BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
Voi vitun vittu ja saatana. Vaikka millä selaimella yritän noita pätkiä imeä, niin sen kolmen luvun kyselyn jäläkeen ilimoottaa vaan notta "Download-session invalid". Liekö vika täs firman verkos. Pitää yrittää viikonloppuna ku pääsee kotio, jossei joku viittisi ystävällisesti laittaa muualle noita jakoon, varsinki tuota Salosen pätkää?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hummerivirta sanoi:
Hahahah, ei helvetti mä repeilin tolle Boogien vaparille :D On se show-mies! :thumbs: Ja kovassa kunnossakin :worship:

On sitä ennenkin osattu esiintyä ja heittää pilkkaa itsestä.;)
Kumma juttu kun tänä päivänäkään ei ole kunnolla satsattu esiintymisiin.
Mä muistan ikuisesti kun yhden kisan jälkeen tuli muutama bodari sanomaan, että sinä Boogie olet raskaansarjan kilpailija, et voi/saa esiintyä tuolla tavoin.
Miksi..?!::jahas:
Raskaansarjalaisen pitää olla kuin seipään niellyt gorilla... ei mitään showta! Mä nauroin potareille katketakseni. Heillä itellään oli kaksi collegepaitaa päällä ja tonnikalapurkit kainalossa. :lol2:
 
Boogie sanoi:
On sitä ennenkin osattu esiintyä ja heittää pilkkaa itsestä.;)
Kumma juttu kun tänä päivänäkään ei ole kunnolla satsattu esiintymisiin.
Mä muistan ikuisesti kun yhden kisan jälkeen tuli muutama bodari sanomaan, että sinä Boogie olet raskaansarjan kilpailija, et voi/saa esiintyä tuolla tavoin.
Miksi..?!::jahas:
Raskaansarjalaisen pitää olla kuin seipään niellyt gorilla... ei mitään showta! Mä nauroin potareille katketakseni. Heillä itellään oli kaksi collegepaitaa päällä ja tonnikalapurkit kainalossa. :lol2:


Muistan 80 luvun lopulla kun Boogi tuli kuvioihin omalla eikoisella tyylillään.
Siihen aikaa poseeraukset oli aikas erilaisia mutta Boogie herätteli väkeä näyttämällä että asiat voi tehdä toisinkin....tulokset on kaikkien nähtävillä.
 
lalli1 sanoi:
Muistan 80 luvun lopulla kun Boogi tuli kuvioihin omalla eikoisella tyylillään.
Siihen aikaa poseeraukset oli aikas erilaisia mutta Boogie herätteli väkeä näyttämällä että asiat voi tehdä toisinkin....tulokset on kaikkien nähtävillä.

Minua on huvittanut kun jotkut on koittanut tehdä samanlaista showta, liikkeet, asennot ja vapaaohjelmaa.
Ei se onnistu jos ei ole luontaisesti esiintyjä, kyllä se menee suoraan kiville.
Tekee itselleen sopivan esiintymisen on se varmin tapa hyvälle lopputulokselle.
 
Mike sanoi:
Ens kerralla Boki vedät sitten lavalla jotain ihan uutta. Varsinkin Suomessa sun poseeraus alkaa olemaan aika tuttua. Taitoa sulla on, eli uutta matskua kehiin jo.

Ei tartte muuttaa yhtään, kun en enään kilpaile Suomessa.
Minua ei tarteta enää täällä löysine kuntoineni...:rolleyes: heh heh..:D
 
Terve Hanssii!!! Näin sut ekan kerran Seinäjoen urheilutalon punttiksella ku olin varmaan 5v pikkuhäjy. Sielä oli jotaki tapahtumaa ja palloolin sielä ympäriinsä kun huomasin että tossahan on punttisali josta jo silloin tiesin että täälä kasvaa isoksi ja astuin ovesta sisään. Pelästyinki aikalailla kun kun pääsin sisälle kun olit sielä kahden muun äijän kanssa ja teit hauiskääntöjä itteni kokoosilla käsipainoolla.:eek: : Miesten suut vaan meni hymyyn ku siinä töllötin silmät suurena että tollahan on isompia hauis ku mun isseellä.:hyper:

Pari vuotta sitten näinki sut sitte uudestaan Seinäjoen city marketissa ja katoin että ompa iso mörkö ja kyselin äireeltä että kukahan toi oli ku oli niin iso.:david: No äiti sitte tiesi että se sama bodari joka oli kladiaattoreis. No siitä asti oonki koittanu ettiä susta kuvia ja muuta tietoa mutta en löytäny muutaku vihdoin täältä.

Missä päin reenailet nykyään? Olis kiva joskus päästä samalle salille treenaamaan ja ottamaan oppia.
Tosi mahtavaa ku kirjottelet tänne!!:rock: :worship:
 
Rockster sanoi:
Missä päin reenailet nykyään? Olis kiva joskus päästä samalle salille treenaamaan ja ottamaan oppia.
Tosi mahtavaa ku kirjottelet tänne!!:rock: :worship:
Kiva jos näistä löytyy lukemista...eniten kiinnostaisi keskustelut jotka liittyvät treenaamiseen itseensä. :thumbs:

Salia en täällä mainostele kun mulla on siihen omat henk kohtaset syyt.

Kirjottele tohon mun emailiin joka on tänne pakkotoistolle.
Löytyy avataren alla "lallia" klikkaamalla.:)
Posteja luen silloin tällöin ku huomaan jotain tulleen.
Lupaan niihin vastailla ajan antaessa siihen mahiksia.
 
