...Kuopion suunnille ja jussiksi Tahkolle...
Mut ehkä mä olen sit hieman kauniimpi, kun on vähän väriä pinnassa jussin jälkeen :D
Nyt meni kaikilla pakkiksen miehillä juhannussuunnitelmat uusiksi, kun pitää lähteä Tahkolle :D
Nyt on kyllä pakko puuttua keskusteluun... Oon naurana vedet silmissä tälle keskustelulle :lol2: ja meinaisin että kuittailen vasta myöhemmin (jussina), mutta nyt tuli niin hyvä sauma kuitata muille pakkislaisille, että en voinut vastustaa kiusausta...:evil: (Ei sitten suututa tai anneta banneja)
eli
Onneks olin kaukaa viisas ja buukkasin itteni samoille mestoille kuin viime vuonna ja mikäli oikein muistan niin "pyörihän" se Nuppukin siellä :D, tosin kiirusta taisi olla kun piti suhautella Pösöllä pitkin Tahkoa ;)
Ja mitä Leoniin tulee niin meillä oli sellainen 20VT, jolla tuli ajeltua parina vuonna reilut 60 tkm. Eli mikäli tarvitset kommenttia, niin kysele jussina... Yksi VW-konsernin automyyjäkin saapunee paikalle viime vuoden tapaan...
Toivottavasti ei viime vuodesta jäänyt liikaa ennakkoluuloja, vaikka välillä otettiinkin vähän :kippis1:
Saavutko jo torstaina vai meneekö myöhemmäksi?
T:kukkakeppi, salibandynpelaaja (ehdottomasti ilman puuhelmiä)
JK: ...ja pakkislaisille tiedoksi niin on turha kinuta väriä pintaan ottavasta Nupusta, vaikka digijärkkäri lähteekin mukaan. Jätän suosiolla kuvaamisen Mikelle