BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
Oletkos käynyt vääntään sjoen surullisen kuuluisalla punttiklubilla:)?:rolleyes:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hömppä sanoi:
Oletkos käynyt vääntään sjoen surullisen kuuluisalla punttiklubilla:)?:rolleyes:

Juu kyllähän sielläkin on tullut treenailtua...

Onkohan muuten kukaan kokeillut sitä ojentaja liikettä jota kuvailin tossa aikasemmin. Olisi ihan kiva saada aiheesta vaikkapa palautetta. Itse pidän sitä liikettä yhtenä parhaimmista ojentajan ulko-osalle. Kommentteja olis kiva kuulla mitä liikettä te käytätte tälle lihasryhmälle.

Katsoin just yhden videon jossa Jay Cutler teki kyseistä liikettä.
 
Toi liike tulee mun ohjelmaan supersettinä kapeen penkin kanssa 2 viikon ensi viikon jälkeen, sitten raportoin. Alan kuntouttaa olkapäätä, niin voi samalla pikku hiluilla pumpata ja harjotella uusia liikkeitä.
 
RRKalle sanoi:
Toi liike tulee mun ohjelmaan supersettinä kapeen penkin kanssa 2 viikon ensi viikon jälkeen, sitten raportoin. Alan kuntouttaa olkapäätä, niin voi samalla pikku hiluilla pumpata ja harjotella uusia liikkeitä.

Hieno juttu. Ota se taljaosuus ekaksi mahdollisimman puhtaalla tyylillä.
Toistot jossain 10-15 lukemilla ja kontrolloi koko liike niin että jännitys pysyy ainoastaan ojentajassa. Superina saat varmaan hyvän fiiliksen.

Hienoa et saadaan vähän palautetta se kun innostaa sitten taas lisää kertoilemaan asioista. Näille palstoille olis hieno saada kokeneiden kavereiden juttuja siitä mikä heillä toimii. Moni mutka tällä tiellä tulisi suoremmaksi ja kotimainen taso nousisi kovemmaksi vielä entuudestaan.
Bodaushan on loppuviimein melkoisen monimuotoinen laji ja tämä tekee siitä niin haasteellisen ja vaikean. Itsellänin on ihan oma kehittelemäni kuvio ja metodi jota nimitän "mega target" nimellä leikkisästi. Nimi kyllä kertoo mistä on kyse. Toimii ihan hyvin jos omistaa jo tarvittavan voimatason ja perusmassan.
 
Hyvä alkuhan täällä on jo Boogien ja vanhakehon jutustelut, sekä tää lallin ketju. Pitäisi noihin muihinkin "oldskool"-äijien ketjuihin houkutella itse asianosaiset jutustelemaan.
 
Mike sanoi:
Tänne pitäis saada lisää näitä vanhan liiton ukkoja, tekisin heille oman pienen keskustelunurkkauksen. Olis superia seurata kun Rädyt ja kumppanit puhuis vanhoista ajoista.


Moi Mike,

Haastattelu Rädyn hanska treeneistä olis jotain. Vielä tänäpäivänäkin tollaset Mount everest tyyppiset korkeat hauikset ovat harvinaista herkkua. Öljyllä rakenneltuja näkee nykypäivänä mutta olis hienoa kuulla miten oikeat treenaamalla rakennetut huiput tehtiin.

Itse olen seuraillut Savolaisen palstaa mielenkiinnolla ja innostunut siitä mitä rivien välistä löytyy. Jokainen asiaansa perehtynyt näkee miten ammattimaisella tyylillä mies suhtautuu kaikkeen tekemiseensä. Huipulla asiat ovat jo melkoisen askeettisia mutta ilman sitä ei tota tasoa voi yksinkertaisesti saavuttaa. Kaikesta täytyy yksinkertaisesti maksaa hinta. Toinen asia on sitten mihin tasoon itse tyydyt mutta peruslähtökohta on sama. Asiat ovat samoja mutta niitä toteutetaan eri volyymilla.

Tällä viikolla saanen varmaan lisää niitä video klippejä tänne. (vehkeet pitäs olla kunnossa) Alottelen Salosen Jounista ja Boogiesta.
 
lalli1 sanoi:
Juu kyllähän sielläkin on tullut treenailtua...

Onkohan muuten kukaan kokeillut sitä ojentaja liikettä jota kuvailin tossa aikasemmin. Olisi ihan kiva saada aiheesta vaikkapa palautetta. Itse pidän sitä liikettä yhtenä parhaimmista ojentajan ulko-osalle. Kommentteja olis kiva kuulla mitä liikettä te käytätte tälle lihasryhmälle.

Katsoin just yhden videon jossa Jay Cutler teki kyseistä liikettä.

koitin tota, mutta en ole ihan varma menikö oikein, tuntumasta en oikein tiedä vielä pitänee koittaa lisää, ei välttämättä ekalla kerralla paljastu koko homma.
penkkiä leveällä otteella kyynerpäät mahdollisimman ylhäällä, lasku -> noin 10cm rinnasta ja ylös (lattiapenkkinä tai vaikka lankkupenkkinä) olen saanut kovan poltteen ojentajaan ja erityisesti ulkosyrjään.

e: ja jostain syystä paremman tuntuman ojentajiin kuin kapeallapenkillä:eek:
 
Timbe sanoi:
Lalli missä Seinäjoen salilla jumppailet nykyään? :)

Tohon en vastaa syystä että en mainosta täällä salia.
Syy miksi en mainosta ko salia on siinä että vaimoani kohdeltiin mielestäni kaltoin siellä syystä että hän toivoi peilejä sinne. (ei peilejä salin eikä jumpan puolella..tällä hetkellä)
Vaimoni on 20 vuotta harrastanut aerobicia ja myös aikoinaan veti jumppia.
Hän on vieläkin 3 yhteisen lapsemme jälkeen samoissa mitoissa ja on esimerkki siitä mitä säännöllinen liikunta saa aikaiseksi, en vaan voi käsittää kohtelua jota hän joutui kokemaan.
 
Mniska sanoi:
koitin tota, mutta en ole ihan varma menikö oikein, tuntumasta en oikein tiedä vielä pitänee koittaa lisää, ei välttämättä ekalla kerralla paljastu koko homma.
penkkiä leveällä otteella kyynerpäät mahdollisimman ylhäällä, lasku -> noin 10cm rinnasta ja ylös (lattiapenkkinä tai vaikka lankkupenkkinä) olen saanut kovan poltteen ojentajaan ja erityisesti ulkosyrjään.

e: ja jostain syystä paremman tuntuman ojentajiin kuin kapeallapenkillä:eek:

Tiedän tonkin liikkeen ja myös kokeillut..ei huono mutta en vaan ole saanut tolla liikkeellä eristettyä täysin rintaa ja olkapäitä.
Tuon taljaliikkeen saan hyvin pelkästään ojentajalle kun vain teen liikkeen sopivan lyhyenä. Opin tuon aikanaa kun katsoin muinaista jättikättä Bertil Foxia videolla treenaamassa. Kuka hänet muistaakin niin hänen käsissään oli jo aikanaa kokoa ihan tämän päivän ukkojen tyyliin.

Tärkeintä kuitenkin on että jos saat tuntuman jossain liikkeessä paremmin niin pitäydy siinä. Monesti nää jutut on kiinni lihasten voimatasapainosta ja välityksistä. Itselläni olkapään etuosat ovat ylivahvat ja siksi teen paljon työtä että saan ne eliminoitua treenissäni. Pystypunneruksia istuaaltaan olen ottanut sarjoja 180kilolla (rinnalta suorille käsin ilman vauhtia). Tästä johtuen mm kapea penkki tuppaa tulla tehdyksi juuri olkapään etuosalla.
 
lalli1 sanoi:
Tohon en vastaa syystä että en mainosta täällä salia.
Syy miksi en mainosta ko salia on siinä että vaimoani kohdeltiin mielestäni kaltoin siellä syystä että hän toivoi peilejä sinne. (ei peilejä salin eikä jumpan puolella..tällä hetkellä)
Vaimoni on 20 vuotta harrastanut aerobicia ja myös aikoinaan veti jumppia.
Hän on vieläkin 3 yhteisen lapsemme jälkeen samoissa mitoissa ja on esimerkki siitä mitä säännöllinen liikunta saa aikaiseksi, en vaan voi käsittää kohtelua jota hän joutui kokemaan.


Vähän menee ohi kaikkien sääntöjen mutta tässä kuva vaimostani puutarhassamme viime kesältä.
(tulipa tuossa vieteltyä niitä 10v. hääpäiviäkin just)
 

Liitteet

  • DSC00095.jpg
    DSC00095.jpg
    85,3 KB · Katsottu: 2 221
Heh, katoin siinä eilen salilla Lallin prässitreeniä, ja luulen että multa olis lähteny pää kuin shamppanjapullon korkki jos olisin sen painon alle joutunut...
Melko kunnossa on äijä :thumbs:

T. Se kynäniskainen kaljupää
 
Boogie sanoi:
Olipas mukava rupatella pitkästä aikaa Hanssi..... naurattaa vieläkin nämä meidän toilailut ja kommellukset.:lol2:

Olipa hyvä että satuin olemaan kotosalla ja sohvan lähellä ku rupattelin Boogien kanssa. Boogi kun alko rupatteleen niin oli vaikeata pidätella nauruhermoja....oli rentouttaavaa kyllä koko puhelun mitan.

Kyllähän tää mies voisi menestyä vaikkapa tv juontajana...samallahan noilla lihoilla sais vähän visuaalistakin meininkiä töllöön.

ps. muistaako jokuvielä Tony säämiehen ??? ohjelman nimeä en muista.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom