BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
Boogie sanoi:
Lalli1 mitä olet siitä mieltä, että me yhdessä pidettäis seminaareja kuntosaleilla pitkin ja poikin Suomi Neitoa :rock: . Ravintoloissa leikkimielisiä vahvamieskisoja, kädenvääntöä ja syöntikisoja he he..:lol2:
Uskon että olis kova menekki, mutta kuka alkas buukkaa keikkaa kun niitä ammattitaitosia on tosi vähän tässä maassa yhyy sniff:itku:
:5: :5: :5: :5:

Olisi aika jo tehdä tollaisia, perkele saisi ihmiset tietoa lisää:rock:. Minen osaa tosin järjestää noita:D.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Boogie sanoi:
Lalli1 mitä olet siitä mieltä, että me yhdessä pidettäis seminaareja kuntosaleilla pitkin ja poikin Suomi Neitoa :rock: . Ravintoloissa leikkimielisiä vahvamieskisoja, kädenvääntöä ja syöntikisoja he he..:lol2:
Uskon että olis kova menekki, mutta kuka alkas buukkaa keikkaa kun niitä ammattitaitosia on tosi vähän tässä maassa yhyy sniff:itku:
:5: :5: :5: :5:

Tuo syöntikisa touhu kuulostas hyvälle...myytäs liput ja syötäs kaupanpäälle kunnolla ja ilmaseksi....

Sit puolenvuoden tankkauksen jälkeen niitä muita juttuja niin olis ainakin kunnossa.:hyper: :D :hyper: :urjo:
 
Sen minkä nuorena oppii niin vanhana taitaa. "sanotaan"
Harjoitukset ovat taas päässeet vauhtiin ja tavoitteena olisi saada jalat samalle tasolla muun kehon kanssa kesäksi.
Hyvät treenit hyvien treenikavereiden kanssa tuo tulosta. Kilpailuvuosina haaveilin aina hyvistä käsistä ja niiden kehittäminen jaksaa motivoida edelleen.
Kädet ovat mulle olleet aina se kovin haaste.:rolleyes: Bodaus on siitä mukavaa kun ei koskaan osaa riittävän hyvin....
 

Liitteet

  • käsi.jpg
    käsi.jpg
    52 KB · Katsottu: 5 698
nigster sanoi:
Nykykuntoako tuo? Komee käsi.

Juu toi on otettu hiljakkoin. Olisi hieno saada näille sivustoille haastaattelu Jorma Rädyn hauis treeneistä...siinä oli kanssa kukkulaa kerrakseen. Siinä on hauiksen lyhyen ja pitkän pään treenit osattu kohdistaa hyvin kun mallia katselee. Hauiksen ympärys on lopulta sivuseikka sen kanssa miltä se näyttää (malli). Nyt lähden tankkaamaan ja salille opiskelemaan edellä mainittuja...
 
aiemmin kerroit että opeit myöhään treenaamaan käsiä "kunnolla" ja puhuit ojentajan ulkosyrjän treenauksesta. mitä liikkeitä ja miten sitä treenaat tai treenasit?
 
Mniska sanoi:
aiemmin kerroit että opeit myöhään treenaamaan käsiä "kunnolla" ja puhuit ojentajan ulkosyrjän treenauksesta. mitä liikkeitä ja miten sitä treenaat tai treenasit?

Varmistan vielä..tarkoitatko ojentajan takaosaa vai sivuosaa(ulkosyrjää).

Yritän sitten vastata huomenna vähän pidemmällä kaavalla.
 
lalli1 sanoi:
Siinä on hauiksen lyhyen ja pitkän pään treenit osattu kohdistaa hyvin kun mallia katselee. Hauiksen ympärys on lopulta sivuseikka sen kanssa miltä se näyttää (malli). Nyt lähden tankkaamaan ja salille opiskelemaan edellä mainittuja...

Tämä on mielenkiintonen juttu. Kas kun tuolla oli yksi threadi missä väännettiin joka suuntaan tuon hauistreenin kanssa. Ja jos nyt en väärin muista niin lopulta siellä taidettiin laskeskella taskulaskimella, väännettiin jos jonkinnäköistä kuminauhamallia hauislihaksen toiminnasta ja paiskottiin ties millä traktaateilla. Olisi kiva kuulla nimenomaan tästä pitkän ja lyhyen pään rasittamisesta ihan vaan vaikka lyhyesti. Minulla on nimittäin vaikeuksia saada tuntumaa välillä kohilleen ja kädet on mallia pitkät mutta muodottomat. Voimaa kyllä tulee suht hyvin.
 
Mniska sanoi:


Itse kutsun seuraavaa liikettä nimellä pystytalja.
Käsien asento on kutakuinkin sama mikä Arskalla kuvassa sillä erotuksella että kyynärpäät ovat joko tangon tasalla tai hiukan jopa edellä kun ylhäältä katsotaan. Liike siis suoritetaan ylätaljassa ja kädet eivät yläasennossa saavuta suorakulmaa...rajoitan liikkeen siihen kun se alkaa tuntumaan rinnassa
(yläasennossa). Tätä liikettä pidän itse parhaimpana eristävänä liikkeenä ojentajan ulkosyrjään. Toinen hyvä liike on kapea penkki mutta sitä on vaikea tehdä eristävänä liikkeenä. Superina tehtynä ovat todellinen pommi ja antaa kädelle kolmiulotteisen vaikutelman. (toiostomäärät kannattaa pitää yli 10 toiston sarjoissa)
Parhaiten tuo lihas tulee esiin kun tehdään leveä selkä edestä poseeraus.

Valitettavasti en saanut mistään kunnon kuvaa jossa liikettä olisi tehty.
Tämän vuoksi Boogin ehdotus seminaareista on paikallaan koska liikkeiden opettaminen netissä on hankalaa. Erikoistekniikat ja jipot olisivat paikallaan opettaa ihan kädestä pitäen. Saksassa kehonrakennusvalmennus on pitkällä ja sen myös huomaa tuloksista.

On tullut monta kertaa todettua että olispa se into mikä oli nuorempana ja se tietämys mikä on nyt niin mitä olisikaan.

Jos jäi jotain epäselväksi tästä niin kysykää lisää ja jos kuvia löytyy niin kommentoin oliko liike sama mitä yritin kertoa.
 

Liitteet

  • ar126.jpg
    ar126.jpg
    45,6 KB · Katsottu: 2 098
Tässä kuva muutaman vuoden takaa. Kuvassa näkyy kaverini Tarmo joka on myös turvallisuus alan huippuammattilainen. Tarmon kanssa ollaan kierrelty maapalloa ympäri muutaman kerran.
Jykevänä miehenä Tarmo on 190 cm ja painoa kanssa 135 kilon nurkilla.
Mies on eri kamppailulajien harrastaja ja rautakin liikkuu suht kevyesti.

Kuvassa istumme lentokentän vip loungessa jossa nälkäisiä miehiä odottivat ilmaiset suolapalat ja juomat.
 

Liitteet

  • PICT0290bbb.jpg
    PICT0290bbb.jpg
    97,9 KB · Katsottu: 2 506
lalli1 sanoi:
Tuo syöntikisa touhu kuulostas hyvälle...myytäs liput ja syötäs kaupanpäälle kunnolla ja ilmaseksi...

Minä haastan sinut Lalli1 hampurilaisen syöntikisaan! :urjo:
Olen voittanut mm.
Greg Kovackin(Pro Bodari)-96
Saku Kuosmasen(Laulaja) -96
Jari Markkasen(Nyrkkeilijä)-98
Jyrki Savolaisen(Bodari) -95
Riku Kirin(Voimamies)-97
Vesa Toivanen(Toimittaja)-97

Soita vaan rohkeasti Lalli1 heh heh...:lol2:
 
Boogie sanoi:
Minä haastan sinut Lalli1 hampurilaisen syöntikisaan! :urjo:
Olen voittanut mm.
Greg Kovackin(Pro Bodari)-96
Saku Kuosmasen(Laulaja) -96
Jari Markkasen(Nyrkkeilijä)-98
Jyrki Savolaisen(Bodari) -95
Riku Kirin(Voimamies)-97
Vesa Toivanen(Toimittaja)-97

Soita vaan rohkeasti Lalli1 heh heh...:lol2:


Hohoho lallin pitää ottaa haaste vastaan. Kyllä se boogie on aika showmies. Tuon voisi melkein tulla katsomaan. Kerros Boogie millasista määristä on kyse??
Ite oon vetänyt aikoinaan neljä bigmac ateriaa ja huh huh.
 
Tiedz sanoi:
Hohoho lallin pitää ottaa haaste vastaan. Kyllä se boogie on aika showmies. Tuon voisi melkein tulla katsomaan. Kerros Boogie millasista määristä on kyse??
Ite oon vetänyt aikoinaan neljä bigmac ateriaa ja huh huh.

Tapahtuma on ollut aina julkinen, mainostettu ennakkoon (Radiossa tai lehdessä)
Sääntö on ollut aina sama: kuinka monta Big Machampurilaista syö 3minuuttiin, vettä tai cokista ei saa käyttää apuna.
Eli ei mikään "mättöennätys" vaan "mättönopeusennätys"! :hyper:
Mulla on ennätys 5 ja puoli bigmäkkiä...:D

Esim. Greg Kowack hävisi ihan siksi, ettei hän osannut syödä nopeasti!
Kilpailuajan loputtua hän vaan jatkoi syödä-mukittamistaan ja söi 20 hampurilaista!!! :eek: Meinas laatta lentää jo yleisöltäkin...:urjo:
 
Boogie sanoi:
Minä haastan sinut Lalli1 hampurilaisen syöntikisaan! :urjo:
Olen voittanut mm.
Greg Kovackin(Pro Bodari)-96
Saku Kuosmasen(Laulaja) -96
Jari Markkasen(Nyrkkeilijä)-98
Jyrki Savolaisen(Bodari) -95
Riku Kirin(Voimamies)-97
Vesa Toivanen(Toimittaja)-97

Soita vaan rohkeasti Lalli1 heh heh...:lol2:

Tuo oli paha vaikkakin paikallisessa hesburgerissa mut muistetaan siitä kun firma tuli Seinäjoelle niin tapasin tilata aina useamman megahampurilaisen kerrallaan.
Tapasi aina tyttöjä hymyilyttää ku näkivät mut.

Paikallisessa ravintolassakin tekivät kerran jekun ku tilasin tunnettuun tapaan kunnon härän pihvin. Näin kun kokin naama vilahti vitriinin toisella puolen (kaveria nauratti) ja hetkisen kuluttua sain pihvin jonka päälle oli pakko vetää 3 tunnin sulattelu päikkärit.

Kukahan lähtis sponssaamaan meitä, olisko se hessu vai maccari...mulle kävis sellanen koko päivän saldo kisa...siis hampparit / päivä.
:5:

Mä oon muuten aina haaveillu sellasesta villisian vartaasta ku asterixissa...saako Kuopiossa semmosta.
 
Boogie sanoi:
Tapahtuma on ollut aina julkinen, mainostettu ennakkoon (Radiossa tai lehdessä)
Sääntö on ollut aina sama: kuinka monta Big Machampurilaista syö 3minuuttiin, vettä tai cokista ei saa käyttää apuna.
Eli ei mikään "mättöennätys" vaan "mättönopeusennätys"! :hyper:
Mulla on ennätys 5 ja puoli bigmäkkiä...:D

Esim. Greg Kowack hävisi ihan siksi, ettei hän osannut syödä nopeasti!
Kilpailuajan loputtua hän vaan jatkoi syödä-mukittamistaan ja söi 20 hampurilaista!!! :eek: Meinas laatta lentää jo yleisöltäkin...:urjo:

Tota ei kyllä tehä muuten ku puristamalla mäkki kasaan ja nielasemalla se...
Onko muuten majoneesi liukuvoiteen määrä rajoitettu...???
 
lalli1 sanoi:
Mä oon muuten aina haaveillu sellasesta villisian vartaasta ku asterixissa...saako Kuopiossa semmosta.

Kyllä sellanenkin löytyy täältä.:kippis1:
Vesa Toivaselta(Paikallinen julkkis toimittaja)
Vesan mukana olin aikoinaan Kiinassa -92.

Vesan puh n:o 044-3666967
 
Boogie sanoi:
Kyllä sellanenkin löytyy täältä.:kippis1:
Vesa Toivaselta(Paikallinen julkkis toimittaja)
Vesan mukana olin aikoinaan Kiinassa -92.

Vesan puh n:o 044-3666967

Jos siellä saa tällästä herkkua niin mä soitan sulle ja sitten mennään syömään...

Nyt pitää kävästäkkin jääkaapilla..mul on sielä protskujuoma....vielä ...viimeks ei ollu ku sää kävit hörppääs sen...kaikki 5 litraa
 

Suositut

Back
Ylös Bottom