Rockster sanoi:
Joo mielelläni, mutta onko sulla sähköpostia tai jotaki ku ei noi yksityiset viestit oikeen onnistu ku en oo v.i.p??

Niin meni väärinpäin eli avataren eli ton mun kuvan yläpuolella on "lalli1"
klikkaa siitä niin aukee
 
Joo elikkä ei onnistu ollenkaa ku pitäs olla v.i.p! Et pitää sitte pistää muun kautta viestiä. Sen sähköpostin kauta olis hyvä pistää mutta ei oo ainakaa näkyvillä osotetta.:)
 
Hirvittävät lihat tuossa Lallin kuvassa. Taitaa olla Turun ikituurin Sm kisasta. Eikö sen kisan tainnut Keränen voittaa vaikka Lallilla oli puolta enemmin lihaa?

On kyllä sitä lihaa tasaisesti joka paikassa. Pohkeetkin helkutinmoiset! Olis ihan mielenkiintoista tietää Lalli sun pohjetreenistä kun tuntuu, ettei niitä osaa ketään oikein treenata. Kun tuntuu monella olevan tällaset puikalat kun itselläkin. Ei sitä millään viitsis geeniperimää syyttää...
 
Rockster sanoi:
Joo elikkä ei onnistu ollenkaa ku pitäs olla v.i.p! Et pitää sitte pistää muun kautta viestiä. Sen sähköpostin kauta olis hyvä pistää mutta ei oo ainakaa näkyvillä osotetta.:)


Voisiko joku viisaampi jelpata. Mulla aukee lalli1 klikkaamalla " send a private message.." ja siitä sais lähetettyä postia. Mulla toki on vipit ja en tiedä onko tämä mahis poies niiltä joilla ei ole niitä.

Toki kysymykset voi heittää tänne palstallekkin.
 
Asiasta kymmenenteen ja ihan off topic, mutta kuinkas pitkä tuo Salonen onkaan? Sie varmaan tiiät.
 
wääntäjä sanoi:
Hirvittävät lihat tuossa Lallin kuvassa. Taitaa olla Turun ikituurin Sm kisasta. Eikö sen kisan tainnut Keränen voittaa vaikka Lallilla oli puolta enemmin lihaa?

On kyllä sitä lihaa tasaisesti joka paikassa. Pohkeetkin helkutinmoiset! Olis ihan mielenkiintoista tietää Lalli sun pohjetreenistä kun tuntuu, ettei niitä osaa ketään oikein treenata. Kun tuntuu monella olevan tällaset puikalat kun itselläkin. Ei sitä millään viitsis geeniperimää syyttää...

Juu kuva on sieltä ja tunnelmaa niistä kisoista en unohda ikinä.
Se oli mulle hauskanpitoa parhaimmillaan. Kulmalan Ilen kanssa tehtiin vuosi työtä yhdessä saavuttaaksemme tavotteen. Ile oli just sellainen ajatteleva treenikaveri jolta ei brutaalia asennetta puuttunut. (Turun legendaarinen M-club järjesti kisat ja sehän vaan antoi mulle lisäboostia)

Heh heh..noista pohkeista mulla onkin tälle kevättä projekti että nyt pitäs laittaa niitäkin vähän kuntoon. Mun pohjetreenit eroaa totaalisesti muiden lihasten treenaamisesta. Musta jokainen lihasryhmä tarvii ihan oman tyylinsä jotta treeni vastaa oikealla tavalla. Pohkeet jos haluaa saada kuntoon niin on muutama avain juttu: oikeat kulmat, pitkät venytykset, sarjat nopeassa tahdissa ja lopuksi vähintään 2 tai mieluummin 3 treeniä viikossa.


Jotkut lihasryhmät tai jotkut treeniliikkeet vaativat pitkän kierron kun taas toiset vaativat treeniä usein....

ps. jatketaan keskusteluja treeneistä...siihen mulla on intohimo....joskus on hetkiä että saan bodya yliannostuksen ja sitten mua ei näy täällä...mutta I`ll be back
 
Siinä on ollut varteen lihasten keräämistä molemmilla:) Tai en tiedä onko se sen helpompaa nuilla lyhyilläkään, mutta näyttävämmän näköistä ja enemmän kunnioitusta herättäväää se minusta on kun pitkä ihmienen saa rakennettua lihaa ympärilleen, ihan eri muotoiset nuo fileetkin. (puhuu 166 cm pätkä)
 
hömppä sanoi:
Siinä on ollut varteen lihasten keräämistä molemmilla:) Tai en tiedä onko se sen helpompaa nuilla lyhyilläkään, mutta näyttävämmän näköistä ja enemmän kunnioitusta herättäväää se minusta on kun pitkä ihmienen saa rakennettua lihaa ympärilleen, ihan eri muotoiset nuo fileetkin. (puhuu 166 cm pätkä)


Joskus laskeskelin että lyhyemmällä kaverille menee noin 5 vuotta perusfysiikan rakentamiseen kun pidemmällä noin 7 vuotta.
Totuushan on että pitkän kaverin täytyy kerätä kiloja enemmän ja ainakin omalla kohdalla symmetrian kanssa oli rajusti hommaa.

Muistan ku alottelin niin mun ekat treenikaverit oli noin 175cm pitkiä.
Heille riitti melkein penkkipunnerrus täyttämään koko rintalihaksen treenin.
Itellä taas oli kova työ löytää harjotusmenetelmät jolla saisin rinnan yläosankin täyteen.

Kyllä mulle sit rintaliivejä kaupattiinkin....hää
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom