BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
Voi olla että on jo kysytty, mutta mitä lisäravinteita käytätä tällä hetkellä ja miten arvioisit niiden vaikutusta kehittymiseen/kunnossa pysymiseen? PS: Iso oot:D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
arnold1987 sanoi:
Voi olla että on jo kysytty, mutta mitä lisäravinteita käytätä tällä hetkellä ja miten arvioisit niiden vaikutusta kehittymiseen/kunnossa pysymiseen? PS: Iso oot:D


Lisäravinteet on ihan ok mutta en syö niitä ihan säännöllisesti. Pyrin lähinnä säännölliseen ruokavalioon jota kuitenkin noudattelen tunnepohjalla.
Jatkuva ja valtava lisäravinteiden syönti on sekin ongelma. Kaikessa pitäisi saada aikaan jonkinlainen tasapaino. Lisäravinteina käytän heraa, maltoa, magnesiumia, c vitamiinia, omega 3 kapseleita joskus myös aspiriinia.
Mitään edellämainituista en käytä päivittäin ja jatkuvasti.

Ensimmäisenä maaliin ei välttämättä pääse se jolla on paras huippunopeus vaan parhaat keskinopeudet parhailla ajolinjoilla.

Liika vaan on liika teet mitä teet. Siksi mulla on paljon kiertoa kaikessa.
 
juzanem sanoi:
Olisko Hanssilla jotain Hauikseen uusia/vanhoja kikkoja?

21 olen tehny eli ns" arskan venttiä"

sitten mm. kiertoharjotteluna: Hauis seisaalteen tangolla, taljassa istualteen scott penkissä ja sitte ristitaljassa kahvoilla hauiskäännöt..

Sitten olen mm. tehyn 30,25,20,15 toistoina aina lisäten painoa, mutta olisko jotaki tosi hyvää, pumppia ajatellen :D

Jokasen treenin otan erilllälailla, koska se on motivoimpaa niin.. ja uusia ärsykkeitä saa lisää.

Kiitos etukäteen!

Äkkiseltään tuohon on vaikea mitään sanoa muuta kuin että pidä huoli että liikkeet ovat puhtaita ja että saat joka nostoon kunnon supistuksen.
Itsellä on aina ollut se ongelma että työ hauiksesta yrittää siirtyä muihin lihaksiin kesken sarjan. Ongelmana on suht lyhyt hauis lihas ja siksi näin.
 
Kuli sanoi:
Lallia en ikävä kyllä ole luonnossa nähnyt,mutta allekirjoitan tämän.Itse kävelin muutama vuosi sitten Kaivopihan läpi ja vastaan tallusteli huippukunnossa ollut Jorma Ojanaho t-paita päällään,se oli samanlaista kuin noissa Lallin kuvissa ihmisiltä meinas silmät tippua päästä ku ne katteli häntä:)

Ojanahon veljeksiä oli muistaakseni kaksi. Molemmat pitkiä ja isoja miehiä.
Ainakin toinen heistä kokeili bodaustakin mutta fysiikka sopi paremmin voimamies kuvioihin joissa muistaakseni tuli myös menestystä.
Kyllä Suomessa on paljonkin isoja miehiä jos vain koosta puhutaan.
 
lalli1 sanoi:
Aikanaan kun kilpailin minulle soiteltiin ja kerrottiin kavereista jotka oikeasti olivat isoja ja että olivat tulossa kisoihin...kummaa kyllä ne kaverit olivat sitten katsomossa kun kisaa käytiin.
Laji on kova ja ennakkoasetelmia on turha rakennella.

Paras kaveri ei ole se joka on 4 viikkoa ennen kisaa kovimman näköinen vaan se joka kisoissa on kondiksessa.

Näin minäkin olen ymmärtänyt että lavalla parhaat palkitaan.;)
 
Mielenkiintoinen thread.:) Semmonen takauma tulee jostain, että olisin Lallin nähny Seinäjoella oisko ollu 94 tai 95 kesällä.Erityisesti mieleen jäi valtavan kokoiset reidet.:eek:
 
Lemmy sanoi:
Mielenkiintoinen thread.:) Semmonen takauma tulee jostain, että olisin Lallin nähny Seinäjoella oisko ollu 94 tai 95 kesällä.Erityisesti mieleen jäi valtavan kokoiset reidet.:eek:


Paljon mahdollista sillä niihin aikoihin niissä oli vielä jonkinverran mittaa.


Tässä kun vielä koneen äärellä olen tuli mieleeni että kun paljon tuli lenneltyä pitkiä matkoja lentokoneella niin ongelmana oli istumapaikan löytäminen.
Kaikenlaisilla verukkeillakin on sitä exit paikkaa yritetty saada. Niissä kun on enemmän tilaa jaloille. Kerran jalkoihin sattui (lievä kramppi)ja vähän extraa sitten näyttelin niin pääsin ykkösluokkaankin jumbossa. Stuertti lupasi panna British Airwaysin atk järjestelmään merkinnän että aina kun matkustan heidän koneella saisin käytäväpaikan kun oli itse todennut matkustajan harvinaisen kookkaaksi.

Toisinaan taas kun on lentoemäntien kanssa väleissä niin homma luonaa helpostikin. Parhaat emot onkin KLM (Hollantilainen) yhtiöllä. Jos istut koneessa yhtäjaksoisesti 12 tuntia niin on paikan oltava ok.
Sattuipa kerran sitten kun mentiin taasen koneeseen että tytöt huvittuneina katseli että kylläpäs on isoja ukkoja niin alkoi yksi kyselemään että missäs päin on ollut body kisat. Käytin tietenkin tilannetta hyväksi ja hommasin itselle ison exit paikan kahdella penkillä. Tyttö rupatteli aikansa ja kyseli tunnenko Jay Cutleria ja Dorian Yatesia (itseä jo toki huvitti tilanne) johon toki sanoin joo tiedän mää ne mutta en hyvin tunne. Aikansa rupateltuamme kysyin että mistäs päin olet kun aksentista paljastui jenkkilää. Paljastuihan siinä että hän oli USAn tyttöjä ja kilpaili itsekkin fitness kisoissa. Hämmästelin tytön erikoista tummaa ulkonäköä ja kyselin että oliko hänellä juurensa kenties Italiassa niin vastauksena sain että olen käynyt mixerissä ja mussa on Italian lisäksi Etelä amerikan ja intiaanin verta. Palvelu pelasi todella hyvin ...ruokaa tuli ja juomaa ihan kerrankin riittävästi.

Noista lentomatkoista olisi paljonkin hauskoja kertomuksia...vahingossa kerran nukahdin erään matkustajan paikalle kun hän kävi vessassa ja takasi palattuaan kaveri ryki vartin vieressä jotta heräisin...ja kun heräsin niin olisittepa nähneet sen hymyn niiden leveiden viiksien takaa.
 
Tuskin mitenkään. Olisi ne myös voinut samaan postiin laittaa.

Hieno kunto Hanssilla tuossa kun olet 22-vuotiaana ekoissa kisoissa 111 kiloisena.
 
lalli1 sanoi:
Ojanahon veljeksiä oli muistaakseni kaksi. Molemmat pitkiä ja isoja miehiä.
Ainakin toinen heistä kokeili bodaustakin mutta fysiikka sopi paremmin voimamies kuvioihin joissa muistaakseni tuli myös menestystä.
Kyllä Suomessa on paljonkin isoja miehiä jos vain koosta puhutaan.
Jormahan voitti Suomen vahvin mies skaban joskus 1996?Oli kyllä upea näky aina kroppa kondiksessa eikä mikään läskikasa jonka pakko pitää Omar Teltantekijää räätälinään.
 
Kuli sanoi:
Jormahan voitti Suomen vahvin mies skaban joskus 1996?Oli kyllä upea näky aina kroppa kondiksessa eikä mikään läskikasa jonka pakko pitää Omar Teltantekijää räätälinään.


No moro. Näin tuossa toisessa foorumissa että tiedät Tapio Ojanahon kuolleen.
Tässä on moni asia mennyt ohi joten voisitko valaista mikäli tiedät että milloin ja mihin mies kuoli. Muistatkos kumpi näistä veljeksistä oli se joka pärjäsi paremmin body kisoissa.
 
Näin kuolinilmoituksen lehdessä aikoinaan,muuta en asiasta tiedä.Jorma kilpaili nuorten sarjoissa kehonrakennuksessa ja vaihtoi sitten voimapuolelle.
Bodaus-lehdessä oli silloin mielenkiintoisia artikkeleita miten hänen piti muuttaa treeniä jotta pärjäisi voimamieskisoissa,taisivat olla veljensä kirjoittamia.

edit:Jouni Virtamo varmaan tietää tästä kaiken tai Formula7
 
Tuolla jossain lalli kerroit että leuanvedoilla haetaan selkään leveys niin tarkoitatko nyt leveetä myötä otetta, ja onko väliä tekeekö sen suoralla tangolla vai sellaisella mikä on laidoista vähän alaspäin taipuva että on mukavampi ote?
 
Basher sanoi:
Tuolla jossain lalli kerroit että leuanvedoilla haetaan selkään leveys niin tarkoitatko nyt leveetä myötä otetta, ja onko väliä tekeekö sen suoralla tangolla vai sellaisella mikä on laidoista vähän alaspäin taipuva että on mukavampi ote?


Tanko jossa päät ovat vähän taivutettuna on minusta parempi koska siinä asento on luonnollisempi. Kyllä veto tapahtuu leveällä otteella. Perusajatus on että kun vedän eteen niin venytys tapahtuu edestä toisinsanoen parannan sillä tuplat edestä poseerausta. Taakse ja eteen tapahtuvilla vedoilla on molemmilla merkityksensä.
Vastaavasti ylätaljaa ei voi korvata leuanvedoilla.
 
Moro Hanssi!Sanoit tässä jossain aiemmin, että olkapää on olkapää vasta sitten kun takaolkapää on yhtä korkealla kuin etuolka...
Minulla on vaikeuksia saada takaolkapää kehittymään, oisko vinkkejä?
Olen treenannut vipareita joka kulmasta ja tehnyt pystypunnerrusta.Ainoa toimiva homma takaolille on ollut Savolaisen suosittelema "ensisijaisuus periaate", eli takaolkapäät treenataa ensimmäisenä.Toistoja olen vaihdellut viikottain 6-20(aika laaja skaala), mutta siis lyhyet tehdään eri treeneissä ja pitkät sitten omissaan...Minulla on käytössä vain vapaat painot, eli vipuvarsilaitteet yms on poissa kuvioista.

Kiitoksia sinulle, mikäli viitsit vastata.
 
hunter killer sanoi:
Moro Hanssi!Sanoit tässä jossain aiemmin, että olkapää on olkapää vasta sitten kun takaolkapää on yhtä korkealla kuin etuolka...
Minulla on vaikeuksia saada takaolkapää kehittymään, oisko vinkkejä?
Olen treenannut vipareita joka kulmasta ja tehnyt pystypunnerrusta.Ainoa toimiva homma takaolille on ollut Savolaisen suosittelema "ensisijaisuus periaate", eli takaolkapäät treenataa ensimmäisenä.Toistoja olen vaihdellut viikottain 6-20(aika laaja skaala), mutta siis lyhyet tehdään eri treeneissä ja pitkät sitten omissaan...Minulla on käytössä vain vapaat painot, eli vipuvarsilaitteet yms on poissa kuvioista.

Kiitoksia sinulle, mikäli viitsit vastata.

Vinkeistähän tämä kaikki rakentuu. Itse kokeilin kaikkea ja kun kokeilin niin tein kunnolla jotta seuraavana päivänä tiesi mitä oli tehnyt. Ensisijaisuus periaate on todella hyvä. Tuohon lisäisin että tee takaolkapäitä pari sarjaa hiukan liian pienillä painoilla ja noin 15-20 toistoa. Tällä saat hermotuksen ns heikkoon lihasryhmään ja sitten voit lisätä painoa jo kolmanteen sarjaan jos tarpeen. Pidä toistot kuitenkin yli 10 vipareissa. Vipareita ei voi voimaperiaatteella tehdä. Saitko tästä mitään kiinni.
 
:jahas:
Onkohan ketään tuttuja lähdössä kisoja katsoon...itsellä vielä mietinnän alla.
Olishan se hauska nähdä josko sieltä vielä löytys vanhat veikot.

:rolleyes:
 
lalli1 sanoi:
Vinkeistähän tämä kaikki rakentuu. Itse kokeilin kaikkea ja kun kokeilin niin tein kunnolla jotta seuraavana päivänä tiesi mitä oli tehnyt. Ensisijaisuus periaate on todella hyvä. Tuohon lisäisin että tee takaolkapäitä pari sarjaa hiukan liian pienillä painoilla ja noin 15-20 toistoa. Tällä saat hermotuksen ns heikkoon lihasryhmään ja sitten voit lisätä painoa jo kolmanteen sarjaan jos tarpeen. Pidä toistot kuitenkin yli 10 vipareissa. Vipareita ei voi voimaperiaatteella tehdä. Saitko tästä mitään kiinni.

Sain kyllä.Mietinkin joskus taannoin, että tommoset 6-8toiston sarjat vaatii sellaiset painot, joilla ei voi enää puhtaasti tehdä...eli epäkkäät yms ottaa sitten epäpuhtaan suorituksen vuoksi suurimman rasituksen...
Minulla on myös epäkkäät suhteessa olkapäihin "ylikehittyneet"(en tarkoita, että liian isot;) ), eli ne ovat edellä ja ottavat herkästi liikeissä vallan.
Tämänkään vuoksi en oikein ole pitänyt järkevänä tehdä noita lyhyitä toistoja vipareissa...Kiitos vinkeistä!

Muuten, katselin junnuna Unto Honkosen muistopenkkareita videolta ja siellä oli isoja jannuja, kuten Rune Ståhlberg, Esa Hangasmaa yms.Onko sinulla tietoa mitä näille muille pohjanmaan isoille kuuluu nykyään?vieläkö treenaavat yms. Oliphan kovia motivaation lähteitä aikanaan, ja edelleen:worship:
 
lalli1 sanoi:
:jahas:
Onkohan ketään tuttuja lähdössä kisoja katsoon...itsellä vielä mietinnän alla.
Olishan se hauska nähdä josko sieltä vielä löytys vanhat veikot.

:rolleyes:

No hyvä on mä ostan hyvät pullakahvit jos jaksat tuoda ruhosi kultsalle perk...:curs:
Nyt et ala mamoilemaan, olet luvannut 20000 bodarille että olet paikalla.;)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom