BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On se äijä!:worship: :worship:
Kireyttä ja lihhoo on niin maan taivaasti, että oksat pois. Pois alta kuuset ja männyn kävyt täältä tulee iso mies kyykkää.:D
 
On se Hanssi hieno mies, ei voi muuta sanoa. :worship: Tai voi, järkyttävän kokoneen oot nois kuvis! Kyllä sun on tosissaan harkittava kisailemista vielä kerta nui jumalattomasti löytyy lihaa!
Tosiaan tää on mulla ainakin luetuin tredi tällä palstalla :)
 
Hienoa Hanssi! Olen lukenut ketjuasi säännöllisesti ja aina on mielenkiintoista luettavaa. Todella mahtavaa, että kirjoittelet tänne. Jatka samaa rataa!
 
Hanssi, olisko mahdollista nähdä jotain päiväkirjanpätkää täällä treeneistäsi? Kaikki fanit olis varmasti enemmän kun tyytyväisiä :)
 
antti84 sanoi:
Lalli bongattu s-joen anttilassa. On siinä mahrottoman kokonen äijä!


Hmmm äitienpäivä tulossa ja pitää hiukka tutustua mitä olis tarjolla.

Mihin tämä maailma kaatuiskaan ilman noita naisia. Mulla odottaa aina hyvät kanapastat ja lapsilla omansa. Eipä oo muuta kuin kehuttavaa kerrottavana
...nyt äkkiä paketteja pakkaamaan kun kultsi ampaisi tavanomaiselle juoksulenkilleen.


Muistakaa, mummon muusi ja äiskän hyvät lihapullat..niitä ne kunnon bodiukotkin tarvii. Meillä niitä kasvavia ukkoja onkin het 4 kapaletta kun minä ja 3 kasvavaa poikaa lasketaan.

Boogin kanssa jutusteltiin luurissa tänään ja kyllähän sitä taas virikettä sai tuon savon miehen höpinöistä. Jonkin sortin välinettä oli taas menossa heitteleen. On se melkoinen urheiluhullu.
 
lalli1 sanoi:
olen jopa aika-ajoin saanut omantunnon tuskia riittämättömästä ravinnon saannista. Pyrin syömään kaiken erittäin pieninä annoksina jopa reilusti pienempinä kuin useat suositukset...vastaavasti syön suht usein...


ps. tulihan tästä taas tarina....:)

Tämä ruokapuoli onkin mielenkiintoinen,mikä sinulla on tuo aterioiden väli ja kuinka pieniä ne oikein ovat?
-kokonais kaloreiden määrä olis kiva kuulla,edes jonkinlainen arvio?
-entä valkuaisen määrä,paljon vai hillitysti?
 
Kuli sanoi:
Tämä ruokapuoli onkin mielenkiintoinen,mikä sinulla on tuo aterioiden väli ja kuinka pieniä ne oikein ovat?
-kokonais kaloreiden määrä olis kiva kuulla,edes jonkinlainen arvio?
-entä valkuaisen määrä,paljon vai hillitysti?

Ok..pyrin syömään kerrallaan noin yhden normaalin lautasannoksellisen ruokaa.
Harvemmin tulee otettua mitään santseja.
Ruokailuvälit ovat noin 2 tuntia joka tarkoittaa että syön jotain siinä ajassa.
Jokin pieni protskusatsi...juoma tms.
Esim ruokalusikallinen jauhetta veteen sekoitettuna.

Pidän kuitenkin myös päiviä jolloin syön vain 3 ateriaa kaikenkaikkiaan koko päivänä. Näin elimistö lepää vähän myös jatkuvasta ruuan käsittelystä...

Kaloreita en laske...peili ja fiilis ratkaisee...pienetkin verensokerin heilahtelut saattavat tuntua ikävästi harjoitustehossa.

Sekavaa taisi olla...siltä se minustakin joskus tuntuu mutta se toimii kun vaan on tilanteen tasalla koko ajan.

Protskujen saannissa mielestäni tärkeämpää on se että niitä saa jatkuvasti kuin se että niitä päivässä kertyisi hirvittävästi.

ps. kuvista sen verran että tuohon viimeiseen kuvaan oli jo karvat tulleet ajelleeksi ja hiukan oli nestettä poies kehosta joten se näytti jo paremmalta.
Muutaman viikon ehkä jatkan samaan tahtiin ja jos aurinkoa piisaa niin pidetään karvat lyhyenä ja otan lisää kuvaa jota sitten lähetän tänne. Kesäkuussa todennäköisesti alan vähentämään treeniä ja jatkan taas ip treenejä vastineeksi.
Olosuhteisiin on tulossa muutoksia jotka eivät anna aihetta pitää isoa massaa jatkuvasti päällä...harrastelija kun olen.
Itsepuolustreenit ovat tulleet pysyvästi osaksi minua ja nyt kun olen kaksi kuukautta panostanut enemmän bodihommiin niin ne ovat jääneet varjoon. Halusin vaan tehdä vähän kokeiluja puntti treeneissäni.
 
lalli1 sanoi:
ps. kuvista sen verran että tuohon viimeiseen kuvaan oli jo karvat tulleet ajelleeksi ja hiukan oli nestettä poies kehosta joten se näytti jo paremmalta.
Muutaman viikon ehkä jatkan samaan tahtiin ja jos aurinkoa piisaa niin pidetään karvat lyhyenä ja otan lisää kuvaa jota sitten lähetän tänne. Kesäkuussa todennäköisesti alan vähentämään treeniä ja jatkan taas ip treenejä vastineeksi.
Olosuhteisiin on tulossa muutoksia jotka eivät anna aihetta pitää isoa massaa jatkuvasti päällä...harrastelija kun olen.
Itsepuolustreenit ovat tulleet pysyvästi osaksi minua ja nyt kun olen kaksi kuukautta panostanut enemmän bodihommiin niin ne ovat jääneet varjoon. Halusin vaan tehdä vähän kokeiluja puntti treeneissäni.
äää älä rupee nyt himmailemaan, ton kokonen mies kuuluu lavalle... siis bodylavalle:)
 
Kylläpä tuo Strydomin paluu teki vaikutuksen...olen tässä tunnin verran vain analysoinut kuvia ja ihmetellyt. (kuvia katsellessa on hyvä huomata mitkä tai mikä lihas tekee vaikutelman...heti perään mietin mitä sille lihakselle voisi tehdä..ja vielä lopuksi analysoin oman symmetriani)
Tuosta meikäläinen saa ihan oikeata kipinää. Harmi että tuo Garyn selkä on niin rajusti jäljessä. Selän alaosassa kiinnityskohdat ovat selvästi ongelma mutta kyllä tuosta huomattavasti kovemmankin saisi.

Omaan tilanteeseeni totean että vaikka tähän nyt tulisikin vähän rauhallisempi vaihe niin ei se nyt ongelma ole päästä takaisin kuntoon kunhan vaan saa hyvän ja säännöllisen rytmin treeneihin...on mulla jotain suunnitelmiakin...katsotaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom