BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lalli1 sanoi:
Olipa hyvä että satuin olemaan kotosalla ja sohvan lähellä ku rupattelin Boogien kanssa. Boogi kun alko rupatteleen niin oli vaikeata pidätella nauruhermoja....oli rentouttaavaa kyllä koko puhelun mitan.

Kyllähän tää mies voisi menestyä vaikkapa tv juontajana...samallahan noilla lihoilla sais vähän visuaalistakin meininkiä töllöön.

Vai tv juontajaksi olis Hanssi minua jo laittamassa...heh heh..:lol2:
Mieti nyt savolainen pässi koittas juontaa ohjelmaa, josta kukaan ei saisi selvää häh häh...:lol2: :D Vois olla niin että mulla olis ainoastaan hauskaa.;)
 
Boogie sanoi:
Vai tv juontajaksi olis Hanssi minua jo laittamassa...heh heh..:lol2:
Mieti nyt savolainen pässi koittas juontaa ohjelmaa, josta kukaan ei saisi selvää häh häh...:lol2: :D Vois olla niin että mulla olis ainoastaan hauskaa.;)


Sehän voisi olla sellanen visailuohjelma jossa ihmiset sais arvata millon savolainen puhuu totta...

Häviäjä joutus sun kanssa läskipainiin...jos se ei silläkään ratkees niin sit heittäsitte sitä heinäseivästä....säähän olit sitä jo harjotellu.

;)
 
lalli1 sanoi:
Olipa hyvä että satuin olemaan kotosalla ja sohvan lähellä ku rupattelin Boogien kanssa. Boogi kun alko rupatteleen niin oli vaikeata pidätella nauruhermoja....oli rentouttaavaa kyllä koko puhelun mitan.

Kyllähän tää mies voisi menestyä vaikkapa tv juontajana...samallahan noilla lihoilla sais vähän visuaalistakin meininkiä töllöön.

ps. muistaako jokuvielä Tony säämiehen ??? ohjelman nimeä en muista.


Eikö se ollut Toni Kontiomaa siinä Frank Pappa Showssa?? Tonihan taisi aikoinaan voittaa jonkun SM-tittelin??
 
lalli1 sanoi:
Itse kutsun seuraavaa liikettä nimellä pystytalja.
Käsien asento on kutakuinkin sama mikä Arskalla kuvassa sillä erotuksella että kyynärpäät ovat joko tangon tasalla tai hiukan jopa edellä kun ylhäältä katsotaan. Liike siis suoritetaan ylätaljassa ja kädet eivät yläasennossa saavuta suorakulmaa...rajoitan liikkeen siihen kun se alkaa tuntumaan rinnassa
(yläasennossa). Tätä liikettä pidän itse parhaimpana eristävänä liikkeenä ojentajan ulkosyrjään. Toinen hyvä liike on kapea penkki mutta sitä on vaikea tehdä eristävänä liikkeenä. Superina tehtynä ovat todellinen pommi ja antaa kädelle kolmiulotteisen vaikutelman. (toiostomäärät kannattaa pitää yli 10 toiston sarjoissa)
Parhaiten tuo lihas tulee esiin kun tehdään leveä selkä edestä poseeraus.
Voin sanoa että tuo liike superina on asiaa! Tein jo vuonna miekka ja kirves tuolla tyylillä ja toimii. Ainakin itellä parhaiten toimi(i) kun pit(i)ää toistot aika korkeina. Perkele! Tässähän pitää vissiin sittenkin alkaa vielä nosteleen rautaa vuosien jälkeen. Kiitos Lalli loistavista kuvista ja jutuista:kippis1:
 
Eilen siinä soittelimme Bogin kanssa ja tulimme rupatelleekis kommelluksista ovella. Boogi siinä heitti että kun joskus toisinaa joillakin on tapana tulla ravintolaan aamutossut jalassa ja vieläpä kehuskelevat teollaan.

Siitäpä tulikin sitten mieleen että joskus toisinaan teen keikkaluontoisesti näitä ovijuttuja vähän sivummallakin niin kuinkas ollakkaan tuli tässä semmonen raksaporukka baariin viettämään harjakaisia. Siinä illan tuoksinnassa yhdellä kaverilla menikin viina pään sijasta jalkoihin ja lopulta piti ukko kantaa ulos taksiin. Meikäläisen luonteelle tahtoo tehdä tiukkaa kun kaveri alkaa esittään enemmänkin jalatonta kun todellisuudessa on..siinä sitten pitikin ottaa miehestä kunnon tukeva ote ja onneksi tilataksi olikin oven edessä odottamassa. Nakattiin kaveri auton kyytiin ja siihen se jäikin rötköttään.
Pyysimme kaveria nouseen lattialta penkille mutta sama meno jatku ja piti vaan esittää aina vaan jalattomampaa. Siinä tiimellyksessä huomasin nokkaan tulevan aito kunnon vanhan väinön haju joten ajattelin että annetaan taksin hoidella loput.

Että kyllä nää hommat on joskus kirjaimellisesti paskasia....:anssi:
 
Just joo että minua sitten ärsyttää nämä ainaiset narikkalipun hävittäjät.
Ei siinä mitään jos kerran tai toisenkin kerran narikkalippu häviää, mutta joka vit... kerta näillä muutamilla personalreinareilla se osaa hävitä.
"Et sinä puuki antanu sitä narikkaa mulle. Se mun takki on musta... hik.hik:urjo:
Naulakossa on tuhat mustaa nahkatakkia haisemassa, etippä siinä sitten perk...:curs:
Sitten ne alkaa itkemään ja huutamaa. ANNA SE MUN TAKKI; MÄ OON ITSE SEN MAKSANU YHYY..yhyyy sniff :itku: Voi kun nämä reppanat on sitten säälittäviä, miten nämä selviää kotioven ulkopuolella, olen miettiny pääni puhki :eek:
.Joka hävittää mun narikkavuorolla narikkalippunsa saa odottaa kyllä illan loppuun asti. Minä siinä sitten kuuntelen räkäkännisen ja tyhmänasiakkaan sexiongelmat mielelläni ja myöntelen vaan että on se maailma sitten julma ja miten lapset sua vihaa heh..heh voi pyhä vit..
Pääasia on että mukavaa asiakkailla oli ja minulla loppujenlopuksi :D :lol2:
 
Lupailinpa tossa jokin aika sitten niitä videopätkiä...tässä jatkuu sarjamme kisoista jonka järjestin vuonna -93 Seinäjoella.

Toisessa klipissä esiintyy pohjalainen jätti Jouni Salonen joka myös pitkänä miehenä oli kerännyt paljon lihaa luittensa ympärille.

Toisessa pätkässäni esiintyy mielestäni Suomen ehdoton kärkinimi kun bodauksesta puhutaan siis alias Boogie Mustonen. Perusteluni edelliselle ei ole ystävyyssuhteeseen perustuvaa vaan siihen valtaisaan kisakokemukseen ja mielettömään läjään pyttyjä ja mitaleita joita mies on ansainnut matkan varrella. Lisäksi Boogi on myös bodypiirien ulkopuolella tunnetuin bodari...Boogi on Suomen bodauksen mr face...siis antaa lajille kasvot.

Tämä ei luonnollisestikkaan tarkoita että väheksyisin ketään...kaikki lavalle uskaltautuneet ovat tehneet tempun johon moni ei vaan haaveista pidemmälle ole päässeet.

Itse tässä valmistaudun erään lehden kuvauksiin ja samalla arvailen lähteekö paita tällä kertaa pois???

videot:http://rapidshare.de/files/13691500/Boogi.wmv.html

http://rapidshare.de/files/13690661/Salonen.wmv.html
 
Kiitos Hanssi näistä, hienoa katella vanhoja pätkiä kun ukot on kunnossa! :)
 
Blondi ei osaa käyttää. Taas. *nakkaa koneen parvekkeelta*
 
Hahahah, ei helvetti mä repeilin tolle Boogien vaparille :D On se show-mies! :thumbs: Ja kovassa kunnossakin :worship:
 
hömppä sanoi:
Blondi ei osaa käyttää. Taas. *nakkaa koneen parvekkeelta*

Valitset sieltä sen FREE näppäimen. Vieressä Premium on maksaneille. Se varaa latauksen, menee vajaa minuutti. Siinä pitäis pyöriä aika, jonka jälkeen pitänee kirjoittaa se kolme merkkiä mitä se pyytää siihen ruutuun. Esim. MD3 tms. Sitten pitäiskin tulla kysymys mihin ladataan.

Vau, olipa sepostus. Ehkä jotain apua. Vai oliko tuo edes ongelma?
 
inflames sanoi:
Valitset sieltä sen FREE näppäimen. Vieressä Premium on maksaneille. Se varaa latauksen, menee vajaa minuutti. Siinä pitäis pyöriä aika, jonka jälkeen pitänee kirjoittaa se kolme merkkiä mitä se pyytää siihen ruutuun. Esim. MD3 tms. Sitten pitäiskin tulla kysymys mihin ladataan.

Vau, olipa sepostus. Ehkä jotain apua. Vai oliko tuo edes ongelma?
Hei kiitos neuvosta, koska täälläkin tyhmyyttä riittää, mutta nyt hoksasin.
 
Onko suomessa aina yleisesti ottaen nuo vaparit noin lyhyitä? Siis ihan vertauksena vaikka ammattilaiskisoihin missä veivataan parikin minuuttia...
 
nigster sanoi:
Onko suomessa aina yleisesti ottaen nuo vaparit noin lyhyitä? Siis ihan vertauksena vaikka ammattilaiskisoihin missä veivataan parikin minuuttia...

Muistaakseni ammattilaisissa on vaparin kesto 3 min ja amatööreissä 60 s.
 
Jumppahuiti. Ei mulle ole turjaan Jönnen kuntoa kehuttu...Jiissus. Miten sen pitunen äijä saa noin paljon lihaa aikaseksi...
Kerran sällin joskus tavannut ja silloinkin peitti hyvin koko oviaukon. Kumarrus sinne.

ja lallille suuri kiitos!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom