Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
...Kuopion suunnille ja jussiksi Tahkolle...

Mut ehkä mä olen sit hieman kauniimpi, kun on vähän väriä pinnassa jussin jälkeen :D

Nyt meni kaikilla pakkiksen miehillä juhannussuunnitelmat uusiksi, kun pitää lähteä Tahkolle :D

Nyt on kyllä pakko puuttua keskusteluun... Oon naurana vedet silmissä tälle keskustelulle :lol2: ja meinaisin että kuittailen vasta myöhemmin (jussina), mutta nyt tuli niin hyvä sauma kuitata muille pakkislaisille, että en voinut vastustaa kiusausta...:evil: (Ei sitten suututa tai anneta banneja)

eli

Onneks olin kaukaa viisas ja buukkasin itteni samoille mestoille kuin viime vuonna ja mikäli oikein muistan niin "pyörihän" se Nuppukin siellä :D, tosin kiirusta taisi olla kun piti suhautella Pösöllä pitkin Tahkoa ;)

Ja mitä Leoniin tulee niin meillä oli sellainen 20VT, jolla tuli ajeltua parina vuonna reilut 60 tkm. Eli mikäli tarvitset kommenttia, niin kysele jussina... Yksi VW-konsernin automyyjäkin saapunee paikalle viime vuoden tapaan...

Toivottavasti ei viime vuodesta jäänyt liikaa ennakkoluuloja, vaikka välillä otettiinkin vähän :kippis1:

Saavutko jo torstaina vai meneekö myöhemmäksi?

T:kukkakeppi, salibandynpelaaja (ehdottomasti ilman puuhelmiä)

JK: ...ja pakkislaisille tiedoksi niin :kuvia: on turha kinuta väriä pintaan ottavasta Nupusta, vaikka digijärkkäri lähteekin mukaan. Jätän suosiolla kuvaamisen Mikelle

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toivottavasti ei viime vuodesta jäänyt liikaa ennakkoluuloja, vaikka välillä otettiinkin vähän :kippis1:

Saavutko jo torstaina vai meneekö myöhemmäksi?

Huomaan ensimmäistä kertaa elämässäni vihaavani jotakin ihmistä.

Huomaan ensimmäistä kertaa elämässäni vihaavani jotakin ihmistä.

sanos muuta. ryhmäkurinpalautus ois omiaan parantamaan tätä päivää joka kyllä alkoi ihan mukavasti....

Nuppu, tee kaikki onnelliseksi ja anna näin virallisesti pakit tuolle gigololle.

Voinen itse ilmoittautua ja helpottaa tuskissaan pyörivien pakkislaisten elämää sillä, että olen onnellisesti parisuhteessa ja kahden pojanvesselin isä. Lisäksi ei taida tämän peikon (lue: partanaama) kukkakeppivartalo paljoa Nuppua lämmittää :hyper:

En vain voinut vastustaa kiusausta kuitata. Mutta siis Simba ja ossipena voinevat perua aloittamansa porukan keräämisen ryhmäkurinpalautukseen... ;)

En vain voinut vastustaa kiusausta kuitata. Mutta siis Simba ja ossipena voinevat perua aloittamansa porukan keräämisen ryhmäkurinpalautukseen... ;)

Oikeastaan ei jaksa lähteä tuohon mukaan. Meinaan Simba ja ossipena on suolannut muita niin paljon että saavat parhaan mahdollisen edun :D ;)

tohelo voisi kyllä leikkiä paparazzia ja selittää sitten emännälleen että no ku foorumilla pakoitettiin :hyper:

Voinen itse ilmoittautua ja helpottaa tuskissaan pyörivien pakkislaisten elämää sillä, että olen onnellisesti parisuhteessa ja kahden pojanvesselin isä. Lisäksi ei taida tämän peikon (lue: partanaama) kukkakeppivartalo paljoa Nuppua lämmittää :hyper:

Hehee! Maailma on pieni! Taidan liittyä joukkoon tummaan vasta perjantaina. Koossa taas hauska iso porukka ja nyt minäkin läsnä vähän tiiviimmin, kun ei oo sitä miehen ketaletta naapurimökissä :) Nyt olenkin ainoa pariton :(

Mutta eiköhän 4 lasta ja 3 koiraa pidä hommaa riittävän vauhdikkaana :hyper:

huhhuh ei se elämä olekaan ihan niin epäreilua :D

Hehee! Maailma on pieni! Taidan liittyä joukkoon tummaan vasta perjantaina. Koossa taas hauska iso porukka ja nyt minäkin läsnä vähän tiiviimmin, kun ei oo sitä miehen ketaletta naapurimökissä :) Nyt olenkin ainoa pariton :(

Mutta eiköhän 4 lasta ja 3 koiraa pidä hommaa riittävän vauhdikkaana :hyper:

Niinhän tuo on...

Viime tietojen mukaan noita nuorimmaisia tulee olemaan 5 ja yksi aikuinen voitaneen laskea tässä vaiheessa kahdeksi ;) (koirista en tiedä..)

Taidan siirtyä sivummalle seurailemaan tilannetta, joka kehittyy kun porukka haluaa auttaa surussasi ja rupeaa arvailemaan mahtuisiko mökkiin vielä yks pakkislainen :hyper: ja selvittämään, että missä se Hanna oikein :whip: ja :zzzz: juhannuksena.

ossipena: mukavaa, että elämä sai jälleen merkityksen:thumbs:

Viimeksi muokattu:
Sorry jätkät.
Viimeinen mökkipaikka meni just. Nuppu löysi unelmiensa huumorintajuisen prinssin.:whip:

Ois se Nupun kainalo mullekin kelvannut :nolo: mut näinhän se on et nopeet ja hauskat syö hitaat näissä(kin) karkeloissa.:itku:

Sorry jätkät.
Viimeinen mökkipaikka meni just. Nuppu löysi unelmiensa huumorintajuisen prinssin.:whip:

Nice try again... :D Vai, että oikeen prinssi! Meinasikko saapua paikalle ihan valkoisella ratsulla? ;) Kyllä sitä muutakin miehessä kaivataan kuin vain huumorintajua...

Niin ja Simba, mitä sä enää uudella tyttöystävällä teet, kun sulla on niitä jo kahdeksan ;) !!!

Niin ja Simba, mitä sä enää uudella tyttöystävällä teet, kun sulla on niitä jo kahdeksan

Mitäs kahdelle sormelle on sit käyny?

Mitäs kahdelle sormelle on sit käyny?

anteeksi offtopic,mutta en ole ihan vähään aikaan pudonnut näin pahasti
:lol2::lol2:

Niin ja Simba, mitä sä enää uudella tyttöystävällä teet, kun sulla on niitä jo kahdeksan ;) !!!

no sit mä voisin jättää ne kaikki muut ja olla vaan sun kanssa. Ainakin jos mä olisin sä mä haluisin olla mun tyttöystävä. mut se tietty ei tee susta mitenkään spesiaalia koska ne kaikki sanoo niin. (kaikki paitsi Angelina Jolie, se halusi "harkita" mutta silläkin se harkinta kesti about jotain onnettomat kolme sekuntia ennenkuin se avas sakset). mikä teitä naisia vaivaa?? edit: unohdin että oon söpö kuin sika pienenä...i´m so sorry...

Jos oikein muistan pelasit golfia. Mikä mahtaa olla tasoitus? Missä pelaat;)?

Kuinka paljon sinun mielestä golfkierros kuluttaa energiaa? Jostain netistä olen lukenut, että polttaisi 2000Kcal, mutta on kyllä minun mielestä liikaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom