pääsee vaikka rakenne ei muuten ihan paras olisi.

Totta joo, toi cbb on kyllä varteenotettava vaihtoehto kun ei sitä tuonne raskaaseen sarjaan ihan noin mennä kovalla treenillä vaan. Parempi taitaa olla pysytellä voimailun puolella vielä kun siinä edes voi pärjätä jossain salikisoissa:)
 
Aika raju kuva tossa Hanssin avatarissa.. Melkoinen järkäle..en oo tuota kuvaa aiemmin huomannut. Saapa nähdä jyrähtääkö vielä lavalla.. pelimies ei näköjään paljasta korttejaan kilpailemisen suhteen :)
 
EI TOLLASIA JALKOJA OLE KELLÄÄN...:rock: :rock: :rock:
Ihan mieletöntä, siis aivan mahtavaa. Kisoihin vain nyt ja ottamaan raskaan sarjan SM messinki:hyper:
 
hanssi on kyllä munki idoli:rock: :worship:
 
Täydellinen Motivaation Puute

totaalinen kysymys ...miksi,miksi ja en saa pienintäkään syytä jatkamiselle.
Tällä hetkellä tuntuu että ihanteeni liikkuu jossain 110-120 kilon välissä ja niin että harjoituksista tulisikin monipuolisempia ja jopa sellaisia jotka eivät lopultakaan palvelisi lihasten kasvattelua vaan muita ominaisuuksia.
Omalla kohdallani on vaikeaa kokea Colemannia tai vaikkapa Dennis Jamesia jonkinlaisena idolina. Valokuvat ovat aina valokuvia mutta entä ne lihakset käytännön elämässä.
Niinpä tässä lähipäivinä teen ratkaisut omalta kohdaltani ja todennäköisesti kilpailut tuli aikoinaan kilpailtua ja alan vain rakentelemaan sitä käytännön fysiikkaa joka palvelee minua mahdollisimman hyvin.
Laji on kyllä lähellä sydäntäni mutta enemmänkin tavalla jota se oli tuossa vielä muutamia vuosia sitten.

Tässä haluankin lopuksi antaa suuren kiitoksen palstalla viihtyneille kavereille. Ilman teitä tuskin olisin enää innostunut kokeilemaan tämän hienon lajin saloja. :thumbs:
 

Liitteet

  • DSC00242b.jpg
    DSC00242b.jpg
    92,4 KB · Katsottu: 2 962
Oot sää hirviä mörkö, tajuttomat noi epäkkäät. Harmi kun motivaation puute iski, mut siihen ei voi vaikuttaa mitenkään. Älä Silti lopeta tänne kirjoittelemista, sun vanhanliiton juttuja on mahtava lukea!
 
Näyttäisi kuvan alakulmassa lukevan 8-feb-07 11:44. 8.2.2007 klo 11:44.
Todella kova kunto.
 
Harmin paikka... :(
 
Kunnioitan päätöstä oli se sitten mikä hyvänsä. Tottakai on järkevää miettiä asioita eteen päin ja seurata omia ihanteita. Totuushan on ettei kehonrakennusta voi kovin vanhaksi täysillä vetää, mutta asian toinen puoli on se että onko se kilpaileminen kuitenkaan tässä vaiheessa liian myähäistä jos rahkeita kerran olisi kokeilla. Toki uusia treenimuotoja on aina mielenkiintoista aloittaa jos kerran kehonrakennusta on kovaa tehnyt monta monta vuotta.

Olen muuten Hanssi laittanu privaa. Vastaile kun kerkeät.

Toivottavasti palsta ei kuitenkaan kuole, sillä tämä on ollu mielestäni foorumin mielenkiintoisin palsta ja tottakai tästä eteenkin päin mielellään lukee Lallin seikkailuja!!
 
Niinhän se on tehtävä, miltä itsestä parhaalta tuntuu..Mutta olisihan se aivan mahtavaa ja erittäin massiivinen kulttuuriteko, jos Hanssi nähtäisiin vielä kerran SM-kisojen raskaan line-upissa!
 
olen samaa mieltä, että ylivoimaisesti mielenkiintoisin tredi pakkiksella:)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom