BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
Boogie sanoi:
Se on aivan totta poijaaat kuvat valehtelee niin vitusti. Lalli 1 on niin iso että hyvä kun sain viimeksi sitä kebabbi lautasta ostettua kun "Kurmootit" siinä mun edessä ja mä vikisin että "saiskos myös tänne sitä ruokaa perk...":curs: :D

Juu ku hanssin näki ekaa kertaa niin siin suu mollotti auki hetken aikaa ja mietin "VOIKO NOIN ISOA ÄIJÄÄ OLLAA OIKEESTI VAI OONKO LIIAN VÄSYNY NÄKEEKSENI VÄÄRIN" :lol2: :rock:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
S.1.S sanoi:
Juu ku hanssin näki ekaa kertaa niin siin suu mollotti auki hetken aikaa ja mietin "VOIKO NOIN ISOA ÄIJÄÄ OLLAA OIKEESTI VAI OONKO LIIAN VÄSYNY NÄKEEKSENI VÄÄRIN" :lol2: :rock:
Lallia en ikävä kyllä ole luonnossa nähnyt,mutta allekirjoitan tämän.Itse kävelin muutama vuosi sitten Kaivopihan läpi ja vastaan tallusteli huippukunnossa ollut Jorma Ojanaho t-paita päällään,se oli samanlaista kuin noissa Lallin kuvissa ihmisiltä meinas silmät tippua päästä ku ne katteli häntä:)
 
Noi kädet oli jo ihan tajuttomat mun mielestä sillä vuoden reenillä siinä yhessä kuvassa nuorena Lallilla.
 
Tässä sitten kuvaa Venäläis turvamiehistä Andrein johdolla. Enempi toiminnan miehiä...nämä miehet eivät hallitse small talkingia.

Toisessa kuvassa Big Mo joka painoi tuolloin 170 kiloa. Tuo kuva on ajalta jolloin hän ei vielä ollut aloittanut Britney Spearilla. Näen ilmeisesti Mon ensi kuussa joten katsotaan onko vielä "big" Mo.
 

Liitteet

  • russian.jpg
    russian.jpg
    43,8 KB · Katsottu: 1 565
  • mo.jpg
    mo.jpg
    42,8 KB · Katsottu: 1 631
Siis onko toi tummaihoinen tuo kyseinen Big Mo?
Ei kyllä kuvassa ihan 170 kiloiselta näytä :eek:
Kuvan perusteella voisin luulla ennemmin jotain 140-150 kilon välissä.
 
mxu sanoi:
Siis onko toi tummaihoinen tuo kyseinen Big Mo?
Ei kyllä kuvassa ihan 170 kiloiselta näytä :eek:
Kuvan perusteella voisin luulla ennemmin jotain 140-150 kilon välissä.

Juu näyttää ehkä kun istuu mutta kun mies on noin 2 metriä pitkä niin seisoessaan saa ihan eri vaikutelman. Isompaa miestä en livenä ole ikinä nähnyt. Luonnon leveä mies. Isompi kuin Riku Kiri kookkaimmillaan. Bill Kazmaier oli myös iso. Toki sitten Riku ja Bill olivat lihaksikkaampia versioita kuin Mo. Kaveri on entinen jenkkifutis stara ja kuulemma oli nostanut 300 penkiltä ilman paitoja.??? Muuten Mo näkyy jossain Britneyn videossa avaamassa limusiinin ovea...ja kävelee stadionin käytävällä Britneyn vierellä. Siinä hän oli jonkunverran kevyempi...ehkä juuri tuon 140 -150 kiloa. Pojat tekivät työtä aamusta iltaan joten ei siinä paljoa muuta ehtinyt kuulemma tekeen.
 
Tässä sitä ollaan vaimon kanssa Kossilla lomalla.

Katselin bodaus lehden kuvaa joka oli otettu Singaporessa Riz Calrlton hotellin altaalla. Reidet näytti kuin makkaratikulta ja nyt kun katson tätä kuvaa .....

Back to basics...:rolleyes:
 

Liitteet

  • af.jpg
    af.jpg
    65 KB · Katsottu: 2 139
Tätä kuvaa olen pitkään suunnitellut laittaa tänne. Ongelma oli että alkuperäinen kuva oli kadonnut ja jäljellä oli vain a4 kokoiseksi suurennettu värivalokopio. Tämän pienentäminen vaati jo erillisen ohjelman ja piti sitten koneelta etsiä sopivaa sellaista.

Tuossa kuvassa olen 22 vuotias ja kisapaino oli 111kg. Tämä oli minun ensimmäisestä varsinaisesta kehonrakennuskisasta. Takana oli noin 6 vuotta treeniä ylävartalolle ja 3 vuotta jaloille.
 

Liitteet

  • 3ccc.jpg
    3ccc.jpg
    161,9 KB · Katsottu: 5 561
Force sanoi:
http://www.gometal.com/kuvia/konstantin_deadlift_430.jpg

Onkohan tuo sama Konstantin kuka tuossa kuvassa repii 430 kiloa maasta!? :)


Näyttää Kostalta....en ole kaveria nähnyt just mutta soitellaan silloin tällöin.
Puhelimessa kyllä väitti ettei olis "kunnossa". Oliskohan jätkä bluffannut. Mistä löysit kuvan ja milloin tuo kisa on käyty. Soitan kyllä kaverille ja annan vähän palautetta....
 
lalli1 sanoi:
Näyttää Kostalta....en ole kaveria nähnyt just mutta soitellaan silloin tällöin.
Puhelimessa kyllä väitti ettei olis "kunnossa". Oliskohan jätkä bluffannut. Mistä löysit kuvan ja milloin tuo kisa on käyty. Soitan kyllä kaverille ja annan vähän palautetta....



Juu sama mies on ja näyttää m-veto todellakin kulkevan.
 
lalli1 sanoi:
Näyttää Kostalta....en ole kaveria nähnyt just mutta soitellaan silloin tällöin.
Puhelimessa kyllä väitti ettei olis "kunnossa". Oliskohan jätkä bluffannut. Mistä löysit kuvan ja milloin tuo kisa on käyty. Soitan kyllä kaverille ja annan vähän palautetta....

Nimi on Konstantin Konstantinovs.
Kuvan postasi Ano Turtiainen toiselle foorumille tänään.

Ano Turtiainen sanoi:
Konstantin oli eilen Latvian mestaruuskilpailuissa tehnyt seuraavan sarja:

Kyykky 100kg
Penkki 100kg
Maastaveto 430kg

Mies on treenaillut kertomansa mukaan vaan tosissaan vetoa, mutta on tekemässä kovasti paluuta lavoille.

Alotuspaino vedossa oli jo 405kg ja toinen nosto 425kg.

Konstantin painoi puntarilla vain 124,8kg. Pisteissä painosuhteessa kovempi juttu kuin Bendyn ja Boltonin suoritukset.

http://www.gometal.com/kuvia/konstantin_deadlift_430.jpg
 
Jason82 sanoi:
Suuret kiitokset Hanssille avoimesta ja esimerkillisestä asenteestasi meitä palstalaisia kohtaan.. :worship: Tarinasi ja kuvasi ovat todella harvinaislaatuista kamaa ja todellakin, varsin motivoivia myös meille pikku-ukoille harrastuksemme parissa. :)
Tarinointiasi seuratessa ei voi olla epäilemättä, että edustaisit erinomaista esimerkkiä siitä, mitä "body-elämä" voi parhaimmillaan(IMO) henkilökohtaisella tasolla antaa: ei pelkkää filettä, vaan myös elämyksiä ja kokemuksia monella saralla, jotka eivät liene unohtuvan koskaan. Jotenkin kuvien kautta rakentuu myös kuva täysipanoisesta elämästä, jossa nuo lihasgrammat ja -kilot eivät kuitenkaan ole ottaneet niskalenkkiä miehestä - elämän muita osa-alueita unohtamatta siis. Allekirjoitatko nämä spekulaatiot?:)
Isoksi mieheksi tuo symmetriasi on kyllä huikeaa tasoa. Ymmärtänet varmasti, että me perustallaajat emme aina ihan täysin ymmärrä, mitä kaikkea tuo täysivaltainen elämäntapa kisoihin valmistautumisineen yms. vaatii, mutta juuri siitäkin syystä, taitaa melkoisen monipäinen Pakkislauma olla takanasi, mikäli päätät vielä vuosien "tauon" jälkeen näyttää nuoremmillesi kuntosi suhteen - lavalla tai mualiman turuilla ja toreilla Boogien&co kanssa. ;)

Anyway, upea kunto&asenne, keep on rockin'! :kippis1:

Mulla on jo vuosia ollut ongelman kun olen suht tumma ja kookas. Vieläpä lisäksi ilmeeni on kaiketi aika tuima niin monet säikähtävät kohdatessaan.
Tästä syystä kun olen tämän tiedostanut niin olen pyrkinyt rakentamaan kuvaani julkisuudessa vähän pehmeämmäksi. Imagesta johtuen olen saanut sitten sattuman kautta tehdä turvallisuusalan hommia hyvin nuoresta asti.

On elämässä tullut koviakin tilanteita joissa on onllut hengenvaarakin lähellä mutta niistä tässä on turha alkaa retostelemaan. Iso mieskin on ihminen ja joskus ajattelen että elämä olisi helpompaa jos voisin riisua lihakset poies kuin verkkaritakin ja lähteä ihmisten keskelle kuin kuka tahansa.

Kuitenkin lopulta voin sanoa että + ja - laskettuani tämä on ollut rikasta ja värikästä elämää.


Symmetriasta haluaisinkin sanoa että se on koko bodauksen idea mulle. Jos haluaisin olla vain iso olisin ruvennut voimanostajaksi ja nostanut vain isoja rautoja. Mulle kuitenkin toi tyydystä juuri se että saisin monipuolisen fyysisen olemuksen ja että vartalo olisi sopusuhtaisesti kehittynyt. Halusin saada monipuolisesti vahvan kehon jolla suoriutua. Tästä syystä pidän huolta että omaisin edes b luokan rantakondiksen läpi vuoden.
Vaikka painot nousisi yli 140 kilon niin tuosta en tingi.
Tällä hetkellä painoni on hyvässä kehityksessä noin kilo ja viikko. Olen kehitellyt omia kuvioita joita en ole missään nähnyt mainittavan ja ne nähtävästi toimivat vieläkin.
 
Kipi I sanoi:
Paljoko lalli syöt päivässä? Toisiin tarttuu liha toisiin läski :jahas: :)

Eilen aloitin aamupuurolla

päivän aikana söin 3 kertaa kanapastaa johon lisäsin kalkkuna kebakkoja

illalla söin vielä kebab annoksen.

Teen kaiken fiilispohjalta nykyään. Syön ja treenaan ihan tunteen mukaan.

Mulla on perusta jolla etenen mutta lisään ja vähennän kaikkea ihan sillä mitä tuntuu. Kerran elämässäni olen vetänyt kolmena päivänä peräkkäin maastavetoa. Joskus juon päivän mittaan paljon proteiinijuomia ja joskus vaan syön paljon lihaa.
Ihminen tottuu kaikkeen ja siksi sitä on shokeerattava. Asioista tulee vaan liian helppoa kropalle ja sitten ei vanhat konstiti toimi.
 
Rockster sanoi:
Miten Hanssi treenaat olkapäitä? Mulla on vähä vaikeuksia saada niihin tuntumaan vaikka oon kokeillu pitkiä ja lyhyitä sarjoja mutta silti liikkeet tuntuu enemmän jänteis ja nivelis ku lihaksis. Välillä luulin löytäneeni vipareis sivulle oikeen tekniikan tekemällä yhen käden kerrallaan mutta muutaman viikon treenin jälkeen hyvä tuntuma katosi.Liikkeet teen mahdollisimman puhtaasti ja kokeneemmilta nostelijoilta oon pyytäny kattomaan että tekniikka pysyy hyvänä. Onko mitään perus juttuja ja tekniikoita jolla saa kunnon tuntumaa lihakseen??
Tais mennä tää viesti Hanssilta ohi.
 
Olisko Hanssilla jotain Hauikseen uusia/vanhoja kikkoja?

21 olen tehny eli ns" arskan venttiä"

sitten mm. kiertoharjotteluna: Hauis seisaalteen tangolla, taljassa istualteen scott penkissä ja sitte ristitaljassa kahvoilla hauiskäännöt..

Sitten olen mm. tehyn 30,25,20,15 toistoina aina lisäten painoa, mutta olisko jotaki tosi hyvää, pumppia ajatellen :D

Jokasen treenin otan erilllälailla, koska se on motivoimpaa niin.. ja uusia ärsykkeitä saa lisää.

Kiitos etukäteen!
 
Rockster sanoi:
Mun mielestä se oli tosi hieno juttu ja me jokka sinne tultais mukaan niin arvostettais sitä tosi paljo, että ton tason kaveri tuli opastamaan.:worship:

Jos joku viikonloppu sopii niin ilmottele. Meitä pakkislaisia jokka sinne olis tulos on Ilmajoelta, Seinäjoelta ja Lapualta että voi olla että menee hetki ennen ku sadaan sellanen viikonloppu että kaikille soipii ,mutta koitetaan järjestää. Saatais hyvät reenit tehtyä ja niistäki vois sitte kirjotella tänne hyvät jutut.:thumbs:
jaa ketäs lapualaisia olis lähdös? jos tuota ny ylipäätään tulee?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom