BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
Boogie sanoi:
No hyvä on mä ostan hyvät pullakahvit jos jaksat tuoda ruhosi kultsalle perk...:curs:


Tuossahan se mun heikko kohta onkin..tuo ruhon liikuttelu mutta kyllähän mä pullakahveet vainuun ihan tänne asti. :rolleyes:

Tostahan riittäs taas vähäksi aikaa ...

Nyt meen pumppaan verta käsiin...jotta sais fiiliksiä tällekkin päivälle....:curs:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tule hakemaan haluamasi videot

lalli1 sanoi:
:jahas:
Onkohan ketään tuttuja lähdössä kisoja katsoon...itsellä vielä mietinnän alla.
Olishan se hauska nähdä josko sieltä vielä löytys vanhat veikot.

Yksi syy lisää tulla katsomaan kilpailuja: Otan mukaan kyselemäsi videot
Mike Christian-Iron Warrior ja Berry DeMey-Training.( Divx muodossa ).
Onpahan ainakin jotain kotia viemisiä reissusta.
 
Niinpä siinä sitten näyttää käyvän että kisat menee nettiseurannan osastolle.
Mun tilaihmeautoni oli muutaman päivän telakalla ja sai taas keventää lompsaa sen verran että etelän matka jää tällä kertaa väliin.

:itku:

Tällä kertaa olisi ollut fiilistä lähteä kisapaikalle mutta....tuleehan noita kisoja.!

Lupaan lähetellä tänne jotain kuvatusta sikäli mikäli jotain kuvattavaa tuonne paidan alle ilmestyy...(lihasta).:eek:
 
lalli1 sanoi:
Niinpä siinä sitten näyttää käyvän että kisat menee nettiseurannan osastolle.
Mun tilaihmeautoni oli muutaman päivän telakalla ja sai taas keventää lompsaa sen verran että etelän matka jää tällä kertaa väliin.

:itku:

Tällä kertaa olisi ollut fiilistä lähteä kisapaikalle mutta....tuleehan noita kisoja.!

Lupaan lähetellä tänne jotain kuvatusta sikäli mikäli jotain kuvattavaa tuonne paidan alle ilmestyy...(lihasta).:eek:


Perkele Hanssi... on keksitty kimppa kyyti myös jos et tienny.
Nyt hilaat sen läskiper... kultsalle.:curs:
 
Boogie sanoi:
Perkele Hanssi... on keksitty kimppa kyyti myös jos et tienny.
Nyt hilaat sen läskiper... kultsalle.:curs:

Onhan tässä pitkä kuuma kesä edessä että eiköhän me joku päivä:kippis1: jossain päin Suomea. Tai sitten mää tuun sun pajalle ja otetaan kunnon jumppa ja me :urjo: sarjojen välillä. Lopuksi katellaan :1: :4: :5: :wall:
 
Voisitko Hanssi hieman valottaa tuota turvamies puolta , et millasen koulutuksen toi vaatii vai oppiiko siinä ajan kanssa kokeneemmilta? Ja millai pääsit ns. piireihin että alkoi hommaa pukkaa oikein ulkomaita myöten?
 
jimquinn sanoi:
Mihinkähän hävisi lallin uudet jalka kuvat ??
-ainakin olin jossain näkeväni ne !:worship: :worship: :kippis1: :kippis1:


Otin kuvat pois koska ne lopulta häiritsivät minua. Nyt kun juuri Suomessa käytiin huippukisa niin ajattelin että ehkä on liian tungettelevaa laittaa kuvia itsestään tällä hetkellä. Toiseksi en ajattele olevani juuri tällä hetkellä kovin kuvauksellisessa kondiksessa (reisikarvat ja muut). Sikäli mikäli vielä jaksan treenailla samalla tempolla ja kunto pysyy edes jonkinlaisena ajattelin lähettää uusia kuvia joissa sitten vähän aurinkoa alla ja karvat poies.

Flunssa on vaivannut muutaman päivän eikä paljoa ole salille päästy mutta eiköhän se tästä taas.:rolleyes:
 
Kyllä Hanssin kintuissa on näyttämistä karvasinakin, joten laita nyt kuvia lisää niin saa moni hakea motivaatiota omiin jalkatreeneihin.

Mukavampi tuollasia perustreenikuvia on katsella, kun kisakuvia on netti pullollaan.
 
:hyper: Menkööt nyt sitten vaikka vapun kunniaksi...jonkunhan se on oltava tänäkin vuonna vappupelle...:hyper:
 

Liitteet

  • IMG_0802x.jpg
    IMG_0802x.jpg
    34,4 KB · Katsottu: 2 307
  • IMG_0797c.jpg
    IMG_0797c.jpg
    31,6 KB · Katsottu: 1 732
Huhuu! Kunnon gorilla tämä Hanssi! :hyper:
Ja nyt en viittaa vain karvoitukseen vaan enemmän kuitenkin tuohon jättiläismäiseen kokoon! ;)
 
Hi everybody,

I've kinda stumbled upon this forum by accident. I don't speak finnish either, so forgive me. I notice Hanssi "Lalli" Fell is a frequent poster here.

I need help!

I am trying to put together a fansite dedicated to "Gladiaattorit" but there is little or no pictures on the internet relating to the show. If any forumers have any pictures or if Lalli himself might like to help me out, my email address is: g3sixty@gmail.com.

Thank you all
 
Mieletön lihasmassa! Heikkoa lihaskohtaa ei ole ja syvyys lihaksissa mieletön.

Ei muuta kun dietti päälle ja syksyn SM-kisoihin. Turun Ikituurissa koettu takavuosien vääryys vaatisi oikaisua.
 
Mikä biisi Samir Bannouhtilla 1984 Olympiassa.

lalli1 sanoi:
Tuosta vuoden 84 olympiasta jäi vaikuttavimpana mieleeni Samir Bannoutin pose joka inspiroi minua lähes koko sen ajan kunnes sitten lopetin aktiiviurani.
QUOTE]

Olen samaa mieltä kanssasi Samirin vaparista 1984 Olympiassa.
Minua kiinnostaisi mikä biisi vaparissa soi?
Sama kappale soi Subtv:n Madventures II ohjelmassa(mm.ohjelman lopussa).
Kuka tietää?
 
Luin tuossa vanhaa bodausta vuodelta -92, jossa mainittiin että lakeuden tykki Hanssi treenaa jalkoja aina 3 tuntia kerralla ja parin viikon välein..:eek:
Mitä kaikkia liikkeitä/sarjoja tuohon 3 tuntiin sisältyi?? Vieläkö treenaat samalla tavalla?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom