BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
Jullikka sanoi:
Joko Jaakoppi sai pätkän ladattua?

Joo itte asias just sain larattua täälä kotona. En tiärä mikä siinä firman verkos oli, tai sitte mulla on vissiin tyäkoneella väärä java versio selaimes, nyt vasta hoksasin että tua rapidshare tarttee sellastaki...Mutta se siitä.
Kiitoksia Lallille videoista! En muistanukaan että Jönnellä oli noin pirun kovat hauikset! En nyt mee varmaksi vannomaan, mutta muistelisin että yhyres paikallislehdes luki aikoinaan että Salonen on 188cm ja Rannan Kari on pari senttiä lyhyempi. Voin tosiaan muistaa väärinkin...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaakoppi sanoi:
Joo itte asias just sain larattua täälä kotona. En tiärä mikä siinä firman verkos oli, tai sitte mulla on vissiin tyäkoneella väärä java versio selaimes, nyt vasta hoksasin että tua rapidshare tarttee sellastaki...Mutta se siitä.
Kiitoksia Lallille videoista! En muistanukaan että Jönnellä oli noin pirun kovat hauikset! En nyt mee varmaksi vannomaan, mutta muistelisin että yhyres paikallislehdes luki aikoinaan että Salonen on 188cm ja Rannan Kari on pari senttiä lyhyempi. Voin tosiaan muistaa väärinkin...

Jönnen kans oltiin aika samois pituuksissa mutta Kari on ehkä sentin kaks pidempi. Isoja ukkoja kuitenkin.
 
lalli1 sanoi:
Jönnen kans oltiin aika samois pituuksissa mutta Kari on ehkä sentin kaks pidempi. Isoja ukkoja kuitenkin.

Juu, niin päinhän se tais ollakin. No mutta sentti pari sinne tänne, isoja kirgiisejä kuitenkin kuten sanoit :)
 
Kerros Hanssi mistä sait kipinän alottaa kehoilun. Ja minkä ikäsenä kipinä iski.:kuvia:
Ja samoin kiinnostaas noi sun henkilösuojahommat,et kuinka niihin oot päässy ja tietenki sellasia juttuja on mielenkiintonen lukee jos on joskus nois hommis ollu kiperiä paikkoja.:worship:
 
Rockster sanoi:
Kerros Hanssi mistä sait kipinän alottaa kehoilun. Ja minkä ikäsenä kipinä iski.:kuvia:
Ja samoin kiinnostaas noi sun henkilösuojahommat,et kuinka niihin oot päässy ja tietenki sellasia juttuja on mielenkiintonen lukee jos on joskus nois hommis ollu kiperiä paikkoja.:worship:


Niin 16 ikänenhän minä olin kun tämän veivaamisen alottelin.
Painoa oli noin 90 kiloa ja parin vuoden päästä armeijaan mennessä 110kg.
Armeijassa vääpeli Hänninen joka oli olympia tason nyrkkeilijä järjesti minulle heti ekalla viikolla harjoitteluvapaat. Vapaat olivat 16.30-24.00 joka päivä.
Treenien jälkeen jäi aikaa käydä syömässä kunnolla joten ei päässyt paino ihan alas armeijan aikanakaan.

Henkilösuojaus kuvioista saa aika erillaisen kuvan jos se muodostuu pelkästään elokuvien perusteella. Toki ollaan ajettu poliisi saattueissa, panssaroiduilla hummereilla ja tehdy jos jotain, mutta kuitenkin todellisuus on jotain muuta kuin elokuvien räiskintäkohtaukset.
Syyskuun 11 päivän iskut tekivät noistakin kuvioista erilaisia.
Alalla liikkuu aika värikästä porukkaa, toiset pitävät tekniikasta (tiedustelu, pommikoirat) ja toiset voimasta. Tekniikalla tarkoitan erilaisia välineitä ja voimalla taas erilaisia urheilulajeja. Törmäsinpä kerran jopa entiseen jengijohtajaan joka oli johtanut 300 päistä jengiään jossain Kanadalaisessa kaupungissa.

Kerran minä ja kaverini Tarmo (kuva aikaisemmilla sivuilla) otettiin jopa Mick Jaggerin kanssa aurinkoa Kaliforniassa, mutta se onkin jo toinen tarina joka sinänsä liittyy myös treenaamiseen....
 
Juu itteä kiinnostasi että millä tyylillä treenasit tolloin 16ikäsenä ja että oliko oliko sulla ketään joka opasti noin jutuis? Ite oon 16v ja pituutta on 192cm paino siinä 90kg vaikka oonki epäsäännöllisesti rautoja parisen vuotta koittanu heilutella. Eikä nyt omasta mielestä oo mitää mullistavaaa kehitystä tullu. :wall: Sellasta hidasta mutta varmaa.
Sulla ainaki tuntu aika nopsaa toi paino nousevan heti ku alotit.:worship:

Ite opiskelen turva-alaa niin ei nyt enää aiva leffamielikuvaa noista henkilösuojahommista ole. Mutta ala kuitenki kiinnostaa siinä määrin että ehkä joskus pyrin noihin hommiin.;)
 
Onko sulla laittaa tänne sellasta kuvaa gladiaattoreista jossa on kaikki kisan gladiaattorit?? Kiinnostaa tietää ketä kaikkia ja minkä kokosia ne oli ku on jo jonki aikaa ku niitä on nähny ja sillonki tuli pikkupoikana isän sylis niitä kattottua.:D:D
 
lalli1 sanoi:
Niin 16 ikänenhän minä olin kun tämän veivaamisen alottelin.
Painoa oli noin 90 kiloa ja parin vuoden päästä armeijaan mennessä 110kg.
Armeijassa vääpeli Hänninen joka oli olympia tason nyrkkeilijä järjesti minulle heti ekalla viikolla harjoitteluvapaat. Vapaat olivat 16.30-24.00 joka päivä.
Treenien jälkeen jäi aikaa käydä syömässä kunnolla joten ei päässyt paino ihan alas armeijan aikanakaan.

Henkilösuojaus kuvioista saa aika erillaisen kuvan jos se muodostuu pelkästään elokuvien perusteella. Toki ollaan ajettu poliisi saattueissa, panssaroiduilla hummereilla ja tehdy jos jotain, mutta kuitenkin todellisuus on jotain muuta kuin elokuvien räiskintäkohtaukset.
Syyskuun 11 päivän iskut tekivät noistakin kuvioista erilaisia.
Alalla liikkuu aika värikästä porukkaa, toiset pitävät tekniikasta (tiedustelu, pommikoirat) ja toiset voimasta. Tekniikalla tarkoitan erilaisia välineitä ja voimalla taas erilaisia urheilulajeja. Törmäsinpä kerran jopa entiseen jengijohtajaan joka oli johtanut 300 päistä jengiään jossain Kanadalaisessa kaupungissa.

Kerran minä ja kaverini Tarmo (kuva aikaisemmilla sivuilla) otettiin jopa Mick Jaggerin kanssa aurinkoa Kaliforniassa, mutta se onkin jo toinen tarina joka sinänsä liittyy myös treenaamiseen....

No perkele! Siihen aikaan vielä kun armeija oli armeija sait vapauksia treenaamiseen... kyllä kannattaa olla hyvässä kunnossa.

Jos saisin kyykättyä 2.5 kertaa oman painoni yli 10 kertaa ilman suojia Tom Platz tyylillä ja saisin väännettyä habaa 1.5 kertaa omalla painolla armeijaan mennessä, niin toivottavasti joku homokessu ihastuisi minuunkin ja antaisi vapaaaikaa treenata.

vuosi armeijassa on kuitenkin perkeleen pitkä aika, ihan turha paikka muutenkin. Urheilijat kärsii, tavikset juhlii.
 
miksi et nykyään enään tee nuita alan hommia "maailmalla"?
 
lalli1 sanoi:
Armeijassa vääpeli Hänninen joka oli olympia tason nyrkkeilijä järjesti minulle heti ekalla viikolla harjoitteluvapaat.

Kävitkö armeijan Oulussa? Ajattelin vain, että olympiatason nyrkkeilijöitä joiden sukunimi on Hänninen en tunne kuin yhden miehen ja hän oli kapiaisena Oulussa. Muutenkin Etelä-Pohjanmaalta pistettiin paljon porukkaa Ouluun inttiin.
 
Hänninen oli alan mies ja kiinnostunut voimailustakin paljon. Siihen aikaan Juhan hartiat näyttivätkin melkoisilta. Viime kesänä Hänninen kunnostautui 7 päivää lehdessäkin Jasmin Mäntylän poikakaverina...

Harvinainen vääpeli muutenkin..kysy multa kiinnostaako harjoitteluvapaat ja soitti komppanian päällikölle että täältä tulis alokas että kirjota vapaat.
Niin ja kaikkihan toki tapahtu legendaarisessa Oulun hiukkavaarassa.

Gladiaattori ajan kuvia mulla on iso kasa jossain kaapissa joten kattelen noita jossain välissä ja nakkaan tänne.
Olihan noita kuvia ilta sanomissa ja iltalehdessä pari vuotta sitten "sattuneesta syystä".
 
Rockster sanoi:
Juu itteä kiinnostasi että millä tyylillä treenasit tolloin 16ikäsenä ja että oliko oliko sulla ketään joka opasti noin jutuis? Ite oon 16v ja pituutta on 192cm paino siinä 90kg vaikka oonki epäsäännöllisesti rautoja parisen vuotta koittanu heilutella. Eikä nyt omasta mielestä oo mitää mullistavaaa kehitystä tullu. :wall: Sellasta hidasta mutta varmaa.
Sulla ainaki tuntu aika nopsaa toi paino nousevan heti ku alotit.:worship:

Ite opiskelen turva-alaa niin ei nyt enää aiva leffamielikuvaa noista henkilösuojahommista ole. Mutta ala kuitenki kiinnostaa siinä määrin että ehkä joskus pyrin noihin hommiin.;)


Sulla on hyvät lähtökohdat alottaa harjottelu. Kandee tutustua weiderin menetelmiin ja sitten säännölliseen ruokailuun. Näillä eväillä mentiin pitkälle...
Mua ei kukaan opettanut ikinä. Tieto haettiin alan lehdistä siihen aikaan. Suomeksi oli Bodaus ja englanniksi Muscle & fitness, sitten myöhemmin minusta aivan ylivoimainen Muscle mag jossa asiat käsiteltiin rehellisesti ja suoraan.
 
RRKalle sanoi:
Tuosta sattuneesta syystä puheenollen, millaset oli ajatukset silloin kun kuulit moisesta?

Tuntuihan se uskomattomalta kun tiesin ko henkilön melko hiljaiseksi ja huomaamattomaksi joukossamme.
 
Kovarääpäle sanoi:
vuosi armeijassa on kuitenkin perkeleen pitkä aika, ihan turha paikka muutenkin.
Jos se niin kovasti ottaa luonnon päälle ja kuvittelet lihaa menettäväsi (siihenkin on tällä palstalla sivutolkulla vinkkejä, miten välttää lihojenmenetys ja jopa kasvaa intissä), niin mene toki sivariin.

Anteeksi :offtopic:

Komeita :kuvia: aiemmin tässä ketjussa kyllä on.
 
Joo en nytte ihan alotteliana itteeni pidä vaikka nuori oonki ku on tullu jo muutama vuosi salilla käytyä. Mut niitä taukoja on välillä ollu, mutta nyt on tarkotus pitää läpi koko vuoden treeniä ku hommasin kotiakki rautoja.

Ruokavalio on melko monipuolista ja pyrin syömään samaan tyyliin ku säkin, että sillon ku on pieniki näläntunne niin syön vähän mutta kyllä sitten tulee 1-2 isompaakin satsia päiväs syötyä.

Body-lehteä oon lueskellu aika tarkkaan. Mitä mieltä oot ite kyseisestä lehestä?

Parin pakkotoistolaisen kaverin kanssa mietittiin että mitä tuumaisit jos mentäisiin porukalla 2-3 kaveria (16-18v) mun lisäksi jonnekkin salille esim.. (sjoen urheilutalon hc-sali) ja säkin Hanssi tulisit treenailemaan ja voisit sitte vähä antaa kokemuksen opetusta meille nuoremmille ja samalla saatas varmasti helvetisti lisäpotkua treeneihin ku pääsis näkemään ja kuulemaan isoa ja kokenutta kaveria. Mitäs sanot?:rolleyes:
 
lalli1 sanoi:
Harvinainen vääpeli muutenkin..kysy multa kiinnostaako harjoitteluvapaat ja soitti komppanian päällikölle että täältä tulis alokas että kirjota vapaat.
Niin ja kaikkihan toki tapahtu legendaarisessa Oulun hiukkavaarassa.

Oli se Hiukkavaara mukava paikka palvella. Siellä ei paljoa puuroja keitelty vaa juostiin nasset päässä pusikoissa aamusta iltaan. Harmi vaan, että Hiukkavaarassa ei tätä nykyä ole jäljellä enää kuin pohjoisen maanpuolustusalueen esikunta ja pohjan sotilassoittokunta. Onneksi sotku on kuitenki vielä toiminnassa, mutta pioneerimunkit eivät ole enää sitä entisaikoijen tasoa.

Vähän off-topic nyt menee, mutta onhan tässä ollut muutakin juttua vähän kehonrakennuksen ulkopuolelta.
 
Rockster sanoi:
Joo en nytte ihan alotteliana itteeni pidä vaikka nuori oonki ku on tullu jo muutama vuosi salilla käytyä. Mut niitä taukoja on välillä ollu, mutta nyt on tarkotus pitää läpi koko vuoden treeniä ku hommasin kotiakki rautoja.

Ruokavalio on melko monipuolista ja pyrin syömään samaan tyyliin ku säkin, että sillon ku on pieniki näläntunne niin syön vähän mutta kyllä sitten tulee 1-2 isompaakin satsia päiväs syötyä.

Body-lehteä oon lueskellu aika tarkkaan. Mitä mieltä oot ite kyseisestä lehestä?

Parin pakkotoistolaisen kaverin kanssa mietittiin että mitä tuumaisit jos mentäisiin porukalla 2-3 kaveria (16-18v) mun lisäksi jonnekkin salille esim.. (sjoen urheilutalon hc-sali) ja säkin Hanssi tulisit treenailemaan ja voisit sitte vähä antaa kokemuksen opetusta meille nuoremmille ja samalla saatas varmasti helvetisti lisäpotkua treeneihin ku pääsis näkemään ja kuulemaan isoa ja kokenutta kaveria. Mitäs sanot?:rolleyes:

Ihan hyvä idea periaatteessa mutta juuri nyt en pysty lupaileen mitään aikaa.
Omat aikataulut ovat tässä vaiheessa kiireisiä (palaan asiaan myöhemmässä vaiheessa. Tuossahan oli sun mailisi) . Miksi tänne kirjoittelen on syy että tässä jos vastaan johonkin treenaamiseen liittyvään niin se tavoittaa jo tuhansia alan harrastajia. Pakkis sivustot ovat ihan ainutlaatuisia tietolähteitä.
Ehdoton huippujuttu. Täältä olen itsekkin saanut monenlaista vinkkiä.
Tänne lupaan vastailla aina kun se on mahdollista. Multa kysellään viikottain paljon treenaamisesta (välillä tekis mieli vetää sellainen 70 kiloisen mikkihiiri puku ja haihtua kansan sekaan) ja ainut mielekäs tapa on nää sivustot koska täällä tieto ja ajatukset säilyy kirjoituksina.
 
Olakinte sanoi:
Oli se Hiukkavaara mukava paikka palvella. Siellä ei paljoa puuroja keitelty vaa juostiin nasset päässä pusikoissa aamusta iltaan. Harmi vaan, että Hiukkavaarassa ei tätä nykyä ole jäljellä enää kuin pohjoisen maanpuolustusalueen esikunta ja pohjan sotilassoittokunta. Onneksi sotku on kuitenki vielä toiminnassa, mutta pioneerimunkit eivät ole enää sitä entisaikoijen tasoa.

Vähän off-topic nyt menee, mutta onhan tässä ollut muutakin juttua vähän kehonrakennuksen ulkopuolelta.

Juu tosta hiukkavaarasta jäi kyllä toi Hänninen hyvin mieleen. Kerran tuli eversti Maunula vastaan ja Hänninen lippaan vetämisen sijasta veti hauis posen toisella kädellä.

Joskus oltiin yhdessä siivoamassa ammusvarastoa ja yhtäkkiä alkoi selkäni takana kuulua kova puuskutus, katsoin taakseni vähän jähmettyneenä. Hänninen siinä otti vähän varjonyrkkeilyä ja totes " tää tekee kyllä hyvää näin kylmällä ilmalla".

Sodankylän aliupseerikoulussa tutustuinkin toiseen kamppailulajien mestariin, nimittäin Hesasta Niinikedon oppilas Kolehmaiseen jolla tänäpäivänä on muistaakseni 2 tai 3 danin musta vyö Ju jutsussa.
Terkkuja Kolehmaiselle...
 
Mun mielestä se oli tosi hieno juttu ja me jokka sinne tultais mukaan niin arvostettais sitä tosi paljo, että ton tason kaveri tuli opastamaan.:worship:

Jos joku viikonloppu sopii niin ilmottele. Meitä pakkislaisia jokka sinne olis tulos on Ilmajoelta, Seinäjoelta ja Lapualta että voi olla että menee hetki ennen ku sadaan sellanen viikonloppu että kaikille soipii ,mutta koitetaan järjestää. Saatais hyvät reenit tehtyä ja niistäki vois sitte kirjotella tänne hyvät jutut.:thumbs:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom