BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
Back to basics...Kaunis ja suuri kiitos kaikille palautteesta. Toisinaan kun tänne kirjoittelen mietiskelen itsekseni että minkäslaista kuvaa lukijalle jää taas kaikista kommenteistani.

Mua on aina kiinnostanut ihmisen fyysiset ja henkiset ulottuvuudet. Aina liikuntaa harrastaneena on toki tullut ajatelleeksi että mitä tekisin toisin jos harrastaisin jotain muuta tai jos tarvitsen jotain muuta ominaisuutta. Henkinen puoli treeneissä taas usein unohdetaan tai sitä jopa vähätellään. Kuitenkin kaikki treenaaminen on lähtöisin juuri näistä henkisistä resursseista myös.
Filosofoinko...niin ainahan minä. Filosofointi eri asioilla on aina ollut mun pahe.
Tunnettu sananlaskuhan sanoo että hyvin suunnitelu on puoleksi tehty ja ei ole turha tuokaan lause.
Usein ennen treeniä teen pienen mielikuvaharjoittelun...on pieniä tavoitteita joita sitten toteutan mutta sitten harjoituksen aikana annan itselleni mahdollisuuden täydentää sitä resurssien mukaan.....salilta pyrin lähtemään poies niin että tunnen että enempää en olisi pystynyt ja että seuraavana tai seuraavina päivinä harjoitus tuntuu niissä kohdissa joita treenasin.
Palautus vastaavasti niin että lepoa niin riittävästi että olen varmasti valmis uuteen koitokseen. Kaikessa pyrin antamaan 100+ prosenttia.

- harjoitusteho
- ravinnon saanti
- palautuksen pituus

olen jopa aika-ajoin saanut omantunnon tuskia riittämättömästä ravinnon saannista. Pyrin syömään kaiken erittäin pieninä annoksina jopa reilusti pienempinä kuin useat suositukset...vastaavasti syön suht usein...
treenit taas menevät ihan omaa rataansa. Eri lihakset vaativat erilaisen palautuksen...oikeasti ei ole olemassa mitään yksiselitteistä kaavaa...pohkeita olen tällä viikolla treenannut kolmena päivänä taasen selkää kahtena päivänä...käsiä yhtenä...eilen tein tehoiskun pohkeille ja olkapäille (15min).
Nykyään en ajattele niinkään painoja joita nostan vaan pyrin ajattelemaan sitä tunnetta minkä lihakseen saan. Oikeastaan elämäni ensimmäisen kerran bodaan ja vain bodaan. Kisat minä käyn tällä hetkellä vain peilin edessä tutkien onko veistoksen muotoja hakattava kirveellä vai santapaperilla.
Tuonkaltainen säätäminen on aina ollut mulle suuri intohimo...
Vielä mielessä kummittelee toisenlainenkin intohimo...kehittää lihakset jotka rakennetaan omalla painolla tehtävistä harjoituksista...mutta sen aika tulee sitten myöhemmin.

ps. tulihan tästä taas tarina....:)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä tänään otettua kuvaa...huomenna pääsee taas monen viikon tauon jälkeen treenaamaan jalat joten ehkä sitten kuvailen niitäkin taasen jonain päivänä.
Valitettavasti jouduin heikentämään kuvan tarkkuutta jotta saisin sen mahtumaan tänne...(kuville on tarkat mitat ja koko suositukset)
Painot pyörii jossain 135 kilon tietämillä ja kesää odotellaan.

ps kuva otettu kamerapuhelimella.
 

Liitteet

  • 2b.jpg
    2b.jpg
    71,1 KB · Katsottu: 16 720
Jamiks sanoi:
Kyllä on erittäin hyvä kunto edelleenkin. Sopiva kesäkunto ;)


heh heh..rantakelejähän tässä odotellaankin...ja kohta alkaa se kuuluisa villisian kärvistys.

Meillä vaan on kyllä kaksi sikaa toinen syödään ja toista kasvatellaan...:D
 
Ei vittu!! :eek: Aivan tajuton kunto yläkropankin osalta!! :hyper:

Hanssi se olisi suuri vääryys, jos et enää lavalle nousisi!
 
Hieno homma kun näet vaivaa ja kerrot kehonrakennuksesta realistisesti ja viitsit päivittää kertomisia usein. Annat erinomaista kuvaa todellisesta kehonrakentajasta, jolla lihaa on vaikka muille jakaa ja arvot ja asenne kohdallaan. Varmasti moni saa hyvää motivaatiota omiin treeneihin lukiessaan mielenkiintoisia tarinoitasi, joista paistaa hienosti läpi muukin kun pelkkä treenaaminen. Hyvää mainosta lajille!

..Ja kondis on kyllä aivan uskomaton!
 
Joo ei voi muuta sano muutaku että ISO on, mutta eihän Hanssilta voi muuta orottaakkaa:D Olkapäät ja epäkkäät pistää kyllä hyvin silmään..:worship:
 
Heh! Tuo kännykkä tuossa Hanssin kourassa näyttää joltain pieneltä suklaapatukalta.. :D Ei näyttäs vanhat Nokian halotkaan kovin isoilta Hanssin kädessä.. :lol2:
 
Hanssi Miken kuvattavaksi!!

Btw, kiva seurata tätä threadia ja nähdä, että treenit taas maittaa.. kävin 90-luvun alkupuolella salillasi treenaamassa aina, kun Seinäjoella vierailin..
 
:rock: Uskomattomat massat & tyylikäs paketti.
On se vaan makeen näköstä kun pitkässä miehessä on kunnon massat. Hanssin tarinat ja kuvat nostaa ainakin meikäläisen treenimotivaation huippuunsa.
Ei tuo repeäminen näy kun aavistuksen, mene ihmeessä ottamaan tänä tai ensi syksynä se SM kulta mikä sulle kuuluu, tai vaikka kansainvälisiin kisoihin saakka tekemään Jerryn kanssa tuhoa :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom